Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni antoi alkuvuodesta minulle neuvon.

Vierailija
23.07.2014 |

Älä tee lapsia ihmisen kanssa, josta et ole varma tuletko olemaan loppuelämän tämän kanssa.

Hyvä neuvo sinänsä. Hänellä oli huoltajuuskiista silloin meneillään.

No kuukausi tämän jälkeen hänen uusi tyttöystävä oli raskaana. Olivat siihen mennessä seurustelleet ehkä kuukauden.

Jotenkin huvittaa tämä, kun sanoo toista ja tekee toista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä exäsi on vaikea hyväksyä sitä, että sinä saisit lapsia. Esim. vaikka siksi, että saattaisit onnistua perhe-elämässä paremmin kuin hän.

Itselläni on tällainen exä, siksi tuli tuollainen selitysmalli mieleen.

Vierailija
2/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö nyt oikein, että tällä henkilöllä on tulossa lapsi nyt jo kolmannen naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni tuo on todella hyvä neuvo, erityisesti naiselle. Miehelle annetaan herkemmin anteeksi että on useita lapsia eri naisille eikä ole mukana kenenkään elämässä.

Mielestäni tuo kertoo, että eksäsi välittää sinusta eikä halua että joku käyttää sinua hyväkseen ja jättää yksin lapsen kanssa (kuten hän on tehnyt muille).

Vierailija
4/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on joskus hämmästyttävän huono itsekritiikki. Ei pälkähdä päähän sellainen ajatus, että mikä minä olen ketään neuvomaan tai arvostelemaan, vaikka itse elää elämäänsä (ja perhe-elämäänsä) aivan ennätyksellisen huonosti.

Vierailija
5/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:56"]Ymmärsinkö nyt oikein, että tällä henkilöllä on tulossa lapsi nyt jo kolmannen naisen kanssa?

[/quote]

Ei kun nyt täs alta kuukaus sit synty toinen.

Vierailija
6/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:03"]No mielestäni tuo on todella hyvä neuvo, erityisesti naiselle. Miehelle annetaan herkemmin anteeksi että on useita lapsia eri naisille eikä ole mukana kenenkään elämässä.

Mielestäni tuo kertoo, että eksäsi välittää sinusta eikä halua että joku käyttää sinua hyväkseen ja jättää yksin lapsen kanssa (kuten hän on tehnyt muille).

[/quote]

Hän haluaisi olla enemmän ensimmäisen lapsensa kanssa tekemisissä, mutta tämä lapsen äiti on valehdellut tämän hoitavan lastaan päihtyneenä ja että hän käyttäisi huumeita. Hän ei siis saa tavata lastaan kuin muutaman tunnin viikossa, jos sitäkään. Tämä ensimmäisen lapsen äiti on useamman kerran ollut vastaamatta puhelimeen kun exäni on yrittänyt soittaa, että olisi tulossa hakemaan lastaan.

Hyvä isä olisi ja tahtoo olla lastensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Mutta eihän sitä voi ikinä varmaksi tietää että kenen kanssa loppuelämänsä viettää. :) mm. Omat vanhemmat olivat yhdessä yli 20 vuotta ja naimisissa näistä jotain 18 vuotta. Me lapset oltiin tuolloin 14-v, 12-v ja 11-v

Vierailija
8/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tässä tarkoitetaan kuitenkin, että voisi kaksi kertaa miettiä, ennen kuin tekee niitä lapsia oikealle ja vasemmalle. Kukaan ei voi tietää, kauako jokin suhde kestää mutta todennäköisyys sille, että jokin kuukauden suhde olisi voimissan vaikkapa kahden vuoden päästä, on aika pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei tosiaan oo yhtään lasta. Exälläni on kaksi lasta ja molemmilla eri äiti. Vanhempi taitaa olla alle 2v ja nuorempi syntyi tässä vähän aikaa sitten. Molemmat lapset syntyneet alle vuoden suhteessa.

Vierailija
10/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset usein antaa muille neuvoja joita oikeasti itsekin haluaisivat noudattaa, mutta heikkopäisiähän me kaikki joskus ollaan ja vietit vie...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän