Lue keskustelun säännöt.
En ole onnellinen
23.07.2014 |
Mieheni puhuu minulle paskasti ja suuttuu minulle helposti. Toivon etten olisi tavannutkaan häntä. Mutta silloin minulla ei olisi tätä ihanaa lasta..
Kommentit (12)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kirjaudut aihe vapaalle, et facebookin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kirjaudut aihe vapaalle, et facebookin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keskustele hänen kanssaan. Jos teitä ei kiinnosta niin miksi vaivaudutte kommentoimaan?
paskan möivät..