Ranskalaiset pakotetaan ottamaan koronarokote vastoin tahtoaan!
Miten Euroopassa voidaan ihmiset pakottaa ottamaan koronarokote ja vaarantaa sitä kautta ihmisten terveys? Ranskalaisille ei käytännössä anneta vaihtoehtoja, kun ei saa mennä enää ostareihin, julkisiin kulkuvälineisiin, ravintoloihin tai jopa sairaaloihin. Nyt on otettu vielä pöyristyttävä sakkokäytäntö: https://summit.news/2021/07/16/french-face-6-months-in-jail-for-enterin…
Miten kauan menee, että Suomessa ei yksilöllä ole enää valtaa tehdä omaan kehoonsa liittyviä päätöksiä, kun valtiovalta pakottaa näennäisen vapaaehtoiseen koronarokotteen ottamiseen? Ja kukaan ei tunnu kyseenalaistavan mitään!
Kommentit (86)
Marinin hallituksen aikana ei ainakaan tule rokotepakkoa. vtr. Ranskassa oli myös maskipakko, kun meillä vain suositellaan vahvasti. Ulkomailta palatessa vapaaehtoinen karanteeni jne :-)
Vierailija kirjoitti:
EI EDELLEENKÄÄN PAKOTETA ottamaan rokotetta, uskokaa nyt jo!!!!
Aina voi valita seuraavista:
a) hanki rokote
b) hanki korona, parannu ja olet "immuuni"
c) käy testeissä ennen konsertteja yms.
d) älä mene YLI 50 hengen tapahtumiin (kuinka usein käytte muka niissä muutenkaan)
Eli vaihtoehtoja on kyllä.
Eihän tuo koske pelkästään yleisötapahtumia vaan esim. sairaalaan ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että ennen vuoden loppua samantapaista suomessa.
En aio ottaa rokotetta, en käy kaupoissa (voin tilata ruoan kotiin), en myöskään tarvitse lentokonetta, junaa yms.
Etkä ilmeisesti ole työelämän palveluksessa?
Itse näkisin että tätä pakkokeinolakia sovellettaisiiin lähinnä työttömiin
Ja ehkä jalkapallofaneihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio ottaa rokotetta, en käy kaupoissa (voin tilata ruoan kotiin), en myöskään tarvitse lentokonetta, junaa yms.Etkä ilmeisesti ole työelämän palveluksessa?
Olen eri ja olen työelämässä yrittäjänä, joten siltä osin pärjään kyllä. Ja säästöjäkin on useaksi vuodeksi. Ja jos yhteiskunta haluaa tappaa minut lopulta nälkään niin olisi ihan mielenkiintoista nähdä sellainen käänne.
Mua ihmetyttää kuinka harva ihminen kyseenalaistaa uudella tekniikalla valmistetun rokotteen ja mukisematta ottaa sen. Moni ei taida ymmärtää millaisesta rokotteesta on kysymys. Siinä missä vanhalla tekniikalla tehty rokote on hidasta valmistaa, on otettu käyttöön tekniikka, jolla saadaan pikapikaa rokotteita liukuhihnalta.
Jos sinulle tarjotaan puuvillapaitaa ja tekokuitupaitaa, kumman ottaisit? No melko varmasti puuvillaisen, koska osalle tekokuitu aiheuttaa kutiava ihoa ja hikikin haisee pahemmalle siinä ja pusero nyppääntyy nopeasti. Toisaalta tekokuitu on nopeampi ja halvempi tuottaa, koska puuvillaa pitää kasvattaa pitkään. Sama juttu vanhan tavan mukaisesti valmistetun rokotteen ja uuden teknologian mukaisesti valmistetun välillä. Uudella teknologialla saadaan nopeasti ja halvalla samantyyppistä rokotetta kuin mitä virus on, mutta se ei ole yhtä laadukas kuin ne rokotteet, joita on tutkittu ja valmistettu aidosta viruksesta johdattamalla.
Sanomattakin selvää, että minä odotan kunnolla tutkitusti valmistetun rokotteen saapumista markkinoille ennen kuin otan rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI EDELLEENKÄÄN PAKOTETA ottamaan rokotetta, uskokaa nyt jo!!!!
Aina voi valita seuraavista:
a) hanki rokote
b) hanki korona, parannu ja olet "immuuni"
c) käy testeissä ennen konsertteja yms.
d) älä mene YLI 50 hengen tapahtumiin (kuinka usein käytte muka niissä muutenkaan)
Eli vaihtoehtoja on kyllä.
Tuo on pelkkää pelottelua. Ketään ei voi jättää sairaalan ulkopuolelle hoidotta.
Jos nämä nyt sitten kuitenkin on lopunaikoja?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pelkkää pelottelua. Ketään ei voi jättää sairaalan ulkopuolelle hoidotta.
Eikös Amerikassa tarkasteta, onko vakuutus voimassa ja jos ei ole, niin todellakin jätetään ulkopuolelle hoiditte (emergency potilaat totta kai otetaan sisään). Sama käytäntö voisi olla ihan hyvin joku päivä Euroopassakin arkipäivää tässä koronahulluudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää kuinka harva ihminen kyseenalaistaa uudella tekniikalla valmistetun rokotteen ja mukisematta ottaa sen. Moni ei taida ymmärtää millaisesta rokotteesta on kysymys. Siinä missä vanhalla tekniikalla tehty rokote on hidasta valmistaa, on otettu käyttöön tekniikka, jolla saadaan pikapikaa rokotteita liukuhihnalta.
Jos sinulle tarjotaan puuvillapaitaa ja tekokuitupaitaa, kumman ottaisit? No melko varmasti puuvillaisen, koska osalle tekokuitu aiheuttaa kutiava ihoa ja hikikin haisee pahemmalle siinä ja pusero nyppääntyy nopeasti. Toisaalta tekokuitu on nopeampi ja halvempi tuottaa, koska puuvillaa pitää kasvattaa pitkään. Sama juttu vanhan tavan mukaisesti valmistetun rokotteen ja uuden teknologian mukaisesti valmistetun välillä. Uudella teknologialla saadaan nopeasti ja halvalla samantyyppistä rokotetta kuin mitä virus on, mutta se ei ole yhtä laadukas kuin ne rokotteet, joita on tutkittu ja valmistettu aidosta viruksesta johdattamalla.
Sanomattakin selvää, että minä odotan kunnolla tutkitusti valmistetun rokotteen saapumista markkinoille ennen kuin otan rokotteen.
Vertailu ei ehkä ihan paras mahdollinen. Voisin myös kysyä että otatko mieluummin auton turvavyöllä vai ilman. Tai turvatyynyllä vai ilman?
Vierailija kirjoitti:
No kuulu, kyllä täällä on kaikkea muutakin tehtävä mitä ei haluaisi.
Niinku mennä uuniin..
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä nyt sitten kuitenkin on lopunaikoja?
En menisi niin pitkälle tässä pelottelussa.
Vierailija kirjoitti:
En aio ottaa rokotetta, en käy kaupoissa (voin tilata ruoan kotiin), en myöskään tarvitse lentokonetta, junaa yms.
Ei se paljoa auta, kun viimeistään vuodenvaihteessa aloitetaan teidän rokottamattomien joukkotuhoaminen.
Eikös Ranska ollut koronatukien osalta saajamaita? Siellä ollaan haluttomia ottamaan rokotetta. Noiden kieltojen sijaan voisi olla tehokasta sanoa, että me muut maat emme maksa teille koronatukia, jos ette itse suostu ottamaan rokotetta kuten me muut teemme omassa maassamme.
Vierailija kirjoitti:
Jos ehdit. Ystäväni ei ehtinyt valita ottaako rokotteen vai koronan. Sai koronan työpaikaltaan ja koronasta lievän aivovamman. Jo puoli vuotta saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään rokotetta ei ole näin valtavalla ihmismäärällä testattu. Koominen perustelu sinulla, mutta oma on valintasi😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ne varmaan ota. En usko, että Macron saa tuota läpi millään. Ranskalaiset ei yleensä ole lampaita.
Enkä usko, että ne saisi tuota läpi Suomessakaan. Vaikka suomalaiset voivat olla lampaampia, niin suomalaiset on aika laiskoja ja itsepäisiä, eivätkä tottele jos eivät tahdo.
Suomalainen tottelee aina. Jupisee kyllä vastaan (ehkä jossain vauvafoorumilla), mutta tottelee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään rokotetta ei ole näin valtavalla ihmismäärällä testattu. Koominen perustelu sinulla, mutta oma on valintasi😂
Sinun logiikkasi on, että jos saattaa yhdeksän naista samaan aikaan raskaaksi, niin ensimmäinen synnytys on kuukauden päästä.
Pitkäaikaisvaikutuksia tutkitaan pitkällä aikavälillä eikä isolla massalla.
Oliko Ranskassa tänään eri kaupungeissa miljoonia marssimassa?
Kriminaalit, anarkistit, mielenterveyskuntoutujat ja työnvieroksujat saavat oikein täsmäpalvelemattomuutta!