36v tuttavarouvan pukeutuminen
Tänään näin hänet, oli menossa illalla kauppaan. Pitkä tukka märkänä, ei meikkiä, hollisterin teeppari, rantavarvikkaat, ihan lyhyet shortsit, ei sentään tiukat. Ei ole mielestäni sopivaa, tyyli on parikymppisen tai nuoremman. Nuoret miehet katselee perään ja harmittaa hänen miehensä puolesta (hän ei yritä näyttää ikäistään nuoremmalta).
Kommentit (35)
Öö, minä olen 40 ja käytän ihan tasan mitä vaan vaatteita sään mukaan, jos ihan vapaa-aikaa vietän eikä ole mitään pukeutumiskoodia mitä pitäisi noudattaa. Eikä muuten yhtään kiinnosta mitä muut pukeutumisestani ajattelee.
No joo. Itse laitan pikkushortsit ja t-paidan ja ikää reipas 30v..kieltämättä mukavasti katselee myös nuoremmat pojat.
Säälittää sen mies? Eiköhän siitä miehestä ole ihan kiva, että rouva on vielä kuuma pakkaus.
En voisi ikinä laittaa hollisterin vaatteita päälle, ne on 100% teinivaatteitta.
t, nainen 30 v.
AP vielä palaa. Tuttavarouva on nätti, mutta eihän ne sääret ihan sirot ole luonnostaan ja harrastuksenkaan vuoksi. Jotain asiallisuutta pitäisi pukeutumisessa olla tuossa iässä. Itse käytän Gantin mekkoja ja hillittyjä koruja, jotta erottuisin parikymppisistä. Hiukset pidän kiinni, jos ei ole aikaa laittaa sitä. Tämä rouva ei käytä kuin kelloa ja sormuksia ja hiukset kuin hevosenharja useimmiten. Asutaan ns. paremmalla alueella, niin jotain tyyliä pitäisi olla naimisissa olevalla naisella.
Tämä rouva 34-v pukeutuu kyllä kauppareissuille ihan samoin :p
Jospa oli rannalta tulossa?
Ai, minut sitten näit. Ikäni kyllä meni väärin, kun kumminkin olen jo 37v.!!!!
Minua kiinnostaa, mikä olisi mukava tapa laittaa itsensä helteissä. Ei viitsi paljon meikkiä käyttää, mutta kiva olisi olla naisellinen. Mitkä ovat kikkanne?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:57"]Minua kiinnostaa, mikä olisi mukava tapa laittaa itsensä helteissä. Ei viitsi paljon meikkiä käyttää, mutta kiva olisi olla naisellinen. Mitkä ovat kikkanne?
[/quote]
Nätti arkinen mekko joka sopii vartalon muotoosi. Helpompi ja nopeampi myös laittaa päälle kuin jotkut nuhjuisen shortsit ja t-paidan :) Korut piristää myös olemusta.
Onkin pukeutumistyylini. Mitenkäs hiukset?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:57"]Minua kiinnostaa, mikä olisi mukava tapa laittaa itsensä helteissä. Ei viitsi paljon meikkiä käyttää, mutta kiva olisi olla naisellinen. Mitkä ovat kikkanne?
[/quote]
Nätti arkinen mekko joka sopii vartalon muotoosi. Helpompi ja nopeampi myös laittaa päälle kuin jotkut nuhjuisen shortsit ja t-paidan :) Korut piristää myös olemusta.
[/quote]
Tuttavarouva, kyseessä 36-vuotias nainen, siis millä vuosisadalla AP oikein elää?
Hollisterin teeppari?
t. Toinen 38 v.