Mihin kotimaanlomalle 10- ja 12-vuotiaiden kanssa?
Linnanmäet ja Särkänniemet on niin nähty. Jotain erilaista kivaa olisi saatava tänä kesänä.
Olisko ehdotuksia? Mielellään jotain suht edullista kuitenkin. Myös naapurimaat käypi, Ruotsi, Viro, jos sinne tulee ehdotuksia. Tosin Tukholmakin on aika nähty.
Kommentit (10)
Kuusamoon? rukan kesäkelkkamäkeen, koskea laskemaan, käymään suurpetokeskuksessa ym. eli siellä on aika paljon kaikenlaista aktiviteettia. Tosin ei ole edullista, mutta jos satsaa johonkin yhteen kivaan. Karhunkierrokselle, jos ette pelkää hyttysiä ja karhuja ja olette liikunnallisia.
Valaisetko missä päin asutte, niin osaa vähän matkakuluja suhteuttaa. Onko käytössänne auto?
Riippuu tietysti vähän mistä tykkäävät. Itse olen aina ollut innostunut linnoista ja suomen linnat on tullut nähtyä useampaan otteeseen. Muutenkin kyllä minuun kolahti nuorena museotkin :D Esim. Hämeenlinnassa samassa pihassa linna, vankilamuseo ja museo militaria.
Toinen mitä olen aina rakastanut iästä riippumatta on eläintarha. Niin perinteiset suomalaiset kuin vähän eksoottisemmatkin eläimet.
Kysy niiltä lapsiltasi, mitä tahtovat tehdä.
Saaristoon? Ahvenanmaalle? Menkää Maarianhaminaan ja vuokratkaa pyörät ja tehkää päivän lenkkejä lähiympäristöön.
Kustavista lautoilla yli Ahvenanmaalle, ja Vikingin Gracella Maarianhaminasta Turkuun. Turussa pysähdys ja käynti Turun linnassa ja Forum Marinumissa - tai Luostarinmäellä tai Aboa Vetuksessa.
Visby on ihana kaupunki. Muutama päivä menee Tallinnassa helposti. Jos ette asu pääkaupunkiseudulla, niin Hesassa on kesällä vaikka mitä.