Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on ikkunat ja ovi auki helteellä

Vierailija
23.07.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 13:43"]

Mä olen ap:n kanssa ihan samoilla linjoilla ja näin on meidänkin ollut aina helteellä pakko toimia. Jos ikkunat ja verhot (myös pimentävät lämpöä heijastavat rullaverhot) on kiinni, tulee asunnosta todella tukala ja tuntuu, että happi loppuu. Ikkunan vieressä on silloin ihan helteistä sisälläkin. Vaikka huoneilma lämpenisikin muutamalla asteella, kun ovet ja ikkunat on auki, niin se, että ilma vaihtuu, on kuitenkin paljon parempi kuin ilman loppuminen. Lisäksi meillä pyörii tuulettimet ja jos saa ikkunoista ja ovista läpivetoa, niin iho pysyy viileämpänä vaikka huoneilma olisi kuuma. Ja mulla on pelkästään tästä asunnosta jo n. 30 vuoden kokemus.

[/quote]

Mä pidän kyllä verhoja paljolti kiinni, varsinkin sieltä puolelta, mistä aurinko paistaa. Varjon puolelta voi olla kaihtimet raollaan. Kyllähän nuo seinät ja ikkunat tosiaan lämpiävät, eikä sisätilat pysy viileänä, vaikka tekisi mitä.

Ap

[/quote]

Joo siis pidän mäkin verhot kiinni, mutta jos ikkunatkin olisi kiinni, niin tänne tukehtuisi.

[/quote]

Ok, ymmärsin väärin. Mutta joo, samat fiilikset. Meillä oli tässä yks päivä alakerrassa ikkunat kiinni, ja tuli kyllä niin hautova ja tunkkainen fiilis.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi