Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lisätienestiä?

Vierailija
23.07.2014 |

Olen töissä ja ulosotto vie noin 500-600 euroa kuukaudessa mun palkasta. Vuokran ja laskujen jälkeen jää niin vähän että nipinnapin pärjätään. Lainata rahaa en voi koska nekin on tietysti maksettava takaisin. Teen ylimääräisiä työvuoroja ja olen laskenut mun veroprosentti mininmiin ( = ulosottoon menee enemmän mutta velka lyhenee nopeammin). Teen vapaa-ajalla ompelutöitä myyntiä varten ja nyt harkitsen vielä toisen työn ottamista. Mitä muuta voisin tehdä? Velkoja ei ole kohtuuton määrä ja niiden maksamiseen menee noin ½ -1 vuosi vielä jonka jälkeen pärjätään rahallisesti hyvin. Otan mielellään vastaan hyviä neuvoja. Jos jollain on jotain sanomista siihen että mulla on ulosotossa velkaa niin voin vaan sanoa että joskus tyhmyydestä joutuu kärsiä ja nyt on minun vuoroni tehdä niin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoo jos jaksat niin joku sunnuntaiduuni jostain esim kaupasta riippuen missä asut koska tuplaliksa

Vierailija
2/4 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:36"]

Vaikee sanoo jos jaksat niin joku sunnuntaiduuni jostain esim kaupasta riippuen missä asut koska tuplaliksa

[/quote]

Teen jo nyt vuorotyötä joten saan sunnuntailiksaa sekä yövuoroliksaa,  epäsäännölliset työajat hankaloittaa toisen työn hankkimista. Välillä teen 14 tunnin työpäiviäkin ja alkaa olla voimat melko lopussa, ainoa positiivinen puoli on että tiedän että tätä ei jatku kuin korkeintaan vielä sen vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvahtikeikkoja? Siivousta? Puhelinmyyntiä? Henkilökohtaisen avustajan hommia?

Vierailija
4/4 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 12:57"]

Lastenvahtikeikkoja? Siivousta? Puhelinmyyntiä? Henkilökohtaisen avustajan hommia?

[/quote]

Sitä henk. koht avustajan hommaa olen harkinnut ja todennäköisesti ryhdynkin, alkaa vaan oma jaksaminen olla vaakalaudalla.