Kannattaako laittaa 88 euroa etänä tehtävään reikihoitoon
Kyselenpä vaan kun kiinnostaisi hoitaa migreeniä niin.
"Etänä tehtävässä ReiKi-energiahoidossa, kanavoin/välitän sinulle lempeää ja voimaannuttavaa energiaa yhteistyössä sinua lähellä olevan arkkienkelin energian kanssa. Minulle se on luontevaa, koska teen enkelimaailman kanssa yhteistyötä jokaisena päivänä hyvinkin erilaisissa tilanteissa ja asioissa.
Henkilökohtainen energiahoito etähoitona kestää noin 60 min ja sen jälkeen soitamme vielä palautepuhelun, jolloin voimme keskustella hoidon kulusta ja mahdollisista tuntemuksista.
Hoidon hinta on 88 €
Kommentit (54)
"Hoitaja"lle kannattaa.
Lähetä rahaa minullekin!
Ei kannata laittaa mihinkään energiahoitoihin rahaa. Joskus nähnyt jopa suurempiakin hintapyyntöjä energiahoidoista.
Kannattaa ottaa ensin lääke ja tutkia migreeniasioita milloin se tulee. Silloin ei jäisi pelkän uskomuksen varaan tai toiveen.
Mielestäni pitäisi varmistaa ihmisen tausta, menneisyys, kokemus ja taidot. Koska kuka tahansa voi muuten toimia noilla aloilla ja esimerkiksi yhdestä miehestä joitakin vuosia sitten lähti psyykkinen hyökkäys, joka väitti tekevänsä reikiä muille ihmisille (ei minulle). Myös puhelimen päässä olevaa et tunne tai tiedä kuka se on todella. Mitä energiaa hän oikeastaan lähettää. Olet itse paras parantaja.
Yks uskomushoitajs kehui parantanrensa jonkun koiran etähoidolla.
Rahaahan se toki ansaita jos on tarpeeksi hölmöjä maksajia.
Ja niitä näyttää olevan.
Kannattaa laittaa tonni!
t. reikähoitaja
Kerran pilvessä ostin satasella sellaisen meditaatiokurssin jolla piti saada yhteys avaruusmiehiin tai henkioppaaseen heh hee. Ei tullu örkkejä.
Täällä on paljon niin tietämätöntä porukkaa. Ja tuon aloituksen tarkoitus on vain ja ainoastaan pilkata vaihtoehtoisia hoitoja tekeviä.
Tovottavasti ketju poistuu nopeasti.
Käy mieluummin hierojalla. Hieroo paikat lihaksissa auki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata laittaa mihinkään energiahoitoihin rahaa. Joskus nähnyt jopa suurempiakin hintapyyntöjä energiahoidoista.
Energiahoitoja ja esim. reikiä saa myös ilmaiseksi.
Mä maksoin mielenkiinnosta jonku 200 euroa nykyistä rahaa hypnoosihoidosta. Samaten huijausta, mutta akupunktuurin tasolla oleva uskonto, joita lääketiedekin pitää arvossa. En olisi arvannut pistäväni rahaa moiseen, mutta jostain syystä kuitenkin pistin; osin, koska maksoin tiedosta, nähdäkseni ja kokeakseni asian. Jos joku haluaa ennustajaeukoille jms. pistä rahaa, voi senkin tehdä, mutta ainoa hyöty siitä on tiedon saanti. Kirjoitetuissa teksteissä ne saa jopa ilmaiseksi, ja kirjatkin maksaa useimmiten vähemmän, jotka tosin on saamaten huijausta, mutta saa tietoa.
Jos ongelmasi on se, että sinulla on 88 ylimäräistä euroa, niin tuo hoito auttaa pääsemään siitä eroon.
Mä olen käynyt kaksi reikikurssia, kun halusin tietää mitä se oli ja tykkäsin omituisesta hihhuloinnista. En kyllä koskaan kehtaisi pyytää keneltäkään rahaa siitä, kun se tuntuu niin huuhaalta.
En usko etähoitoihin. Itsellä fysioterapia/hieronta auttanut päänsärkyyn.
näitä löytyy youtubesta ihan ilmaiseksi, kokeile ensin sieltä :)
Ehdottomasti, mutta multa saat paljousalennuksen. 400 eurolla saat kristallin ja magneettilaitteen joka riittää vuosiksi.
Reikihoitoja saa myös ilmaiseksi esim facessa on ryhmiä. Vaikka moni väittää hihhuloinniksi niin kyllä niistä on apua. Itse olen reikikurssit käynyt ja hyvin moni hieroja, osteopaatti käyttää reikiä lisänä hoidoissaan. Itse olen monta reikihoitoa antanut ja niillä ollut todella hyviä vaikutuksia mm. Unen laatuun, poistanut kipuja.
Ihmiset ovat nykypäivänä vieraantuneet kaikesta vanhasta. Aikoinaan ei lääkärit olleet ihan lähellä ja käytettiin paljon vaihtoehtohoitoja jotka myös tepsivät. Nyt kaikkeen halutaan lääkkeitä kun lääkkeettömättömäkin hoitomuotoja olisi tarjolla. En sano ettei lääkkeillä olisi paikkaansa mm. Syöpähoidoissa jne. , mutta aina ei ensin pieniin vaivoihin kannattaisi lääkkeitä ensin ottaa.
Kokeile mieluummin naputtelua (the tapping solution). Voit tehdä sitä itse ja se on ilmaista. Ei tarvitse edes ostaa mitään kirjaa, kun netissä on runsaasti ilmaisia videoita ja neuvoja. Siinä vaan naputellaan kasvoja ja yläruumista ja ajatellaan niitä asioita, jotka huolettavat. Se on auttanut mua säätelemään tunteitani ja vähentänyt stressiä. En välitä onko se plaseboa vai mitä, kun ainut mitä siinä voi hävitä on aikaa. Mieluummin tätä kuin että maksaisin jollekin kahdeksankymppiä, joka ehkä tekee jotain jossain tai ehkä ei.
Laita reikähoitoon mieluummin rahat.