Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spotifyn mainokset!!!

Vierailija
07.07.2014 |

Mikä helevetti siinä on että nykyään tulee 10 mainosta peräkkäin, ennen tuli max 3!!! Ei mitään järkee!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa premium. Vieläkö siellä muuten Jonathan on äänessä?

Vierailija
2/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo iso hinta maksaa sitä kuukausimaksua, jos oikeasti käyttää sitä aktiivisesti. Paljon helpompaa, kuin esim. ladata musiikkia koneelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hi, my name is Jonathan from Spotify!"

Mainokset lisääntyneet, kun mobiili on nykyään vissiin ilmainen? En tiedä, kun olen maksanut siitä jo monta vuotta.

Vierailija
4/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa se Premium. Tadaa, sun elämä on taas hiukan parempi.

Vierailija
5/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kun ei ole varaa premoumiin.....

Vierailija
6/7 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vain kirjoitti:

Kaikilla kun ei ole varaa premoumiin.....

Mikä selitys tuo muka on? Et sä kaupastakaan saa ruokaa ilmaiseksi sillä perusteella, että sulla ei ole siihen varaa. Ymmärrätkö, että sen musiikin tuottamisen ja jakelun ympärillä pyörii aika helvetin monen ihmisen elinkeino? Siitä nyt puhumattakaan, kuinka kallista touhua on pyörittää verkkopalvelua, jota käyttää satoja miljoonia ihmisiä. Ei ne sitä ihan vaan huvikseen tee.

Jos olet niin persaukinen, ettei ole varaa maksaa kymppiä kuussa, niin kärsi nahoissasi, että mainokset nyt vaan sattuu olemaan se rahoitusmalli jolla Spotify pyörii.

Vähän voisi ajatella, eikä aina minä, minä, minä ja minun napa.

Vierailija
7/7 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun soittavat mainoksia, mutta kun nyt 5h kuuntelurupeamalla on tullut vaan ne kaksi samaa mainosta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...