Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36v tuttavarouvan pukeutuminen

Vierailija
24.07.2014 |

Tänään näin hänet, oli menossa illalla kauppaan. Pitkä tukka märkänä, ei meikkiä, hollisterin teeppari, rantavarvikkaat, ihan lyhyet shortsit, ei sentään tiukat. Ei ole mielestäni sopivaa, tyyli on parikymppisen tai nuoremman. Nuoret miehet katselee perään ja harmittaa hänen miehensä puolesta (hän ei yritä näyttää ikäistään nuoremmalta).

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollisterin teeppari?

t. Toinen 38 v.

Vierailija
22/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, minä olen 40 ja käytän ihan tasan mitä vaan vaatteita sään mukaan, jos ihan vapaa-aikaa vietän eikä ole mitään pukeutumiskoodia mitä pitäisi noudattaa. Eikä muuten yhtään kiinnosta mitä muut pukeutumisestani ajattelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Itse laitan pikkushortsit ja t-paidan ja ikää reipas 30v..kieltämättä mukavasti katselee myös nuoremmat pojat.

Vierailija
24/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää sen mies? Eiköhän siitä miehestä ole ihan kiva, että rouva on vielä kuuma pakkaus.

Vierailija
25/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä laittaa hollisterin vaatteita päälle, ne on 100% teinivaatteitta. 

t, nainen 30 v. 

Vierailija
26/35 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vielä palaa. Tuttavarouva on nätti, mutta eihän ne sääret ihan sirot ole luonnostaan ja harrastuksenkaan vuoksi. Jotain asiallisuutta pitäisi pukeutumisessa olla tuossa iässä. Itse käytän Gantin mekkoja ja hillittyjä koruja, jotta erottuisin parikymppisistä. Hiukset pidän kiinni, jos ei ole aikaa laittaa sitä. Tämä rouva ei käytä kuin kelloa ja sormuksia ja hiukset kuin hevosenharja useimmiten. Asutaan ns. paremmalla alueella, niin jotain tyyliä pitäisi olla naimisissa olevalla naisella.

Vierailija
27/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat

Vierailija
28/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rouva 34-v pukeutuu kyllä kauppareissuille ihan samoin :p

Jospa oli rannalta tulossa?

Vierailija
29/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minut sitten näit. Ikäni kyllä meni väärin, kun kumminkin olen jo 37v.!!!!

Vierailija
30/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, mikä  olisi mukava tapa laittaa itsensä helteissä. Ei viitsi paljon meikkiä käyttää, mutta kiva olisi olla naisellinen. Mitkä ovat kikkanne?

Vierailija
31/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa!

Vierailija
32/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregyd....O_o

Vierailija
33/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:57"]Minua kiinnostaa, mikä  olisi mukava tapa laittaa itsensä helteissä. Ei viitsi paljon meikkiä käyttää, mutta kiva olisi olla naisellinen. Mitkä ovat kikkanne?

[/quote]

Nätti arkinen mekko joka sopii vartalon muotoosi. Helpompi ja nopeampi myös laittaa päälle kuin jotkut nuhjuisen shortsit ja t-paidan :) Korut piristää myös olemusta.

Vierailija
34/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin pukeutumistyylini. Mitenkäs hiukset?

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:57"]Minua kiinnostaa, mikä  olisi mukava tapa laittaa itsensä helteissä. Ei viitsi paljon meikkiä käyttää, mutta kiva olisi olla naisellinen. Mitkä ovat kikkanne?

[/quote]

Nätti arkinen mekko joka sopii vartalon muotoosi. Helpompi ja nopeampi myös laittaa päälle kuin jotkut nuhjuisen shortsit ja t-paidan :) Korut piristää myös olemusta.

[/quote]

Vierailija
35/35 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavarouva, kyseessä 36-vuotias nainen, siis millä vuosisadalla AP oikein elää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme