Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sosiaalietuuksien kusettaminen

Vierailija
23.07.2014 |

Avopuoliso on pistellyt asuntohakemuksia ja ilmoitti että voisin laittaa oman osoitteen postiin jotta saisi tukia. Siis MITÄ HELVETTIÄ?! Ja nyt suuttui kun tyrmäsin ajatuksen. Onko tälläinen kieroilu kovin yleistä vai mistähän on tuonkin ajatuksen saanut? On sitten niin valkoroska nainen mulla että melkein kuvottaa. Luulin että tupperware ja noiden vuodevaatteiden jatkuva ompelu olisi vain aallonharja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään puolisollasi ei ole raha-asiat kunnossa, jos vielä tupperwaren kanssakin pelleilee. Kannattaiskohan vähän keskustella..

Vierailija
2/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:05"]Selvästikään puolisollasi ei ole raha-asiat kunnossa, jos vielä tupperwaren kanssakin pelleilee. Kannattaiskohan vähän keskustella..

[/quote]

Ei pelleile onneksi enää. Meillä on yhteinen talous. Ei kannata lähteä erittelemään tuloja ja menoja, kun on aina niin tulenarkaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vain on kannattavaa, me päädyimme ratkaisuun että mies hankki oman vuokra-asunnon (vajaa 300e/kk). Ja minä asun lasten kanssa virallisesti tässä asunnossa, säästetään 400e/kk.

Vierailija
4/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:17"]Joskus se vain on kannattavaa, me päädyimme ratkaisuun että mies hankki oman vuokra-asunnon (vajaa 300e/kk). Ja minä asun lasten kanssa virallisesti tässä asunnossa, säästetään 400e/kk.

[/quote]

No onhan se kannattavaa! Kyse ei ollut nyt varmaan siitä.

Vierailija
5/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksaisit oman osuutes kuluista, nii ei tarttis muijankaan vittuuntua.

Vierailija
6/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:56"]No maksaisit oman osuutes kuluista, nii ei tarttis muijankaan vittuuntua.

[/quote]

Minä olen maksanut kaiken ensinmäiset pari vuotta ja puoliso osan viimeiset parivuotta.

Vierailija
7/7 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:56"]No maksaisit oman osuutes kuluista, nii ei tarttis muijankaan vittuuntua.

[/quote]

Minä olen maksanut kaiken ensinmäiset pari vuotta ja puoliso osan viimeiset parivuotta.

[/quote]

Ja nyt tulee jo niin laadukasta tekstiä että taidan lähteä tuuriin hakemaan grillaus-settiä asuntovaunuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä