Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita laihduttajia, joiden dieetti kariutuu alkoholiin??

Vierailija
23.07.2014 |

kokemuksia kaivataan =( voisin muuten elää vaikka porkkanoilla, mut kaljasta en osaa luopua

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, alkoholista tulee mullakin paljon energiaa, samoin krapulapäivän roskaruoasta. Kesällä paino nousee viisikin kiloa, syksyllä taas laskee kun vähennän juomista. Olen vaihtanut oluen ja siiderin kuivaan valkkariin, kuohariin ja valkkarisoodaan, jonkin verran saa karsittua kaloreita noin. Absolutistiksi tai edes "juon pari viikossa" -käyttäjäksi en ole ryhtymässä.

Vierailija
2/12 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Laihtui sitten viimein, kun vähensi viinin juonnin minimiin ja otti liikunnan osaksi elämäntapaa. Ei hänestä nyt viisikymppisenä raskasrakenteisena rouvana enää mitään mallinmittaista tule, mutta terveempiin mittoihin pääsi hienosti! Eikä varmasti vaihtanut ruokavaliota lainkaan, se ei ole koskaan ollut ongelma. Ei myöskään ole ikinä juonut mallasjuomia, kyllä valkoviinilläkin kiloja saa kertymään (ja etenkin krapulassa napostelulla). Suosittelen vähentämään juomista reippaasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon joka lauantai n. 20 siideriä, ihan niitä sokerisiidereitä, joskus vaihdan pari siideriä salmarishotteihin. Yöllä kotiin tullessa otan pizzan mukaan. Su-pe noudatan kuitenkin dieettiä. Varmasti hidastaa laihtumista, mutta ei sabotoi kokonaan. Saishan sitä melkein päivittäin juoda ja paljon ettei kunnon dieetillä saisi painoa putoamaan. Itse en ole edes miettinyt alkoholin lopettamista, koska haluan kuitenkin elää mahd normaalia ja mukavaa elämää dieetistä huolimatta.

T. Tammikuusta 104kg -> 77kg

Vierailija
4/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä miksi muka juominen estää laihtumista. Jos kuitenkin syö laihikseen mukaan, niin ei se alkoholi nyt paljon sitä painon putoamista hidasta. Eri asia, jos joka päivä vetää lärvit, mutta siitä on tuskin tässä kyse.

Vierailija
5/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:41"]Mä juon joka lauantai n. 20 siideriä, ihan niitä sokerisiidereitä, joskus vaihdan pari siideriä salmarishotteihin. Yöllä kotiin tullessa otan pizzan mukaan. Su-pe noudatan kuitenkin dieettiä. Varmasti hidastaa laihtumista, mutta ei sabotoi kokonaan. Saishan sitä melkein päivittäin juoda ja paljon ettei kunnon dieetillä saisi painoa putoamaan. Itse en ole edes miettinyt alkoholin lopettamista, koska haluan kuitenkin elää mahd normaalia ja mukavaa elämää dieetistä huolimatta.

[/quote]

20 siideriä??? Et voi olla tosissas! Eikö tolla määrällä jo kuole?

Vierailija
6/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös väitän että mun raskauskilot jäi minimiin kun tietysti alkoholi jäi pois. Syön muutenkin terveellisesti vaikka paljon napostelenkin hyvää. Ennen raskautta olin aika happo ja varmasti sillä tyylillä sai kiloja kyllä paljonkin.

Vierailija
7/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai alkoholin jättäminen vaikuttaa, mutta ei se hirveästi painon pudotusta hidasta, jos kuntoilee, syö terveellisesti ja juo kerran viikossa enemmänkin alkoholia.

Vierailija
8/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:41"]Mä juon joka lauantai n. 20 siideriä, ihan niitä sokerisiidereitä, joskus vaihdan pari siideriä salmarishotteihin. Yöllä kotiin tullessa otan pizzan mukaan. Su-pe noudatan kuitenkin dieettiä. Varmasti hidastaa laihtumista, mutta ei sabotoi kokonaan. Saishan sitä melkein päivittäin juoda ja paljon ettei kunnon dieetillä saisi painoa putoamaan. Itse en ole edes miettinyt alkoholin lopettamista, koska haluan kuitenkin elää mahd normaalia ja mukavaa elämää dieetistä huolimatta.

[/quote]

[/quote]

Riippuu kai ihmisestä. Mulla on aina ollut hyvä toleranssi, tolla määrällä olen kännissä, mutta en liian kännissä. Silleen että on hyvä fiilis, ei tule paha olo eikä muisti pätki. Jos haluan olla enemmän kännissä, otan niitä salmarishotteja. Olen joskus vetänyt överutkin kyllä, mutta Se vaatii paljon enemmän juotavaa . Olen ollut tällainen aina, ihan siitä asti kun ekan kerran join. Kateellisena olen ihmetellyt ihmisiä jotka juo 4-5 ja on samassa kunnossa kun minä kahdenkymmenen jälkeen, pääsevät niin halvalla ;)

Vierailija
9/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:41"]Mä juon joka lauantai n. 20 siideriä, ihan niitä sokerisiidereitä, joskus vaihdan pari siideriä salmarishotteihin. Yöllä kotiin tullessa otan pizzan mukaan. Su-pe noudatan kuitenkin dieettiä. Varmasti hidastaa laihtumista, mutta ei sabotoi kokonaan. Saishan sitä melkein päivittäin juoda ja paljon ettei kunnon dieetillä saisi painoa putoamaan. Itse en ole edes miettinyt alkoholin lopettamista, koska haluan kuitenkin elää mahd normaalia ja mukavaa elämää dieetistä huolimatta.

[/quote]

[/quote]

Riippuu kai ihmisestä. Mulla on aina ollut hyvä toleranssi, tolla määrällä olen kännissä, mutta en liian kännissä. Silleen että on hyvä fiilis, ei tule paha olo eikä muisti pätki. Jos haluan olla enemmän kännissä, otan niitä salmarishotteja. Olen joskus vetänyt överutkin kyllä, mutta Se vaatii paljon enemmän juotavaa . Olen ollut tällainen aina, ihan siitä asti kun ekan kerran join. Kateellisena olen ihmetellyt ihmisiä jotka juo 4-5 ja on samassa kunnossa kun minä kahdenkymmenen jälkeen, pääsevät niin halvalla ;)

[/quote]

Niin ja juon toki pitkän ajan kuluessa. Aloittelen esim klo 18 ja lopetan Klo 4. Ei Se silloin ole kun 2siideriä tunnissa

Vierailija
10/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 01:41"]Mä juon joka lauantai n. 20 siideriä, ihan niitä sokerisiidereitä, joskus vaihdan pari siideriä salmarishotteihin. Yöllä kotiin tullessa otan pizzan mukaan. Su-pe noudatan kuitenkin dieettiä. Varmasti hidastaa laihtumista, mutta ei sabotoi kokonaan. Saishan sitä melkein päivittäin juoda ja paljon ettei kunnon dieetillä saisi painoa putoamaan. Itse en ole edes miettinyt alkoholin lopettamista, koska haluan kuitenkin elää mahd normaalia ja mukavaa elämää dieetistä huolimatta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin ja juon toki pitkän ajan kuluessa. Aloittelen esim klo 18 ja lopetan Klo 4. Ei Se silloin ole kun 2siideriä tunnissa

Vierailija
11/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma, mitä ongelmia! Ota itteäs niskasta kiinni, nainen! Näytät noilla juomamäärillä pian Mervi Tapolalta! Hyi hvetti!

Vierailija
12/12 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join ennen siideriä ja nykyään edullista kuivaa valkkaria ja vichyä tai spriteä. Toisinaan juon kaljaakin puoli lootaa, koska niistähän mä eniten tykkään.

Dietti ei sorru siihen, vaan seuraavien päivien mässyihin. Eli ruuat pitää suunnitella etukäteen ja kaikki mässäys. Ei pelkkää porkkanaa. Vaan huomenna tuoretta kaalia, arrabiattaa, oliiveja, kikherneitä salaattia itse tehdyn hampurilaisen kaverina. Teen majoneesinkin nykyään itse. (hyviä saa myös kaupoista!)

Mä leivon paljon, varmaan neljä kertaa viikossa. Makeaa ja suolaista. Voita ja täysmaitoa käytän (myös muussiin!) Opettelin suolan käytön uudestaan, ei mitään jozoa. Sama sokeri, ei valkoista sokeria. Lähinnä se, että kasvispohjaista itsetehtyä ruokaa ja kerran viikossa eineksiä/ravintola/tilattua. En vieroksu hiilareita.

Tuolla muuttuneella ruokavaliolla ja kerran viikossa kunnon kännit: Vuodessa lähti 22 kiloa. Lisää on pudotettavaa, että pitää vielä oppia liikkumaan. Se on tämän kesän haaste ollut. hyvältä näyttää!

Eli unohda dieetit, elämäntapa muutos on päivän sana ja ymmärrys prosessoidusta ruuan harmeista ja valkoisen suolan harmillisuudesta. Hurraa kännätään taas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi