Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bipo ja maniassa sekoilun tuottama häpeä

Vierailija
18.07.2021 |

En pääse millään yli sekoiluistani manian aikana. Tuli mm.harrastettua seksia aika monen miehen kanssa jotka ovat samassa työpaikassa. Mun maine on täysin mennyt siellä ja tällä pienellä paikkakunnalla muutenkin. Nyt saikulla, mutta en tiedä pystynkö ikinä palaamaan takaisin työpaikalleni tämän häpeän vuoksi.

Onko muilla mitään saman suuntaista kokemusta ja miten olette selvinneet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla katossa kärpäsenä noiden miesten kahvitaukokeskusteluissa :) Viimeistään seuraavassa työpaikan virkistymispäivässä saadaan saunan lauteilla kovien löylyjen lisäksi kovat naurut.

Mielisairaus on mielestäsi jotenkin hassunhauskaa?

Ei ole. Hauskaa ei ole myöskään se, että diagnoosin saaneet ihmiset ei ota lääkkeitään. "Kun niistä tulee sivuoireita." "Kun eihän mussa mitään vikaa ole". "Enhän mää nyt näitä tarvii". Samaan syssyyn vielä riekutaan nukkumatta, biletetään viinan voimalla ja sitten ihmetellään kun "miten mulle se mania kuitenkin tuli?"

Vierailija
22/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tommonen käytös ei oo mahollista et paneskelis vaan ympäriinsä maanises vaihees

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tommonen käytös ei oo mahollista et paneskelis vaan ympäriinsä maanises vaihees

Ei niin, koska se on miesten normaalitila, panna kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
24/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burn!!!

Vierailija
25/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siia haluta paneskella, mut ei pääse toteuttamaan sitä.

Vierailija
26/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla katossa kärpäsenä noiden miesten kahvitaukokeskusteluissa :) Viimeistään seuraavassa työpaikan virkistymispäivässä saadaan saunan lauteilla kovien löylyjen lisäksi kovat naurut.

Mielisairaus on mielestäsi jotenkin hassunhauskaa?

Ei ole. Hauskaa ei ole myöskään se, että diagnoosin saaneet ihmiset ei ota lääkkeitään. "Kun niistä tulee sivuoireita." "Kun eihän mussa mitään vikaa ole". "Enhän mää nyt näitä tarvii". Samaan syssyyn vielä riekutaan nukkumatta, biletetään viinan voimalla ja sitten ihmetellään kun "miten mulle se mania kuitenkin tuli?"

Mitä vit tua oikein sössötät?

Vierailija
27/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaisitte enemmän sen joka raon kokeilun sijaan, niin alkaisi vastapuoltakin kiinnostaa.

Vierailija
28/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lohduttaako ajatus, mutta häpeä on usein osa oikeastaan kaikkia sairauksia. Ja ihan turhaan.

Tuntemani bipo on itse avoin sairaudestaan. Luulen että se vähän hänellä auttaa. Ei ehkä sovi kaikille.

Vierailija
29/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siia haluta paneskella, mut ei pääse toteuttamaan sitä.

Just joo miehet ottavat maniassa velkaa ja maksavat prostitoiduille seksistä

Vierailija
30/30 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajotitko kuinka monta perhettä?

Ei minulla ole perhettä eli en yhtään. Vai tarkoitatko että toinen nainen on vastuussa miehen pettämisestä, eikä mies itse……..?

Sekä että. Vain moraaliton sekaantuu varattuihin.

Tutulla oli mania ja hän jahtasi rollaattoriinsa nojaten mm. raksamiehiä. Olisi naurattanut, jos en olisi säälinyt häntä. 

Kerro aloittaja töissä, että sinulla on surkea miesmaku. Kaikki ymmärtävät paremmin tekosi.

ohis