Työpaikalla masturbointi
Kuinka moni masturboi työpaikallaan tai koulussa ollessaan? Millaisissa tiloissa?
Joskus sattuu kiusallisia hetkiä, kun toimistoon tullaan kun kulli kovana runkkaamisesta.
Uskaltautuuko naiset tyydyttämään?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:25"]
Muistin tämän ketjun, pakko kirjoittaa, teen sitä parhaillaan ;)
[/quote]
unohdit
Silloin tällöin tulee wc:ssä vedeltyä käsipelillä. Työpäivän jälkeen myös joskus toimiston puolella omalla työpisteellä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 09:31"]
Kuinka moni masturboi työpaikallaan tai koulussa ollessaan? Millaisissa tiloissa?
Joskus sattuu kiusallisia hetkiä, kun toimistoon tullaan kun kulli kovana runkkaamisesta.
Uskaltautuuko naiset tyydyttämään?
[/quote]
WC kyllä...useinkin
Aloin masturboida työssä, kun piti jäädä usein yksikseni ylitöihin toimistolle. Nyt kaduttaa, kun huomasin muutaman runkkutuokion jälkeen, että toimistossa aktivoitui työajana jälkeen valvontakamera. Turvafirman mies jaksaa joka kerta vvirnistellä, mut nähdessään, kun käy tarvikistamassa nauhoitteita. Ohi kulkiessaan huomauttaa, että katotaas, mitä sieltä tallennuksesta nyt näkyy. Nolottaa helvetistä joka kerta, kun näen sen kaverin.
Täytyyhän vartiallekin suoda ihania "herkkuhetkiä" ;) / vilivallaton
Kyllä, muutama kerta viikossa, viihteenä tämä: http://www.pakkotoisto.com/seksi-parisuhteet-deitti/17540-laatua-pojille-2-a/
On oma toimisto, ja ovessa lukko, mutta tarkkana saa olla ettei siivooja tulee avaimella sisään kesken kaiken :) Yksi siivoojista on kyllä sellainen pakkaus että saisi mielellään hoitaa homman loppuun. mies 41v.
Nyt kesäaikaan silloin tällöin, hameen alta on helpompaa ja huomaamatonta hoitaa hommat omalla työpisteellä.
En yleensä masturboi työpaikalla, mut joskus, varsinkin näin kesähelteellä, tulee niin kova himo, että on ihan pakko vähä sormettaa. Mulla on työpaikalla aina kyllä perhonen laatikossa. Kun oikein tulee kova kiima, niin käyn veskissä pukemassa perhosen ja näpsäytän sen sitten surisemaan työpisteellä.
Ei näitä salaisia hetkiä ole kuitenkaan kovin usein. Keskimäärin kerran kuussa. Yleensä juuri ennen menkkoja on aivan hirveä panetus.
Mä runkkasin eilen toimistolla. Olin yksin viimeiset tunnit ja himohan siinä tuli. Vähän piti välillä kuulostella ettei kukaan tule portaita ylös. Ja sit kun mun huone on suoraan oven edessä. Ois ollut asiakkaalla pieni ylläri vastassa jos olis joku päässyt yllättämään.
silloin tällöin vessaan joutuu menemään. Olisihan se naisena mukava vain raottaa hameen helmaa kun voi runkata melkeimpä huomaamatta :D. Alappa kaivamaan kullia esiin sepaluksesta jos joku pamahtaakin yhtäkkiä sisään
Masturboin juuri äsken toimistohuoneessani. Ihanaa! Vielä ihanampi olisi saada paksua ja kovaa kyrpää niin nautinto olisi viimeistelty.
Muistin tämän ketjun, pakko kirjoittaa, teen sitä parhaillaan ;)