Kuinka moni teistä jättää menemättä isänsä hautajaisiin?
Kommentit (24)
Itse en mennyt koska en halunnut tavata tiettyjä sukulaisia siellä. Hautajaiset olivat myös minusta katsoen toisella puolen maata eikä minulla ole autoa. Pahimpaan korona-aikaan olisi täytynyt viettää kaksi päivää junassa. Hyvin saivat ukon kuoppaan ilman minunkin läsnäoloa.
Kannoin jopa isäpuolen arkkua. Pään sisällä kyllä kipunoi vaikka mitä. Oikea paikka sille olisi ollut jätesäkissä kaatopaikalle. Kuvitelkaa mitä on saada varhais teininä toistuvasti turpaan isäpuolelta. Kasvoin ja annoin takaisin mutta jotain jälkiä se ehti jättää.
Naisvihaa koin siinä kun äitini sai puhuttua minut kantamaan sen p askan arkkua. Ajattele siskoasi ja veljeäsi. Huomautin että he ovat puoli sellaisia ja niistä sentään tykkään. Se oli hyvä hetki kun tajusi mitä sanoin.
Jos ikinä isäpuoleksi joudun niin olen helposti parempi. Lyömistä inhoan ja tarvittaessa opetan pitämään puoliaan. Osaan tapella jonkin verran. Ja jos asetelma on teini vs aikuinen niin neuvon sitä teiniä. Syynä ihan se mitä olen kokenut.
Moni paskan isän tytär jättää menemättä. Ja tosi moni paskan isän poika.
Että silleen.
Kuulostat pilkkaavalta. Miksi? Eikö otsikostakin voi jo päätellä, että tänne vastaavat todennäköisemmin ne, joilla on syy olla menemättä isänsä hautajaisiin.