Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rokotevastainen - kysy mitä vain!

Vierailija
18.07.2021 |

Hei kaikki rakkaat palstalaiset <3

Olen rokotevastainen ja voit kysyä minulta mitä tahansa. Rokotevastaisuus on lähinnä otsikossa ilmentyvä provokaatio, sillä minua ei haittaa jos ihmiset haluavat ottaa itseensä rokotteita. Meillä jokaisella on vapaa tahto, joten jos pelko tai sydän sanoo, että rokote on otettava, niin arvostan jokaisen yksilön henkilökohtaista kokemusmaailmaa.

Itse en tahdo enkä aio ottaa rokotetta lukuisista syistä. Tämä päätös on ollut helppo alusta asti.

Olen huomannut, että joskus joissain ihmisissä tämä aiheuttaa negatiivisia tunteita. Saat purkaa vihaasi, pelkoasi, ajatuksiasi ja todellisuuttasi tänne.

Saat kysyä mitä vain.

Terveydeksi!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentoijille. Lähetän rakkautta ja toivon, että tämä päivä on elämäsi kaunein ja upein päivä! :)

/Ap

Miksi olet rokotevastainen?

Miksi et vastaa vaikka kysytään?

Vierailija
22/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne rokottet  yrittänet hyökätä kimppuusi kun on täytynyt vastustaa? Ite olen rokotenautraali, en vain välitä niistä, mutta en myöskään käytä niitä...tai siis ainakin 47 prosenttia elämsätäni olen ollut niitä ilman, eli viimeiset 18 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Maa litteä?

Mihin tämä liittyy?

Pata, hertta, ruutu ja ässä ovat litteitä maita

Vierailija
24/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka keksi rakkauden?

Vierailija
25/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustaako ap kaikkia rokotteita, siis niitäkin jotka kuuluvaat kansalliseen rokotusohjelmaan ja jotka pitäisi olla jokaisella?

Tai vastustaako hän rokotuksia myös tilanteessa jossa esim. eläin puree ja lääkäri sanoo että jäykkäkouristusrokote ja rabies- eli vesikauhurokote olisi syytä ottaa?

Vierailija
26/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mikä muu vastainen olet

Vierailija
27/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodh kirjoitti:

Eli olet tuhkarokko, isorokko, jäykkäkouristus, polio, vihurirokkomyönteinen.

Meningiittimyönteinen myös.

Rokote on parempi kuin tauti. Mieluiten ei koko saakelin tauteja olisi olemassa, mutta kun on. Silloin täytyy valita rokotteen ja taudin välillä, koska rokotettaviin tauteihin ei ole moniin ollenkaan hoitoa. Rokote luo oman vastustuskyvyn ja on luonnollisin vaihtoehto hoitaa homma kotiin.

Poliota kun odottelet, niin ehdotan, että luet asiaa vielä kerran ihan kunnolla ja niin syvältä kuin mahdollista. Anna kaivaa syvältä nyt tällä kertaa.

Ei kysyttävää. Kesää.

T sis el tartuntatautilääkäri

Mahtoiko aloittaja tarkoittaa noita mainitsemiasi tauteja? Olisihan se toki aloituksessa hyvä täsmentää, mistä puhuu. 

Vierailija
28/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella jäykkäkourustusrokotteesta, sitten kun 20 vuoden kuluttua pitää ottaa uusinta?

Vierailija
29/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wyet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Maa litteä?

Mihin tämä liittyy?

Pata, hertta, ruutu ja ässä ovat litteitä maita

Joo, mutta tuossa sana maa oli kirjoitettu isolla alkukirjaimella, joten se viittaa planeettaan.

- eri

Vierailija
30/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi ajatella jäykkäkourustusrokotteesta, sitten kun 20 vuoden kuluttua pitää ottaa uusinta?

Hitto siitä tuli muuten käsi kipeäksi! Mulla oli varmaan viikon sellainen luumun kokoinen patti siinä. Pitäisiköhän panikoida nyt 4 vuotta jälkikäteen ja alkaa vastustaa esim. kaikkea.

Vierailija
31/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään markkinoilla ollut tutkittu rokote. Kannattaa uusia se rokote. 

Tauti on vaikea hoitaa. Kannattaa uusia se rokote. 

Vierailija
32/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tarkoitus olisi ottaa silloin se. Siitä huolimatta olisi kiva tietää, mitä ajatuksia ihmisillä on, onko tullut jotain uutta.

Vierailija
33/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto siitä tuli muuten käsi kipeäksi! Mulla oli varmaan viikon sellainen luumun kokoinen patti siinä. Pitäisiköhän panikoida nyt 4 vuotta jälkikäteen ja alkaa vastustaa esim. kaikkea.

Ohoh. Olipa outoa, mikäs tekee sellaisen paukaman ihoon. 

Vierailija
34/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Elisa splittaa osakkeensa?

Vierailija
35/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole outoa vaan täysin normaali reaktio rokotukseen, etenkin tehosteeseen.

- Se kenellä se patti oli

Vierailija
36/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole outoa vaan täysin normaali reaktio rokotukseen, etenkin tehosteeseen.

Ahaa. Ei minulle ole koskaan tullut sellaista. Mietin voiko tuo olla allergiaa tai säheltääkö se piikin antava.

Vierailija
37/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tarkoitus olisi ottaa silloin se. Siitä huolimatta olisi kiva tietää, mitä ajatuksia ihmisillä on, onko tullut jotain uutta.

Kuuluu kansalliseen rokotusohjelmaan. Anna mennä vaan. Ei siitä tule kuin käsi hieman kipeäksi. 

Vierailija
38/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Ei minulle ole koskaan tullut sellaista. Mietin voiko tuo olla allergiaa tai säheltääkö se piikin antava.

Immuunipuolustusreaktio, se ei ole vaarallinen. Osalle tulee vahvempana kuin toisille. Ja ei, ei liity mitenkään rokotteen pistotapaan tai ole allergiaa.

Tämä ongelma koronarokotteen kanssa juuri on, että ihmiset panikoivat näistä aivan normaaleista, kaikkiin rokotteisiin liittyvistä vaarattomista oireista, kun eivät tiedä niiden olevan todella yleisiä.

Vierailija
39/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Immuunipuolustusreaktio, se ei ole vaarallinen. Osalle tulee vahvempana kuin toisille. Ja ei, ei liity mitenkään rokotteen pistotapaan tai ole allergiaa.

Tämä ongelma koronarokotteen kanssa juuri on, että ihmiset panikoivat näistä aivan normaaleista, kaikkiin rokotteisiin liittyvistä vaarattomista oireista, kun eivät tiedä niiden olevan todella yleisiä.

Eivät kaikki ihmiset panikoi, mutta miettivät varmaan mitä se sisältää tarkemmin, jos tulee immuunipuolustusreaktio, vaikka puolustus onkin monesti tarkoituksena. Mistä rajumpi oire tulee, kun toiselle sitä ei tule.

Vierailija
40/47 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki ihmiset panikoi, mutta miettivät varmaan mitä se sisältää tarkemmin, jos tulee immuunipuolustusreaktio, vaikka puolustus onkin monesti tarkoituksena. Mistä rajumpi oire tulee, kun toiselle sitä ei tule.

Huoh. Tämä on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia.

Immuunipuolustusreaktio tulee, kun keho alkaa ns. taistella taudinaiheuttajia vastaan. Se on hyvä asia eikä ole mitään syytä huoleen, vaikka kuuluisi niihin ketkä saavat rokotteista helpommin esim. paikallisreaktioita.