Tein keksikakun.. anoppi koristeli sen kysymättä..
Tein valkosuklaa keksikakun ja laitoin pöytään. Anoppi pisti mansikkahilloa päälle eikä kysynyt mitään:(
Kommentit (31)
Keksikakussa pohja on tehty keksimuru/voi seoksesta. Esim digestive tai vaikka domino.
Jos paikalla ei mansikka-allergisia niin ei tuo maata kaada.
Itse en toki toimisi noin.
Halutessaan jokainen voisi annostella hilloa.
Kasva aikuiseksi! Höppänän anopin mielestä keksikakun päälle kuuluu hilloa ja hän on jostain syystä sitä mieltä, että kakku maistuu hillon kanssa paremmalta. Joo, itsekkäästi tehty. Sinä tulet tänne vauvapalstalle itkemään asiasta ja ilmeisesti myös miehesi joutuu kestämään päivätolkulla kiukuttelua asiasta, kun anoppi pilasi kakun! Mennyt asia, sitä ei kannata murehtia. Seuraavalla kerralla olet viisaampi, etkä päästä anoppia keittiöön, et kerro mitä olet leiponut, vaan ohjaat hänet suoraan kahvipöytään.
Anopin hienvarainen tapa kertoa että kakku on kuiva ja mauton....? Oletko ennenkin leiponut samaa?
Olipa pöljä. Halusi signeerata sun tekeleesi.
Minä tein tarjoilut apen syntymäpäiville, kun hän täytti pyöreitä vuosia. Täytekakkuun tein nätit kermapursotukset ja laitoin päälle kolme marsipaaniruusua terälehtien kanssa sekä sellainen kullatun vuosimerkin. Kakku oli minun mielestä ihan tyylikäs, mutta anoppi ihmetteli, enkö koristele kakkua enempää. Anoppi sitten väkersi ananasviipaleista ruusukkeita ja ripotteli kakun päälle nonparelleja. Vieraat kehuivat kakkua, mutta kerroin kyllä anopin koristelleen sen *hyi minua*.
Räjähtäisin.
Ei oo iso juttu sinänsä mutta joskus vaan joku vastaava päsmäröinti katkaisee kamelin selän.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:40"]
Toi mukana laukussa.
[/quote]
täh?
Onko naisilla useinkin omat eväät käsilaukussa mukana? Tai joku hätäapumaustesetti kun muut ei kuitenkaan osaa maustaa?
[/quote]
Anopeilla on, koska ei se miniä mitään osaa. Mun appivanhemmat eivät koskaan suostuneet ruokailemaan meillä esim. juhlissa, koska mä tein niin kummallisia ruokia. Mm. juustokeittoa, aurajuustokeittoa, bataattilaatikkoa, salaattia jne. Siis todella eksoottisia ;)
Otsikossa on kyllä virhe!
Mansikkahillon lätkiminen keksikakun päälle ei todellakaan ole koristelemista. Se on pilaamista.
Minunkin anoppini alkaa käydä sietämättömäksi vastaavilla tempauksillaan. Kaunis puhe ei auta, joten nyt ryhdyn ikäväksi miniäksi.