Mikä ärsyttää tänään?
Tähän ketjuun saa purkaa mikä juuri tänään ärsyttää. Minua ärsyttää se, että Ikea tarjoaa lapsille ilmaiset ruuat ainakin tiistaisin mutta aikuinen ei saa edes ostaa lastenannosta. Jos haluan lämpimän ruuan, pitää siitä maksaa enemmän normaaliannoksena, mutta jos ei jaksa syödä paljon ja haluaisi pienen annoksen, se ei onnistu. Mietityttää, miksi aikuisille ei ole tarjolla pienempiä annoksia vähän pienemmällä hinnalla? Ruuan heittäminen roskiin on minusta järjetöntä joka seuraa siitä kun ostaa yli-ison annoksen. Miten se sitten on kannattavaa, että aikuinen ei syö paikassa ollenkaan sen sijaan että söisi siellä hieman halvemman aterian? Aina toki voi mennä muualle, eipä siinä. Suuret on ketutuksen aiheet tänään... :D
Kommentit (19)
Oikeasti ei yhtään mikään, on tosi hyvä päivä! Jos jotakin negatiivista pitäisi väkisin vääntää, niin käsivarsia särkee inhottavasti. Tenniskyynärpää molemmissa.
Mies viestittelee jonku heitukan kanssa netissä.
Noh... Ero tässä tulee jokatapauksessa.
Holmes NYC ei näy Ruudussa. Gradu ei edisty. Läppärin johto on paskana niin en saa ladattua läppäriä. Yhyyyy.
Miehen työajat, teinin touhut, sotkuinen koti.
Se että joutuu olemaan töissä päivät. Onneksi tapsin kaverin töiden jälkeen ja käytiin syömässä ihanat salaatit sekä otettiin yhdet terassilla. Pitisti muuten tylsää työpäivää.
Kauhea jäätelönälkä, olen laihiksella perkele.
Auto ei menny katsastuksesta läpi..
Selkä paskana. Mun läppäri tuskin ehtii huollosta mukaan reissulle. Mies on masentunu kaiken maailman paskajuttujen takia.
Onneks on edes lämmin.
Kärttyinen äiti=kärttyiset lapset. Nukuin liian vähän.
Se että mieheni on täysi kusipää. Joo, vois erota.
Tää k u u m u u s!!!! Odotan syksyä ja kirpeitä ilmoja, mutta aivan varmasti koko syyskuussa on vielä joku perkeleen "intiaanikesä" ja jengi huokailee kuinka ihanaa :/
Räntäsadekin on parempaa kuin tämä helle, prkl.
Se kamaluus että menkat alkoi vaikka vauvaa täällä niin kovasti toivotaan :(
Sotkuinen asunto, työt (mm. työajat, ärsyttävät asiakkaat, nämä säät kun joutuu olemaan töissä), rahatilanne...
Kaikki.