Olen laskenut vaatimuksia, hyväksyn naisella
jo useita virheitä ulkonäössä, lievä selluliitti tai arvet eivät ole este ja koulutuksena kelpaa amk-taso. Jonkinlaista tyttömäistä söpöyttä pitää kuitenkin löytyä ja mukava luonne. Isoa mahaa en voi hyväksyä. En silti löydä sopivaa. Oma ammatti on yleisesti arvostettu. Ulkonäkö ja varallisuus on kunnossa.
Kommentit (49)
"lievä selluliitti"?? Tiedätkö edes mitä selluliitti on?
Ketä arvelet kriteeriesi kiinnostavan?
Lähes kaikilla naisilla (yli 80%) on selluliittia ja raskausarpia.
Pidätkö tuota vaatimuslistaa silmiesi edessä kun tumputat yksin neukkukuutiossasi?
Tuosta listasta puuttuu nyt se kaikkein olennaisin kriteeri: "erittäin alhainen vaatimustaso miesten suhteen".
Ja täällä sinun tasoa oleva on lässyttämässä tästä asiasta...
Okei. Nyt tarvitaan enää se nainen, joka on valmis laskemaan omaa vaatimustasoaan kaksin käsin.
Sekä Pietarin Kirjeessä sanotaan Näin:
Ja älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista – –, vaan olkoon se SYDÄMEN salainen ihminen sen hiljaisen ja lempeän hengen turmeltumattomassa puvussa, joka on suuriarvoinen Jumalan silmissä.” (1. Pietarin kirje 3:3, 4)
Vaatimusten asettaminen heti alkuun on aina vähän turn off. Enemmin kannattaisi tutustua ihmisiin ja jos synkkaa niin synkkaa.
Millaisen keskustelun haluaisit tästä ilmoituksesta kehkeytyvän? Vie vaikka vähän itse eteenpäin, niin on jotain, mihin ottaa kantaa.
Olen myös ajatellut laskea tasoani ensi vuonna jos siihen mennessä ei ole tärpännyt.
Hyväksyisin:
-paino yläraja 137kg
-pienetkin tissit käy
-mt-ongelmat ei ole ongelma
-saa ryypätä ja polttaa (ei kanna bista)
-työtönkin käy
-lasten määrä 8max
-ei siivoa
-ei tiskaa
-huono hygienia
Entä oma naamas? Kunto? Ikä? Sekä osaatko suhteuttaa naisen iän hänen ulkonäköönsä?
Sinäkin vanhenet ja naiset myös ja se ulkonäkö ei ruukaa parantuakaan vanhetessä. Vai muovinukkeako etsit?
Voi voi ap, kukaan nainen ei viitsi kaivaa tarpeeksi syvälle, jotta voisi laskea riman sinne monttuun, tasolle, johon ap kuuluu.
En hyväksy miehellä lihavuutta, näppylöitä, ällöttävissä paikoissa olevia karvoja, naisten sortamista, rasismia, typeryyttä enkä täysin naurettavia poliittisia mielipiteitä.
Uskon, että kaikki edellä mainitut piirteet tarkoittavat juuri sinua.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi ap, kukaan nainen ei viitsi kaivaa tarpeeksi syvälle, jotta voisi laskea riman sinne monttuun, tasolle, johon ap kuuluu.
Tätä minäkin tulin sanomaan, mutta täällä oltiinkin oltu jo valppaana.
Olen myös ajatellut laskea tasoani ensi vuonna jos siihen mennessä ei ole tärpännyt.
Hyväksyisin:
-paino yläraja 137kg
-pienetkin tissit käy
-mt-ongelmat ei ole ongelma
-saa ryypätä ja polttaa (ei kanna bista)
-työtönkin käy
-lasten määrä 8max
-ei siivoa
-ei tiskaa
-huono hygienia
12:2 Dan:Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen.
Mikä on varallisuustasosi? Saattaisi kiinnostaa.