Voiko häävieras pukeutua tämänlaiseen musta-valkoiseen mekkoon? (Kuva on)
Eli voiko mielestänne häävieras pukeutua alla olevaan valko-mustaan mekkoon?
Liikaa valkoista? Liikaa mustaa? Muuta vikaa?
http://www.zalando.fi/closet-vapaa-ajan-mekko-valkoinen-cl921c03o-t12.html
Kommentit (21)
Mielestäni voi. Eihän tuo mekko ole musta tai valkoinen, vaan mustavalkoinen. Mallikin on raikas.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 21:04"]
No en kyllä suosittele.
[/quote]
miksi?
Tosi kiva mekko. Laittaisin värikkäät asusteet tuon kanssa. Vaikka kirkkaanvihreät avokkaat tms.
Tosi nätti, mutta mallin päällä oli todella lyhyt, just takapuolen peittävä. Ehkä se malli oli joku 185-senttinen..?!
Liian lyhyt. Ja olisko kangas ohutta, kun vapaa-ajan mekko. Mutta kiva kuosi ja kivat yksityiskohdat.
Kaunis mekko ja mielestäni voi! Hieman vaan tuo pituus mietityttää, mutta sehän tietysti riippuu ihan sinun pituudestasi. Jotenki itelle tulee vähän kiusallinen tunne, kun porukka kulkee häissä pienehköissä bilemekoissa, mutta eihän tuo välttämättä sinun päälläsi sellainen ole. :)
Liian lyhyt, ei sovellu hääjuhlaan, arvokkuus ja juhlavuus karisee tuon lyhyen helman vuoksi. Muuten nätti, mutta toisenlaiseen tilaisuuteen.
Tuo kangas ei ole ohutta vaan yllättävän "napakka" ja siisti vaikka vapaa-ajanmekko onkin. En käyttäisi arkipäivänä. Mekko ylettyy minulle n. 5-10 cm polven yläpuolelle. Ei ole mikään mini.
Mekko on siis jo kaapissani mutta mietiskelen vielä vaihtoehtoja.
Ap
Kuosin puolesta siis minusta voi ihan hyvin. Kuvasta on kyllä tosi hankala päätellä kuinka juhlavalta oikeasti näyttää. Ja siihen vaikuttaa myös se, mikä on pukukoodi häissä. Rennompaa vai kravattimenoa.
Onko näissä usein toistuvissa "sopiiko tämä mekko häihin/yo-juhliin/ristiäisiin"-ketjuissa aina linkki Zalandon nettikauppaan? Vai kuvittelenko vaan? Ilmainen mainospaikka AV:lla?
Mielestäni voi. Itse olin juuri häissä, joissa minulla oli musta mekko, jonka päällä valkoinen bolero. Miehetkin käyttää mustaa pukua, joten en täysin ymmärrä sitä mikseivät naiset voi pukeutua mustaan.