Velat ei tajua
Miten kivaa on olla lapsiperhe. Tänäkin kesänä kierretty Särkänniemi, Linnanmäki ja nyt Jukupark. Kivaa rentoa elämää. Lomakin vielä edessä.
Kommentit (49)
Inhoan huvipuistoja. Lapsen kanssa joutuisi niissä käymään. Hyi.
Lapseton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamattomat ja vätykset ei tee lapsia. Se vtuttaa.
Eikös se ole just päinvastoin. Saamattomimmat yhteiskunnan elätit tekevät eniten lapsia. Korkeasti koulutetut uraohjukset on usein lapsettomia. Itse kuulun niihin, jotka tämän maan pitää toiminnassa ja maksaa verot.
Juuri toisin päin. Toki useimmista vätyksistäkin muovautuu kunnon ihmisiä, kunhan saavat omia lapsia.
En niin, enkä haluakaan tajuta. Ap on tyypillinen "kyllä kaikki muutkin olisivat onnellisia samoista asioista kuin minä!" -emakko. Muistitko vahtia pikkupossujesi uimareissuja, vai oliko somettaminen tärkeämpää?
Minä olen velamies eli en halua lapsia. Jos samassa taloudessa asuisi minun lisäksi muita niin olisin luultavasti onneton koska haluan omaa rauhaa enkä tarvitse lisää ihmisiä tähän asuntoon.
En tykkää lapsettomat ja lapselliset vastakkainasettelusta koska molemmat päätökset ovat jokaisen omia valintoja. En myöskään tykkää sinkut ja parisuhteessa olevat vastakkainasettelusta koska se on myös jokaisen oma päätös miten haluaa elää.
Varmaan toisenlaisessa Suomessa olisin suurperheen isä ja onnellinen mutta tämä Suomi ei ole läheskään sellainen että haluan lisääntyä.
Ukkonen jyrähtelee ulkona samalla kun tätä kirjoitin... Taidan mennä terassille katselemaan kaunista ukonilmaa.
M31
Miksi perheelliset on niin kiukkuisia ja miksi ne tyrkyttävät omaa elämäntapaansa lapsettomille? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä vain tyhmät lisääntyvät, koska fiksut eivät ilmastokriisin keskelle viattomia väännä kärsimään.
Mahtaa olla vielä vaikeampaa tulevaisuudessa, jos keskimääräinen äo vajoaa alle sadan.
Tää nyt on tätä velojen tekopyhää jorinaa, ei muka fiksuina tehdä lapsia ilmastomuutoksen keskelle.
Totuus on, että velat jättäytytvät lapsettomiksi vain itsekkyytensä takia. Saa nukkua, tehdä mitä milloinkin lystää, voi käyttää huumeita, voi rellestää jne. Tällaista on velojen mantra.
Kuulostat vähän katkeralta 💋
Hauska kuvitella miten hän pystyi kirjoittamaan tuon kuvauksen velan elämästä ja miettimään että kyllä, ihan hirveää elämää ja vääryyttä on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tuollaista elämää. Mutta jos hankkii lapsia pitää tykätä tuon tyyppisistä jutuista. Vela46
Miksi pitää tykätä…?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi tuollaista elämää. Mutta jos hankkii lapsia pitää tykätä tuon tyyppisistä jutuista. Vela46
Miksi pitää tykätä…?
Koska kun tulee äidiksi, naisesta pitää muuttua muumimamma jolla on värikäs tunika ja hän on tosi lapsenomainen.
Kuulostat vähän katkeralta 💋