Miten meikkaat näillä helteillä?
Mielenkiinnosta! :)
Kommentit (45)
Bb-voidetta, pikkuvirheisiin Blascon peitevoidetta ja vähän jotain kiiltoa hillitsevää puuteria tmv. Ripsissä on pidennykset.
Vapaapäivinä en meikkaa mutta töihin on pakko laittaa ..
Cc voide (suojelen ihoa liialta auringolta, 45v minä tulee kiittämään), irtopuuteria pikkuisen, kulmakynä, ripsari, aurinkopuuterilla kevyt varjostus
Ei mitään tai sitten
hohtavaa aurinkopuuteria, vedenkestävää ripsiväriä ja tuksunpinkkiä huulipunaa
Vähän irtopuuteria ettei kiillä niin helvetisti ja aurinkopuuteria. Kulmat laitan ja ripsaria. Joskus kun jaksan niin rajaukset ja huulikiilto.
Bb-voidetta (haluan suojata kasvoni auringolta), peitevoidetta, poskipunaa, luomien pohjustus, silmämeikkikynä, ripsari, kulmakynä sekä -geeli.
Käyn töissä myös kesäisin, joten haluan olla edustava.
Laitan BB-voidetta ja ripsiväriä, joskus myös rajaukset yläluomiin. BB-voide osaksi aurinkosuojan takia. Viileämmällä käytän myös puuteria ja joskus luomiväriä ja poskipunaa, mutta näillä säillä puuteri toimii vain hetken ja luomiväri leviää.
Töihin meikkaan kevyesti, koska haluan olla huoliteltu. Vapaapäivinä en meikkaa.
Töihin laitan kulmat ja ripsaria, sekä kevyesti meikkivoidetta. Lomalla en mitään.
Rannalle en mitenkään, enkä kotipihaan. Kasvovoiteessa on aurinkosuoja. Kulmissa mulla on kestoväri. Ihmisten ilmoille laitan puuterin ja vedenkestävän ripsarin, ehkä helmiäistä luomiväriä ja huulikiiltoa. Jos juhlimaan nyt menisin, laittaisin bb-voiteen, puuterin, poskipunan (aurinkopuuteria) ja silmämeikin.
Talvella joudun käyttämään meikkivoidetta ja blascon punasen häivyttäjää nenänpieliin ja sinisen häivyttäjää silmien alle, nyt on ihanaa kun on päivettynyt ja tasainen iho.
Mineraalimeikkivoidetta sen kaksoisvaikutuksen takia: aurinkosuoja ja kiillonpoisto. Vedenkestävää ripsaria, mahdollisesti rajaukset ja hieman aurinkopuuteria.
Ihan normaalisti eli kaikki pakkelit. Olen miehen mielestä ruma ilman meikkiä.
Pohjustan luomet mutten laita mitään luomiväriä. Näyttää ja tuntuu mun mielestä siistimmältä, kun ei heti luomet hikoo. Niin, ja ihan kevyt kerros irtopuuteria. Normaalisti meikkaan tosi paljon.
Töissä pakko olla huoliteltu, joten: mineraalipohja, aurinkopuuteri, luomiväri, rajaukset ja ripsiväri. Lisäki siistin kulmat geelillä ja laitan huulirasvaa/-kiiltoa.
Hyvin vähän. Silmissä ripsienpidennykset, jos ei niitä olisi niin ripsaria laittaisin (kuten viime kesänä kun ei ollut pidennyksiä). Muuten olen monesti ilman mitään meikkiä näin kesällä, minulla on hyvä iho joten töihin en koe tarvetta meikata. Ja varsinkin lämpimällä säällä paksu pakkelikerros naamassa tuntuu tukahduttavalta. Jos olen ulos aurinkoon menossa niin laitan vähän suojakertoimista bb-voidetta. Tai sitten en.
Mukavaa kun aamulla ei mene aikaa naaman laittamiseen, ja ihokin tykkää :) Kesä on kiva.
Hyvin vähän. Silmissä ripsienpidennykset, jos ei niitä olisi niin ripsaria laittaisin (kuten viime kesänä kun ei ollut pidennyksiä). Muuten olen monesti ilman mitään meikkiä näin kesällä, minulla on hyvä iho joten töihin en koe tarvetta meikata. Ja varsinkin lämpimällä säällä paksu pakkelikerros naamassa tuntuu tukahduttavalta. Jos olen ulos aurinkoon menossa niin laitan vähän suojakertoimista bb-voidetta. Tai sitten en.
Mukavaa kun aamulla ei mene aikaa naaman laittamiseen, ja ihokin tykkää :) Kesä on kiva.
Yleensä en helteellä juuri ollenkaan, kohta tapaan poikaystävän äidin ensimmäistä kertaa niin nyt on pakkelia naamassa. Jännittää :s
Ripsiväriä, ehkä puuteria viemään pahinta kiiltoa pois. Tosin se puuteri on kohta ruskeana mössönä pitkin naamaa. Ei oo kesällä niin just :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 06:43"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 00:56"]
Mielenkiinnosta! :)
[/quote]
Täysi annos... poislukien muualla laitatetut kulmat ja keskoripset
[/quote]
kestoripset siis