Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein keksikakun.. anoppi koristeli sen kysymättä..

Vierailija
23.07.2014 |

Tein valkosuklaa keksikakun ja laitoin pöytään. Anoppi pisti mansikkahilloa päälle eikä kysynyt mitään:(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on kyllä virhe!

Mansikkahillon lätkiminen keksikakun päälle ei todellakaan ole koristelemista. Se on pilaamista.

Minunkin anoppini alkaa käydä sietämättömäksi vastaavilla tempauksillaan. Kaunis puhe ei auta, joten nyt ryhdyn ikäväksi miniäksi.

Vierailija
22/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikakku....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikakussa pohja on tehty keksimuru/voi seoksesta. Esim digestive tai vaikka domino.

Vierailija
24/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikalla ei mansikka-allergisia niin ei tuo maata kaada.

Itse en toki toimisi noin.

Halutessaan jokainen voisi annostella hilloa.

Vierailija
25/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi! Höppänän anopin mielestä keksikakun päälle kuuluu hilloa ja hän on jostain syystä sitä mieltä, että kakku maistuu hillon kanssa paremmalta. Joo, itsekkäästi tehty. Sinä tulet tänne vauvapalstalle itkemään asiasta ja ilmeisesti myös miehesi joutuu kestämään päivätolkulla kiukuttelua asiasta, kun anoppi pilasi kakun! Mennyt asia, sitä ei kannata murehtia. Seuraavalla kerralla olet viisaampi, etkä päästä anoppia keittiöön, et kerro mitä olet leiponut, vaan ohjaat hänet suoraan kahvipöytään.

Vierailija
26/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
27/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin hienvarainen tapa kertoa että kakku on kuiva ja mauton....? Oletko ennenkin leiponut samaa?

Vierailija
28/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pöljä. Halusi signeerata sun tekeleesi.

Vierailija
29/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tarjoilut apen syntymäpäiville, kun hän täytti pyöreitä vuosia. Täytekakkuun tein nätit kermapursotukset ja laitoin päälle kolme marsipaaniruusua terälehtien kanssa sekä sellainen kullatun vuosimerkin. Kakku oli minun mielestä ihan tyylikäs, mutta anoppi ihmetteli, enkö koristele kakkua enempää. Anoppi sitten väkersi ananasviipaleista ruusukkeita ja ripotteli kakun päälle nonparelleja. Vieraat kehuivat kakkua, mutta kerroin kyllä anopin koristelleen sen *hyi minua*.

Vierailija
30/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähtäisin.

Ei oo iso juttu sinänsä mutta joskus vaan joku vastaava päsmäröinti katkaisee kamelin selän.

Vierailija
31/31 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:40"]

Toi mukana laukussa.

[/quote]

täh?

Onko naisilla useinkin omat eväät käsilaukussa mukana? Tai joku hätäapumaustesetti kun muut ei kuitenkaan osaa maustaa?

[/quote]

Anopeilla on, koska ei se miniä mitään osaa. Mun appivanhemmat eivät koskaan suostuneet ruokailemaan meillä esim. juhlissa, koska mä tein niin kummallisia ruokia. Mm. juustokeittoa, aurajuustokeittoa, bataattilaatikkoa, salaattia jne. Siis todella eksoottisia ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan