Muita, jotka eivät ole koskaan syöneet rapuja tai olleet rapujuhlissa?
Muita siis kuin minä ja mieheni. Ikäsi? Minä 48 v.
Kommentit (26)
Nooh, oon vasta parikymppinen mut ei meijän wt-suvussa tollasia järjestettäis ;D
Miksi et ole koskaan syönyt rapuja? Ihan mielenkiinnosta, itselleni ne on vuoden hauskimmat juhlat.
Olen syönyt rapuja, mutten ole ollut rapujuhlissa. Ei ole kutsu käynyt :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:23"]
Olen syönyt rapuja, mutten ole ollut rapujuhlissa. Ei ole kutsu käynyt :)
[/quote]
järjestä itse, todella kivat juhlat
Mä oksennan aina jos syön kalaa, en viitsi kokeilla käykö sama ravun kanssa. Ja ajatuskin ällöttää.
2
En ole syönyt ja olen onnistunut kieltäytymään kutsuista. Jotenkin ällöttää sen paskasuolen poisto.
46 v.
Kerran syönyt ja toista kertaa ei tarvitse... ryypätä voi ilman rapujakin
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:26"]
En ole syönyt ja olen onnistunut kieltäytymään kutsuista. Jotenkin ällöttää sen paskasuolen poisto.
46 v.
[/quote]
Pitääkö suoli poistaa? Kerran olin rapujuhlissa, mutta meniköhän oikein.
Miten voi elää vanhaksi ilman että on ollut rapujuhlissa, mutta kuitenkin seksikumppaneita on useita? Tuntuu melko oudolta.
Mä oon järjestänyt rapujuhlat joka vuosi jo 20 v.ajan.Vuoden hauskimmat juhlat myös lapset osallistuvat ja syövät rapuja.Eikä todellakaan olla mitään hienohelmoja.
En ole käynyt rapujuhlissa enkä ole syönyt rapuja. Olen asunut koko pienen 24v. ikäni Lapissa (Inari ja Rovaniemi) eikä täällä järjestetä rapujuhlia.
Raåujuhlissa kyllä ja tänäkin vuonna juhlitaan. Syönyt en ole koskaan, allergia.
Jos katkarapuja ei lasketa, niin ei, en ole syönyt rapuja. Enkä ollut juhlissa, ei oo kukaan tuttu pitänyt, enkä itse osaisi järjestää.
Nainen 25v.
Minä, asian voi tehdä hiukan erikoisemmaksi se, että ole suomenruotsalainen. En oikeastaan välitä äyriäisistä, rapujuhlissa sen sijaan perhe on lapsuudessani ollut useinkin. Mua kai vaivaa vaan jokin kirous, useana vuotena olen ollut sairaana/poissa enkä ole päässyt juhliin osallistumaan.
t. 23v
Minä en ole koskaan ollut rapujuhlissa, olen ainoastaan kerran syönyt katkarapupizzaa ja huomasin olevani aiankin niille tosi allerginen. Siksi on jäänyt. Muuten kyllä tykkään juhlan ideasta ja olisi kiva osallistua-- Paahtoleivän syöntiin :D
Mies on ollut rapujuhlissa.
Minä 43, mies 44
Kyllähän se on niin että rapujuhlat on vaan tekosyy ryyppyjuhlille; otetaan mukamas sivistyneesti viinaa... pah. Ruokana ravut on aivan perseestä, syömistä niissä ei ole mitään ja makukin kuin hikisillä suolavedessä keitetyillä nakeille. Turhaa brassailua
En ole. Tuntuu jotenkin tyhjänpäiväiseltä eläinrääkkäykseltä, mikä pointti? Hauskaa voi pitää muutenkin. Ja juu, on kyldyrelliä ja fiiniä, porvariston perinteet blaa blaa.
Ei mulla sinänsä mitään elukoitten tappamista ja syömistä vastaan ole, mutta se seremoniallinen rääkkäminen on jotenkin säälittävän ja surullisen kuulloista hommaa. Onko siinä edes mitään syötävää suhteessa vaivaan?
Moukka-mies40
Minä. Enkä aio syödäkään. 19v.