Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bipo ja maniassa sekoilun tuottama häpeä

Vierailija
18.07.2021 |

En pääse millään yli sekoiluistani manian aikana. Tuli mm.harrastettua seksia aika monen miehen kanssa jotka ovat samassa työpaikassa. Mun maine on täysin mennyt siellä ja tällä pienellä paikkakunnalla muutenkin. Nyt saikulla, mutta en tiedä pystynkö ikinä palaamaan takaisin työpaikalleni tämän häpeän vuoksi.

Onko muilla mitään saman suuntaista kokemusta ja miten olette selvinneet?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilua han se on jos ei ole sopivaa lääkitystä ja tunne itseään niin että tietää milloin mania on alkamassa ja toimi sen eteen.

Ei kannata miettiä menneitä paitsi siinä mielessä että ottaa opikseen. Tehty mikä tehty.

Vierailija
2/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajotitko kuinka monta perhettä?

Ei minulla ole perhettä eli en yhtään. Vai tarkoitatko että toinen nainen on vastuussa miehen pettämisestä, eikä mies itse……..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meni ainoastaan pelkkä "maine", älä sitä murehdi. Maine voi mennä jo pelkästään joidenkin silmissä kun laittaa "väärän" väriset housut työpaikalle. Elämästä tulee vain kamalaa varomista. Jos seksin harrastamisessa on muka ylipäätään mitään hävettävää, sittenhän niiden miestenkin tulisi hävetä ihan yhtä lailla.

Jos meni jotain tärkeämpääkin, esim. sotkit raha-asiat, keskittyisin hoitamaan mieluummin niitä.

Jos tietysti muuten käyttäydyit työpaikalla, tosi v-mäisesti, haistatteli työkavereille tai jotain, sitä voi pyytää anteeksi. Mutta noin muuten menisin sinne työpaikalle takaisin asenteella I don't give a damn.

Jos ajatus edelleen sietämätön, ota nyt se loma kuitenkin rennosti ja mikä toisaalta estäisi vaihtamasta työpaikkaa ja muuttamasta pois koko paikkakunnalta.

Vierailija
4/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt pää pystytn. Mitä sitten, vaikka harrastit seksiä. Tiedät että se johtui ainakin osittain siitä maniasta. Hakisin apua tuohon maniaan ja yrittäisin jatkossa kontrolloida sitä paremmin. Yritä löytää myös jotain huumorinäkökulmaa tuohon asiaan. Itseäni on auttanut elämässä vaikeissa tilanteissa. Mene ylpeästi takaisin työpaikallesi. Sinulla on oikeus olla siellä. Ja ne miehet myös vastaavat omasta käytöksestään.

Vierailija
5/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Onko keskusteluapua hoitotahosta? Menneitä on turha miettiä. Häpeä on osa elämää ja kaksaria. Siitä pääsee kyllä yli kun on armollinen itselleen.

Yritä päästä tasaiseen vointiin, ota asenne ettei enää manioita. Ole rauhassa saikulla, kaupungin vaihto voi olla hyväkin asia jos päätöksen tekee tasaisella mielellä. Facessa on hyvä tukiryhmä, tai etsi läheltä sellainen.

Vierailija
6/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan lääkkeitä syö. Nehän on määrätty vaan sun kiusaks, eiköstä joo? Älä myöskään turhaa murehdi. Kohta on taas uusi manijakso päällä ja vanhat murheet unohtuu. Pääset taas kohti uusia seikkailuja!

Mikä sinun diagnoosi on vai oletko ihan vain tavallinen ku*ipää riehumassa anonyymipalstalla?

Vierailija
7/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niiden miesten pitäisi hävetä? Kai nyt maniassa olevasta ihmisestä huomaa mitä on meneillään, eikä sitä silloin käydä tuikkaamassa.

Vierailija
8/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnia voi mennä, mutta maine vaan kasvaa :D

Vierailija
9/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on taatusti määrätty lääkkeet. Jos et syö niitä, tiedät kyllä seuraukset. Turha itkeä kun oma tyhmyys vie kusisiin tilanteisiin.

Säälin sinun läheisiä jotka joutuvat sietämään tuollaista käytöstä ja varmasti vielä julkisilla paikoilla.

Vierailija
10/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niiden miesten pitäisi hävetä? Kai nyt maniassa olevasta ihmisestä huomaa mitä on meneillään, eikä sitä silloin käydä tuikkaamassa.

