Whatever forever blogi
Asiallista keskustelua blogista!
Jo todettua: Garage hot, ruoka not! Alushame/yöpuku hot, hääpuku not! Bloggaajan mielestä siis.
Kommentit (68)
ja kaikkein säälittävintä on et se ämmä on 26 vuotias? painuis helvettiin käyttämästä meidän verorahoja ja tekis töitä. jos ei pysty,nii voivoi.ei paljon kiinnosta tommonen saatanan idiootti-
Blogin sisällöstä eniten ihmettelen tuota, että tosissaanko sosiaalityöntekijä kehottavat olemaan vielä kotona? Jotenkin vaikea uskoa, että monta vuotta kotona ollutta haluttaisiin makuuttaa ja passivoida entisestään. Kun kuitenkin näköjään on kiinnostusta asioihin, kuten kotinsa sisustukseen.
Nostaako blogin pitäjä tätä ketjua?
Minäkin tiedän masentuneen naisen, joka voi huoleti käydä baareissa, harrastaa irtosuhteita, tavata uusia ihmisiä jne. Mutta esim. elokuviin mentäessä ei uskaltanutkaan mennä saliin, kun se oli niin täynnä - lastenelokuvaan vieläpä.
Tällaiset vie kyllä mun ymmärryksen kokonaan masentuneiden paapomisesta, sitähän se meinaan on! Enkä tajua miksi näillä on miehiä jonoksi asti elättämään heitä..
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 16:28"]Hienoja ihmisiä tässä ketjussa. Haukkuvat sairasta ihmistä. Niin, vaikea masennus on sairaus, ei asenneongelma. Eikä se ollut tuon blogistin ainoa sairaus. Jännää miten av-mammat tuntevat blogikirjoitusten perusteella perheen tilanteen ja tarpeet paremmin kuin heitä hoitavat ammattiauttajat.
Toivon todella ettei bloggaaja eksy tähän ketjuun, kun tästä suunsoitosta alkaa masentua tällainen ihan tervekin.
[/quote] Näillä elämäntapamasentuneilla tuntuu olevan yhteistä se, etteivät halua ottaa mitään vastuuta omasta paranemisestaan. Odotetaan vaan, että lääkäri ja psykologi tekisivät jonkun taikatempun ja hokkuspokkus! olen terve! Mikään ei ole niin masentavaa kuin se, ettei elämällä ole mitään määränpäätä. Suosittelen lämpimästi opiskelua tälle loikoilijalle :) Ei muidenkaan ihmisten elämä ole niin helppoa, jokainen kamppailee jossain vaiheessa tuntemustensa kanssa. Eri asia on sitten se, miten niiden antaa vaikuttaa.
Kyllä musta vähän kans lukiessa tuntuu, et aika pieni on bloggaajan maailma. Päivät menee sisällä pelatessa, lääkkeitä ottaessa, korvakoruja tilatessa. Miksei lähe sen miekkosen kans lenkille, kun mies näyttää käyvän kävelyllä harva se päivä? En tiedä, kuinka paljon bloggaajalla on kavereita, mutta ihan älyttömän usein ei näytä heitä tapaavan.
Ihan erilaista elämää kuin itsellä. Naurattaa ajatuskin, että mulla ois aikaa pelata jotain Sims-peliä :D
Uusin postaus..... Tapelleet miehen kanssa kännissä ja heränneet sairaalasta? Kommenteista päätellen käynyt käsiksi myös kaveriinsa? Huhhuh.. Ei kyllä ihan 27-vuotiaalta vaikuta..
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:08"]
Uusin postaus..... Tapelleet miehen kanssa kännissä ja heränneet sairaalasta? Kommenteista päätellen käynyt käsiksi myös kaveriinsa? Huhhuh.. Ei kyllä ihan 27-vuotiaalta vaikuta..
[/quote]
Ihan hirveää. Seuraan blogia aktiivisesti ja hetki sitten näytti, että asiat ovat parempaan päin. Nyt taas takapakkia. Hän jopa poisti yhdestä postauksessaan kommenttini, jossa suosittelin asiallisesti häntä miettimään parisuhdettaan ja alkoholinkäyttöään.
Hei nyt ihan oikeesti! Te ketkä kommentoitte ulkonäköä ym. henkilökohtaisuuksia. Onko hyvä mieli? Eikö jotkut asiat voi pitää sisällään, vaikka ollaankin anonyymeinä netissä?
Minun mielestäni blogissa on huonoa runsas juominen, koska itse en käytä alkoholia ollenkaan ja en osaa samaistua mutta onhan se hyvä, että blogissa kerrotaan rehellisesti asioista. Myös kirjoittajan pukeutumis/ym- tyyli on erilainen kuin omani mutta se ei haittaa. Mua häiritsee vähän, että eletään vastuuttomasti, eletään "teinimäisesti" mutta niin kuin sanoinkin, niin ainakin on rehellistä kerrontaa.
Sit hyviin puoliin! No se rehellisyys ja masennuksesta ym avoimesti kertominen, siihen on blogissa helppo samaistua. Tykkään myös blogin ulkoasusta hirmu paljon. Oon saanut kirjoittajasta myös semmosen kuvan, että on mukava ihminen samoin kuin hänen miehensäkin. Tää blogi on virkistävää vaihtelua semmosiin sisustus/vaate- tyylisiin blogeihin mitä luen yleensä. Myös se, että kirjoittaja pukeutuu kivoihin vaatteisiin vaikka onkin isokokoisempi ja lähettää itsestään paljon kuvia. Tietenkin ylipaino on usein riski terveydelle, mutta blogin kirjoittaja on itse kirjoittanut kamppailustaan painonsa kanssa ja se on hieno juttu myös.
Itse luen tätä blogia aktiivisesti ja olen tykännyt.
"Ne rahat ovat tosiaankin veronmaksajien rahoja."
Itsekin saan tukea, eikö ne rahat siis olekaan mun? Sulleko ne pitäisi antaa?
^Ai niin sori, kun meneehän niistä tuistakin veroja :D
Tulee tuosta uusimmasta postauksesta mieleen, että miten pystyy baarissa olemaan jos pelkkä ulkona kävely päivällä on henkisesti liian raskasta..?
Ei nyt mitenkään vittuiluna, ihmettelen vaan kun on sellainen ristiriita tässä asiassa.
hohhoh,mun mielestä tollaselle ei pitäisi antaa yhtään mitään rahaa.korkeintaan maksusitoumus johonkin ruokakauppaan,mistä ei muuta saa ostettua kuin ruokaa. ämmä kerjää sossusta rahaa minkä kerkiää,ja käyttää kaikki johonkin humpuukiin!!
25. Ymmärrätkö lainkaan mistä verorahat tulevat?? Toivoisin niin kovasti, että rahat jotka saadaan tukena yhteiskunnalta käytettäisiin viisaasti tarpeellisen ja pieni osa mielellään säästettäisiin, jotta ei tarvitse joka kerta sossusta ruinata ilmasta rahaa.
Kohta tulee taas postaus miten kaikki kiusaa tota netissä :DD
^ Niinpä, harva töissäkäyväkään ostelee satasilla rojua...