Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä seiskan huostaanotto-jutusta? (ov)

Vierailija
25.08.2006 |

Eli missä mies kertoi, että häntä aiheetta epäiltiin lasten seksuuaalisesta hyväksikäytöstä ja useasti vietiin lapset pois, joskus tuli jopa sossut yöllä hakemaan. Nyt sai lapsensa. Ja poliisi sanoo, että todisteita hyväksikäytöstä ei ole. Mä en vaan voi uskoa tollasta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies sanoo, että jos esim lähestymiskieltoa menee nainen pyytämään, niin sen käytännössä saa kun kehtaa pyytää, vaikka aihetta ei olisikaan. ja miehen tiedoissa näkyy. Siinä on sitten selittelemistä.

Vierailija
2/5 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittivät minulle. Ihan täyttä potaskaa, varsinkin kun yhdestäkin jutusta tiesin totuuden, mutta tv:ssä oli ihan eri tarina. Vähän nauratti, mutta toisaalta kiukutti!

t. aito sosiaalitätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on todellisuudessa voinut olla jopa nukkumassa!! Että kyllä näitä löytyy..... mun mielestä vaan tosi sairasta vaivata poliisia täysin turhan takia.

Vierailija
4/5 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viranomaisilla on vaitiolovelvollisuus joten eivät voi kommentoida ja selvittää tai perustella mitään.

Vierailija
5/5 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat lehdissä, tv:ssä jne. kertoa sosiaalityöntekijöistä ihan mitä vain, eivätkä sossut voi kertoa, oliko se totta vai ei, koska vaitiolovelvollisuus estää kertomasta edes onko ko. hnekilö ollut asiakkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä