Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla on kaunis, timmi vartalo?

Vierailija
08.07.2014 |

Ei täydellinen mutta kaunis ja oot tehnyt töitä sen eteen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on ketään muita, taidat olla yksin. Voimaa matkallesi. 

Vierailija
2/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla! Ainakin omaan silmääni miellyttävä kroppa :) Ja sehän on tärkeintä, että on itse tyytyväinen itseensä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mummollain :) Mutta kel onni on se onnen kätkeköön... Siksipä salaammekin jumalaiset ihanuutemme mukavan pehmeän laardikerroksen alle.

Vierailija
4/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Eikä tarvitse edes rehkiä sen eteen. Luulen, että geeneissä ja ravinnossa se on se salaisuus. En syö karkkia, en juo limsoja, roskaruokaa hyvin harvoin. Vältän lisäaineita ja teollisesti prosessoitua ruokaa. Syön pääasiassa luonnollista, lisäaineetonta, luomua, monipuolisesti rasvoja (mutta ei liuotinpohjaista rypsiöljyä esim. Ei ole ylipainoa, ei hiilarikahvoja, ei selluliittia, ei löysää läskiä/nahkaa, ei kuivaa ihoa.. Eikä myöskään tarvitse kärsiä nälästä ja nautin hyvästä ruuasta.

Vierailija
5/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kans yks! Paitsi nyt raskaana, niin maha tosi iso. Odotan innolla et pääsee treenaa kunnolla synnytyksen jälkeen :)

Vierailija
6/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paskat housuun.

Vierailija
7/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmin vartalon saa kyllä treenaamalla, mutta kauniin vain hyvillä geeneillä (minkä lisäksi tarvitaan terveelliset elintavat ainakin kun ikää alkaa kertymään). Käyn itse salilla ja vaikka moni on tosi timmissä kunnossa, ei heidän vartalonsa mitenkään erityisen kaunis välttämättä ole. Pääasia että itse on tyytyväinen.

Vierailija
8/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:20"]

Timmin vartalon saa kyllä treenaamalla, mutta kauniin vain hyvillä geeneillä (minkä lisäksi tarvitaan terveelliset elintavat ainakin kun ikää alkaa kertymään). Käyn itse salilla ja vaikka moni on tosi timmissä kunnossa, ei heidän vartalonsa mitenkään erityisen kaunis välttämättä ole. Pääasia että itse on tyytyväinen.

[/quote]

Niin, ei se timmiyskään aina kauneutta mukanaan tuo.

Vierailija
9/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaallä työntelin rattaita. Kävin neljästi viikossa. Kahvakuula,kuntosali,rumbita ja tehojumppa. Hitto et olin komias kunnossa:) Työt alkoi, enjä jaksa enään jumpata. Sorruin mursuamaan.

Vierailija
10/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:28"]Hoitovapaallä työntelin rattaita. Kävin neljästi viikossa. Kahvakuula,kuntosali,rumbita ja tehojumppa. Hitto et olin komias kunnossa:) Työt alkoi, enjä jaksa enään jumpata. Sorruin mursuamaan.

[/quote]Sori kirjotusvirheet. Uusi puhelin.

Vierailija
11/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla! Naama on kuin petolinnun perse, mutta vartalo ollut aina upea ilman mitään treeniä. Onneksi edes näin, sillä olisin varmaan vaipunut epätoivoon jos kroppakin olisi ruma. :-)

Vierailija
12/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 19:34"]Mulla! Naama on kuin petolinnun perse, mutta vartalo ollut aina upea ilman mitään treeniä. Onneksi edes näin, sillä olisin varmaan vaipunut epätoivoon jos kroppakin olisi ruma. :-)

[/quote]Ei ole.

Vierailija
13/13 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankotanssija ilmoittautuu!