Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstatrollin logiikka: ap saa mieheltä huomiota, rakautta tai mitä vaan konkreettista, trollin mielestä tämä ihailun kohde "vain kuvittelee" olevansa erityinen XD

Vierailija
18.07.2021 |

Olette niiiiiin kateellisia ja typeriä. Kuvitteletteko näyttävänne kovinkin fiksuilta??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vain kuvittelee olevansa erityinen"

Vierailija
2/7 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenkeskistä kateutta ja kilpailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi noin. Oikeasti palstalla kyselevät usein epävarmat ihmiset, jotka ehkä kaipaavat kuulla joltain toiselta, voiko mies olla kiinnostunut. Sitä sitten pohditaan ja kommentoidaan suuntaan ja toiseen.

Mikseivät kysy mieheltä itseltään? Monissa keskusteluissa kyllä myös tulkitaan miehen olevan kiinnostunut, jos merkkejä on olemassa.

Jos on riippuvainen palstan vastauksesta, todellisuudessa vastaus kaipuun kohteelta itseltään jää yhä puuttumaan. Tämänkin keskustelun aloittaja vaikuttaa olevan joku, joka haluaa huomiota muilta siitä, että hänestä ollaan kiinnostuneita. Sitten muka muut ovat kateellisia.

Vierailija
4/7 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ottanut itseensä täällä.

Vierailija
5/7 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, miksi kauniiksi kehuttuja ja oikeasti kauniita naisia tai nuoria haukutaan palstalla.

Vierailija
6/7 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin ihmettelen. On olemassa naisia jotka todellakin saavat miehiltä (positiivista) huomiota ja ihailua, ilman mitään törkyehdotuksia.

Mikä siinä on niin vaikeata uskoa?

Vierailija
7/7 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, miksi kauniiksi kehuttuja ja oikeasti kauniita naisia tai nuoria haukutaan palstalla.

Minä ihmettelen sitäkin että monen palstalaisen mukaan keski-ikäinen tai vanhempi nainen ei kertakaikkiaan VOI olla kaunis ja viehättävä, saati seksikäs.