Kannattaako laittaa 88 euroa etänä tehtävään reikihoitoon
Kyselenpä vaan kun kiinnostaisi hoitaa migreeniä niin.
"Etänä tehtävässä ReiKi-energiahoidossa, kanavoin/välitän sinulle lempeää ja voimaannuttavaa energiaa yhteistyössä sinua lähellä olevan arkkienkelin energian kanssa. Minulle se on luontevaa, koska teen enkelimaailman kanssa yhteistyötä jokaisena päivänä hyvinkin erilaisissa tilanteissa ja asioissa.
Henkilökohtainen energiahoito etähoitona kestää noin 60 min ja sen jälkeen soitamme vielä palautepuhelun, jolloin voimme keskustella hoidon kulusta ja mahdollisista tuntemuksista.
Hoidon hinta on 88 €
Kommentit (54)
Ei kannata.
Jos tuo "arkkienkelin hoitava energia" sinua kiinnostaa, niin rukoile apua Jumalalta Jeesuksen nimessä. Oikeat enkelit ovat Jumalan palvelijoita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
AP: Anna mennä vain. Ja kun olet reikihoitosi saanut, niin ystäväni voisi auttaa sinua lisää. Hän on nigerialainen prinssi...
Millainevajakkipitääollaettäluuleeihankaikkea
Ei ja taitaa energioitten puhistuminen olla hetkellistä plaseboa. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt kaksi reikikurssia, kun halusin tietää mitä se oli ja tykkäsin omituisesta hihhuloinnista. En kyllä koskaan kehtaisi pyytää keneltäkään rahaa siitä, kun se tuntuu niin huuhaalta.
Mutta jotain silti kurssilta sait, kun menit uudestaan?
Käytä se raha vaikka rentouttavaan risteilyyn.
Onks toi se Valkoisen Liekin Voima? Ne, jotka välittää yksisarvisenergiaa ja muuta humppaa?
Ainoa hoito on mennä pään magneettikuvaan. Pääsee ilman lähetettäkin synlabiin. Jotain ikävää voi selvitä, onko sinulla rohkeutta kohdata tieto mitä pään sisällä on. Ja arvaas mitä, tuo voimakas magneettikin voi auttaa. Olen ollut 3 kertaa.
Ei, ihan huuhaata. Se on huuhaata jo fyysisesti läsnä tehtävänäkin.
Kyllä minäkin voin pitää käsiä toisen päällä ja ottaa vaikka 50 e/ h
Ei kannata. Reiki on ilmaista energiaa ja sinä voit itsekin aktivoida sen. Hiljennyt ja rentoutat kehosi ja sitten vaikka sanot ääneen, tai ääneti keskittyen "reiki, "jaksaminen" (tuohon sitaattien kohdalle tietenkin se asia, mihin apua tarvitset)" Sen voi parhaiten tehdä sängyssä ennen nukahtamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt kaksi reikikurssia, kun halusin tietää mitä se oli ja tykkäsin omituisesta hihhuloinnista. En kyllä koskaan kehtaisi pyytää keneltäkään rahaa siitä, kun se tuntuu niin huuhaalta.
Mutta jotain silti kurssilta sait, kun menit uudestaan?
Ne oli työväenopistolla ihan pilkkahintaan. Maksoi joku 15 euroa, mutta yritin pari vuotta ilmoittautua, kun kurssit meni ihan heti täyteen. Minuutti ja kurssi oli täynnä. Sen kerran kun olin ajoissa, ilmoittauduin molemmille.
Ei niihin reiki-hoitoihin usko muut kuin Steiner-koulun käyneet. Heillä se kuuluu opetussuunnitelmaan. Minun steiner-taustainen sukulaistyttöni antaa reiki-hoitoa etänä. Olin ihan pöyristynyt kun kuulin, miten paljon hän sillä tienaa ja tietysti verottomana ja vain kotona istumalla.
Kyllä vituttaa lähteä joka aamu töihin kun tietää, etten pääse samaan kahdeksassa tunnissa kuin tämä sukulaisnainen tunnissa kotona loisimalla. Ikänään ei ole palkkatyössä ollut eikä kuulemma mene. Itse en pysty olemaan niin härski, että alkaisin muita rahasta kusettamaan.
Aloitus on vuodelta 2021!!!