Spotifyn mainokset!!!
Mikä helevetti siinä on että nykyään tulee 10 mainosta peräkkäin, ennen tuli max 3!!! Ei mitään järkee!!!
Kommentit (7)
Ei se oo iso hinta maksaa sitä kuukausimaksua, jos oikeasti käyttää sitä aktiivisesti. Paljon helpompaa, kuin esim. ladata musiikkia koneelle.
"Hi, my name is Jonathan from Spotify!"
Mainokset lisääntyneet, kun mobiili on nykyään vissiin ilmainen? En tiedä, kun olen maksanut siitä jo monta vuotta.
Sanonpahan vain kirjoitti:
Kaikilla kun ei ole varaa premoumiin.....
Mikä selitys tuo muka on? Et sä kaupastakaan saa ruokaa ilmaiseksi sillä perusteella, että sulla ei ole siihen varaa. Ymmärrätkö, että sen musiikin tuottamisen ja jakelun ympärillä pyörii aika helvetin monen ihmisen elinkeino? Siitä nyt puhumattakaan, kuinka kallista touhua on pyörittää verkkopalvelua, jota käyttää satoja miljoonia ihmisiä. Ei ne sitä ihan vaan huvikseen tee.
Jos olet niin persaukinen, ettei ole varaa maksaa kymppiä kuussa, niin kärsi nahoissasi, että mainokset nyt vaan sattuu olemaan se rahoitusmalli jolla Spotify pyörii.
Vähän voisi ajatella, eikä aina minä, minä, minä ja minun napa.
Sen kun soittavat mainoksia, mutta kun nyt 5h kuuntelurupeamalla on tullut vaan ne kaksi samaa mainosta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...
Hommaa premium. Vieläkö siellä muuten Jonathan on äänessä?