Olen laskenut vaatimuksia, hyväksyn naisella
jo useita virheitä ulkonäössä, lievä selluliitti tai arvet eivät ole este ja koulutuksena kelpaa amk-taso. Jonkinlaista tyttömäistä söpöyttä pitää kuitenkin löytyä ja mukava luonne. Isoa mahaa en voi hyväksyä. En silti löydä sopivaa. Oma ammatti on yleisesti arvostettu. Ulkonäkö ja varallisuus on kunnossa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla naisilla (yli 80%) on selluliittia ja raskausarpia.
Ooh ihanaa, olen uniikki lumihiutale!
Niin minäkin ja olin siitä onnellinen, kunnes luin, että naisella on selluliittia lasta varten ja ne kenellä ei ole sitä, ovat hedelmättömiä.
Nii varmaan :D
Miehelläkin on kaljamaha elintasoa varten.
Näille jatkuville ulisijamiehille, jotka eivät sitä naista löydä, ihan vinkkinä, että teille se paras vaihtoehto on sellainen puhallettava tyttömäisen söpö kuminukke, jonka voi sitten kuvitella vaikka tohtoriksi. Ei ole selluliittia, eikä muitakaan epäsopivia ulkonäkö ongelmia. Painokin on suht kevyt.
Minulla naisena oli seuraavat kriteerit miestä etsiessäni
-rehellinen
-samankaltaiset arvot kuin minulla eli perhe tärkeä, säästäväinen
-eläinrakas, ystävällinen, huumorintajuinen
- sellainen jonka kanssa on helppoa elää yhdessä koska tykätään samankaltaisesta elämäntyylistä
Miehen ulkonäölle minulla ei ollut mitään odotuksia tai vaatimuksia.
Onneksi löysin sopivan miehen. Nyt oltu naimisissa jo 20 vuotta ja edelleen hyvä olla yhdessä.
Apn lista joka painottuu lähinnä ulkonäköön ym kuulostaa minusta kamalalta. Vasta tällä palstalla olen oppinut kuinka ulkonäön ja nuoruuden perään miehet ovatkaan. Ja sitten kun parisuhde valitaan tällaisten seikkojen perusteella niin riidellään ja petetään kun vaimo ei ymmärrä... no jos koettaisi keskittyä naisten luonteeseen kun etsii parisuhdetta niin yhdessä eläminen olisi niin paljon helpompaa.
Me muut kyllä tajuttiin heti sekunnissa miksi ap ei ole löytänyt sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ajatellut laskea tasoani ensi vuonna jos siihen mennessä ei ole tärpännyt.
Hyväksyisin:
-paino yläraja 137kg
-pienetkin tissit käy
-mt-ongelmat ei ole ongelma
-saa ryypätä ja polttaa (ei kanna bista)
-työtönkin käy
-lasten määrä 8max
-ei siivoa
-ei tiskaa
-huono hygienia
Siis miten kehtaat vaatia noin paljon tai ylipäätään mitään? Luuletko että miehellä saa olla asioita mitä haluaa kumppaniltaan? Tän palstan mukaan tuokin lista on aivan törkeä.
Ahaa, taas joku joka "hyväksyy" muut. Mitä jos hyväksyisit itsesi ensin ennen naisten yrittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Näille jatkuville ulisijamiehille, jotka eivät sitä naista löydä, ihan vinkkinä, että teille se paras vaihtoehto on sellainen puhallettava tyttömäisen söpö kuminukke, jonka voi sitten kuvitella vaikka tohtoriksi. Ei ole selluliittia, eikä muitakaan epäsopivia ulkonäkö ongelmia. Painokin on suht kevyt.
Sepä se, kun ei näille vaikeroisille kelpaa edes barbarat. Pakko saada vaan valittaa ja itkeä joka helkkarin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla naisena oli seuraavat kriteerit miestä etsiessäni
-rehellinen
-samankaltaiset arvot kuin minulla eli perhe tärkeä, säästäväinen
-eläinrakas, ystävällinen, huumorintajuinen
- sellainen jonka kanssa on helppoa elää yhdessä koska tykätään samankaltaisesta elämäntyylistäMiehen ulkonäölle minulla ei ollut mitään odotuksia tai vaatimuksia.
Onneksi löysin sopivan miehen. Nyt oltu naimisissa jo 20 vuotta ja edelleen hyvä olla yhdessä.
Apn lista joka painottuu lähinnä ulkonäköön ym kuulostaa minusta kamalalta. Vasta tällä palstalla olen oppinut kuinka ulkonäön ja nuoruuden perään miehet ovatkaan. Ja sitten kun parisuhde valitaan tällaisten seikkojen perusteella niin riidellään ja petetään kun vaimo ei ymmärrä... no jos koettaisi keskittyä naisten luonteeseen kun etsii parisuhdetta niin yhdessä eläminen olisi niin paljon helpompaa.
Siis nytkö vasta tajusit, että miehet on visuaalisempia kuin naiset? Harvalle miehelle on mitään väliä naisen tuloilla kunhan pystyy kantamaan itsensä (jotkut ei vaadi edes tätä), statuksella tai charmilla. Miehille kelpaa kunhan kemiat kohtaa, antaa läheisyyttä ja on ulkonäöltään perus haluttava (ei vaadi jätti tissejä tai persettä).
Naiset ei ole yleisesti niin visuaalisia kuin miehet, tottakai poikkeuksiakin on. Naisille on tärkeämpää miehen status (ääriesimerkkinä rokkistara), varat (tulot, edustava auto, omistuksia) ja charmi. Ulkonäöstä ainakin se että on pitkä ja miehekkäät kasvonpiirteet (esim vahva leuka).
Ei naiset mitään pyhimyksiä ole, vaan ihan yhtälailla pinnallisia palvoessaan enemmän statusta ja rahaa, miesten arvostaessa naista itsessään, eikä hänen omaisuutta ja muiden mielipidettä hänestä
Niin minäkin ja olin siitä onnellinen, kunnes luin, että naisella on selluliittia lasta varten ja ne kenellä ei ole sitä, ovat hedelmättömiä.