yh-äidit ovat niin wt että säälittää
Kommentit (58)
Miten se, että jäin leskeksi ja minusta tuli yh, teki minusta wt:n? Koulutus- ja tulostasoni ainakin ovat ihan hyvät.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:09"]Miten se, että jäin leskeksi ja minusta tuli yh, teki minusta wt:n? Koulutus- ja tulostasoni ainakin ovat ihan hyvät.
[/quote]
Yh-äiti =wt
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:09"]Miten se, että jäin leskeksi ja minusta tuli yh, teki minusta wt:n? Koulutus- ja tulostasoni ainakin ovat ihan hyvät.
[/quote]
Ei se koulutus&raha white trashin kehittymistä estä :----)
ap
Jumala nyt todellakin on maan ja taivaan luoja ja samalle se kosminen pillupoliisi ja etupäässä tätä herraa edsutaa tämän kuva täällä raamatunkin mukaan. Eli jumalaa edustavat ylivertaiset länsimaiset miehet, jotka leikkivät herraa ja hyvää valtiasta täällä maan päällä. Jollei kaikki käy tälle tai näille pillupoliisille ja niiden jumalalle, niin vartokaas vaan, se on harmageddon sitten. Muilla ei ole tässä maailmassa väliä kuin puoliksi kuolleilla valkoisilla vallanahneidella ja itsekkäillä pieni kikkelisillä herroilla. He päättää ja he määrää ja he tappaa ja kostaa, jos joku loukkaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:52"]Ap hymiöineen ja huorakommentteineen on niin wt että huimaa...
[/quote]
Niin säälittää yksinäinen reppana. Eikä tuollaisella ilkeällä asenteella mtn hyvää saakaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:30"]
Minua taas säälittävät naimisissa olevat naiset jotka joutuvat sängyssä tyytymään rumaan vanhaan ukkoonsa kun itse yh:na saan vähän väliä uutta adonista sisääni.
[/quote]
Parempi se on naimisissa oleva nainen kuin sinun kaltainen joka miehen kiertopalkinto ja kaupungin yleinen huora.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:58"]Tällä provoilijalla on aina tuo sama idioottimainen hymiö.
Muutenkin, järjetön aloitus. Lapsi siis "pilaa naisen", jos tulee ero, mutta ero lapsettomana on ihan ok, eikä naisesta tule roskasakkia. Mikä on tämän logiikka?
[/quote]
Logiikka? Ei elämä noudata logiikan rataa, hyvänen aika sentään! Ystävä rakas, oletko sinä kenties wt? :----)
[/quote]
Tämä oli jo rimanalitus :D tsemppaa vähän ap. "Ei elämä NOUDATA LOGIIKAN RATAA".
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:09"]
Miten se, että jäin leskeksi ja minusta tuli yh, teki minusta wt:n? Koulutus- ja tulostasoni ainakin ovat ihan hyvät.
[/quote]
Olet nainen. Nainen on huora, jos on maannut miehen kanssa. Olet huora, huora, huora, huora :----)
Surkea provo ap, kuin kännisen teinipojan tekstiä...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 18:10"]
[/quote]
Ei se koulutus&raha white trashin kehittymistä estä :----)
ap
[/quote]
Nyt kyllä olet ymmärtänyt tuon käsitteen ihan väärin. Koulutus ja raha nimenomaan erottavat ylemmät ja roskat toisistaan.
On white trash ja sitten on ap:n tason trash. Arvatkaa halvempi.
Lassukat löysivät tämän ketjun... :-(
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:38"]Lassukat löysivät tämän ketjun... :-(
[/quote]
Sellaisen avaama tämä koko juttu onkin. Koskaan ei ole revaa nähty ja sen kyllä huomaa.
Itse olen tapaillut ihanaa yh-äitiä kuukauden verran ja on ammatiltaan poliisi.
Todella fiksu nainen
Nuorimies24
Tää koko keskustelu on ihan karseeta luettavaa.
En usko että kukaan teistä ajattelee oikeasti näin. Oikeesti ei vain ole mahdollista.
Mikä ihme vaivaa aikuisia ihmisiä, kun tullaan tänne kirjoittamaan tällaista kuraa? Aloitus on provosoiva, kaikki kommentit on provosoivia. Jokainen joka on tähän ketkuun kommentoinut, tosissaan tai läpällään, on säälittävä. Minä mukaan lukien, tuli vaan niin paha mieli kun tätä ketjua luki että oli pakko kommentoida. Eikö teitä yhtään hävetä?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 19:44"]Itse olen tapaillut ihanaa yh-äitiä kuukauden verran ja on ammatiltaan poliisi.
Todella fiksu nainen
Nuorimies24
[/quote]
Joko olet päässyt pamputtamaan nahkanuijallasi navan alle?
Mies kysyy
52. Kyllä näin hienosti asiat on mennyt. Kolmansilla treffeillä jäin yöksi. Voisin veikata että tässä on tuleva vaimoni.
Nuorimies24
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 17:58"]Tällä provoilijalla on aina tuo sama idioottimainen hymiö.
Muutenkin, järjetön aloitus. Lapsi siis "pilaa naisen", jos tulee ero, mutta ero lapsettomana on ihan ok, eikä naisesta tule roskasakkia. Mikä on tämän logiikka?
[/quote]
Logiikka? Ei elämä noudata logiikan rataa, hyvänen aika sentään! Ystävä rakas, oletko sinä kenties wt? :----)