Olen samaa mieltä. Kyllä normaalijärkisen ihmisen pitää nähdä jos toinen on vähän heilahtaneessa tilassa eikä alkaa mihinkään sekstailuun. Jos jonkun käytöksessä on moitittavaa niin näiden miesten jotka eivät osaa kontrolloida impulssejaan.

Vierailija
11/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet käyttää heti hyväksi naisia, jos vaan voivat. Saavat itse hävetä.

Vierailija
12/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Kyllä normaalijärkisen ihmisen pitää nähdä jos toinen on vähän heilahtaneessa tilassa eikä alkaa mihinkään sekstailuun. Jos jonkun käytöksessä on moitittavaa niin näiden miesten jotka eivät osaa kontrolloida impulssejaan.

Maniassa oleva ei välttämättä näytä olevan mitenkään "heilahtaneessa" tilassa, jollei oikeasti tunne ihmistä. Voi vaikuttaa vain touhukkaalta ja iloiselta.

Vierailija
13/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee hyvin, että ihmisiä on olemassa laidasta laitaan - älykkäitä ja viisaita ihmisiä jotka ymmärtävät ihmisyyttä, sekä sitten niitä ilkeitä empatiakyvyttömiä, jotka purkavat jotain pahaa oloaan kun näkevät sellaisen, jossa näkyy inhimillisyys.

Tästä voit ap vetää sen johtopäätöksen, että kyllä ne älykkäät ihmiset työpaikallasi ja paikkakunnallasi tajuavat, ettet ole tehnyt mitään pahaa mistä pitäisi olla häpeissään, vaan kyse on maniasta. Ja sitten ne ilkeät ihmiset... heidän ajatusten miettiminen on ajanhukkaa. He löytävät kyllä aina syyn ilkeyteen jos haluavat.

Kummallista että nuo miehet ovat käyttäneet hyväksi maniaasi. Luulisi että sinusta on nähnyt että olet maaninen. Aika alhaiselta kuulostaa niiden miesten toiminta. Tuskin heitä väkisin olet ottanut, vaan ovat olleet itse aktiivisesti mukana. Heidähän tässä pitäisi hävetä, jos ovat maniassa olevaan sekaantuneet.

Keskity hoitamaan itseäsi ja pitämään huolta hyvistä ihmissuhteista niiden fiksujen ihmisten kanssa. Tsemppiä!

Vierailija
14/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla samalla paikkakunnalla tai samassa työpaikassa läheisiä ystäviä tai muita joiden kanssa on hyvät, luottamukselliset välit? Huomaavatko he kun sulla on maniajakso meneillään ja pystyvätkö jarruttelemaan menoa?

Vierailija
15/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on taatusti määrätty lääkkeet. Jos et syö niitä, tiedät kyllä seuraukset. Turha itkeä kun oma tyhmyys vie kusisiin tilanteisiin.

Mikä ihmeen tyhmyys? Mietis nyt itse ennen kuin kommentoit. Et tiedä ap:n tarinasta mitään.

Vierailija
16/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin olla katossa kärpäsenä noiden miesten kahvitaukokeskusteluissa :) Viimeistään seuraavassa työpaikan virkistymispäivässä saadaan saunan lauteilla kovien löylyjen lisäksi kovat naurut.

Vierailija
17/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maniassa oleva ei välttämättä näytä olevan mitenkään "heilahtaneessa" tilassa, jollei oikeasti tunne ihmistä. Voi vaikuttaa vain touhukkaalta ja iloiselta.

Tiedän, mutta ap mainitsi olevansa samassa työpaikassa näiden heppujen kanssa. Mutta ehkä he tosiaan ovat nähneet aloittajasta vain sen maanisen iloisen puolen ja luulevat sitä normitilaksi.

Vierailija
18/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he ovat huomanneet että käyttäydyt etilailla. Nämä miehet ovat käyttäbeet sinua hyväksi ja laissa sanotaan että raiskaus on jos harrastaa seksiä henkilön kanssa, joka wi voi antaa suostumusta esim juuri vaikka nyt manian takia.

Vierailija
19/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla katossa kärpäsenä noiden miesten kahvitaukokeskusteluissa :) Viimeistään seuraavassa työpaikan virkistymispäivässä saadaan saunan lauteilla kovien löylyjen lisäksi kovat naurut.

Mielisairaus on mielestäsi jotenkin hassunhauskaa?

Vierailija
20/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaus on mielestäsi jotenkin hassunhauskaa?

Jonne yrittää olla rankka ja shokeerata kaikkia.