Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajalla aivan järkyttävät hiukset!

Vierailija
23.07.2014 |

Näin eilen kampaajan, jolla oli aivan järkyttävät hiukset. Oli siis pari senttiä juurikasvua ja kulahtaneen punaiset/oranssit hiukset. 

Tulipa siis mieleen, että tehdäänkö ketju, jossa olisi tällaisia suutarilla ei ole kenkiä/suutarin lapsella ei ole kenkiä henkisiä tosielämän tyyppejä.

Itsellä tulee myös mieleen kaverini, joka on siivoaja ja jonka oma kämppä on lähes kaatopaikkaan verrattavissa.

Toinen kaverini taas on koirankouluttaja, mutta omia koiriaan ei jaksa kouluttaa ja koirat käyttäytyvät miten sattuu, karkailevat yms. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus opiskellut kosmetologiksi ja omat kynteni ovat järkyttävässä kunnossa, kynsinauhat rispaantuneet ja enkä viitsi edes ihoani pahemmin hoidella.

Vierailija
2/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakiokampaajalla on aivan karsea hiustenpidennys, josta näkee sen olevan feikki kilometrien päähän. Vähän eka kerralla nieleskelin, kun olin menossa just hiustenpidennystä ottamaan... Vaan mitä, hän teki silloin ja tekee edelleen todella hyvin pidennyksen, joka on luonnollinen ja kestävä. En tiedä, onko hän sitten jonkun työkaverinsa koekaniini vai mitä, mutta melkein jätin pidennyksen väliin silloin ekalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kampaajan jolla on keltainen pörröinen, pitkä tukka. Sellainen kasaritukka vaikka tuskin on ees 40v. En menis tollaseen paikkaan jos parturi-kampaaja ei huolehdi omasta lookistaan.

Vierailija
4/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja, joka dokaa ja vetää röökiä kuin korsteeni. Alkkis.

Hammaslääkäri, jolla on kamalat kuoret hampaissa.

Salilla yks liikunnanopettaja, joka on huomattavan ylipainoinen.

Vierailija
5/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:59"]

Hei. On hänen oma asia millaiset hiukset on. Jokainen lakaskoon omat portaat ensin ja sitten vasta toisten porstuita.

[/quote]

Oma asiansa on myös se, mttä asiakkaat ajattelevat sellaisen kampaajan osaamisesta, jonka omat hiukset ovat järkyttävät.

Vierailija
6/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan- ja terveystiedon opettaja, jonka oma lapsi ylipainoinen.. Helvetin ironista

Vierailija
7/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki ne, jotka ovat hoitoalalla ja vetää röökiä kummastuttaa. Hoitajat, terkat, lääkärit ym. Miten voi pitää toisista huolta kun omakaa terveys ei kiinnosta. Jos ny näin karkeasti sanon.

T. Itsekin hoitoalalla mutten tupakoi

Vierailija
8/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 18v "keittiöapulainen", suomeksi siis tiskaaja, mutta itse en jaksa kotona yhtään tiskata. Onneksi sain juuri tiskikoneen..

Vierailija
9/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini isä on lääkäri ja tällä kaverilla on jatkuvasti joku sairaus/vaiva. Milloin polvileikkaus, milloin mystisiä pääkipuja, umpilisäkkeen tulehdus, angiina, selkäkivut... Lista on loputon, toisaalta aina on näihin hoidon saanut.

Tunnen myös hammaslääkärin, jonka lapsen hampaat aivan keltaset ja selvästi hoitamattomat.

Pari vuotta sitten kävin kosmetologilla laittamassa ripsipidennykset, kosmetologilla itsellään oli yli puolet omista ripsistään tippuneet ja kulmakarvat nyppimättä.

Vierailija
10/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIEKKAPILLUT : TRALLATILALLALAA , KETÄÄN EI KIIHOTA , KUN TEIDÄT NÄKEE LALLALAA, HEI HEI HEI !!!

Vierailija
11/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIEKKAPILLUT HINKKAILLUT

Vierailija
12/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se kampaaja kasvattaa omaa väriä takaisin. Sitä paitsi ei ne kampaajat omia hiuksiaan pysty leikkaamaan.

Vierailija
13/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on kirpputorilla myyjänä, muttei voi sietää itse mitään käytettyä vaan ostaa kaiken uutena. :D

Vierailija
14/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän yhden kampaajan jolla sama malli 15 vuotta. Tiukka permis päänpäällä ja suora takatukka. Ihan outo.

Vierailija
15/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös siivooja jonka kämppä näyttää kaatopaikalta.

Siinä vaiheessa kun päivät pitkät siivoaa töissä, ei kotona enää paljon inspiroi rättiä heiluttaa :D

Vierailija
16/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että kaikki tuttuni, jotka psykiatrian parissa työskentelevät omaavat jotain mt-ongelmataustaa..

Vierailija
17/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. On hänen oma asia millaiset hiukset on. Jokainen lakaskoon omat portaat ensin ja sitten vasta toisten porstuita.

Vierailija
18/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelma, voi reppanaa!

Vierailija
19/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Et ilmeisesti ymmärtänyt ketjun pointtia?

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 14:59"]

[/quote]

Vierailija
20/26 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni oli automyyjänä aikoinaan ja ajoi itse ikivanhalla kotterolla. Sanoi että hän ei autoiluun törsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän