Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostunut toiseen lapseen.

Vierailija
23.07.2014 |

Jäi sitten lapsemme ilman sisaruksia. Muita keillä mies halunnut vain yhden lapsen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:22"]

En ymmärrä miksi jotkut haluaa vain sen yhden... tietysti se kaksi ainakin, ei se elämä niin paljon muutu siitä toisesta, mutta lapselle voi olla hyvin tärkeää elämässä että on edes yksi sisarus.

Meille tuli yksi, sitten toinen haluttiin muutaman vuoden päästä, kolmatta mies vähän mietti mutta ei paljoa, kolmas siis tulossa vaikka toinen on vasta vauva :)

On ne niin ainutlaatuisia, sanoinkin miehelle että pakko sitä on saada vielä yksi meiän yhdistelmä kun nämä niin upeita on! :)

[/quote] Sinulle ehkä tietysti, mutta ei kaikille. Minä halusin vain tämän yhden, eikä mieleni tästä muutu. 

Vierailija
22/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:27"]

Kamalia vastauksia! Ihanko tosissanne neuvotte pihtaamaan seksiä, huijaamaan ehkäisyllä tai vaihtamaan miestä?! Että sen yhden lapsen perhe pitäisi rikkoa ja perustaa palstan kammoama uusperhe, vain jotta saisi toisen lapsen. Huh huh naiset!

Meillä mies haluaisi toisen, minä en. Ja mahdoton se on lasta ruveta väkisin tekemään, jos ei ole ollenkaan vauvakuume. Lopullista päätöstä ei ole tehty, sillä haluan pitää ovet avoimena, jos vielä rupeaisi lasta tekemään mieli. Onneksi mies ei painosta, vaikka toinen lapsi hänen hartain toiveensa  onkin.

[/quote]

Jos ap kovasti haluaa toisen lapsen ja mies ei, niin parisuhde on jo mennyttä ja perhe hajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:27"]Kamalia vastauksia! Ihanko tosissanne neuvotte pihtaamaan seksiä, huijaamaan ehkäisyllä tai vaihtamaan miestä?! Että sen yhden lapsen perhe pitäisi rikkoa ja perustaa palstan kammoama uusperhe, vain jotta saisi toisen lapsen. Huh huh naiset!

Meillä mies haluaisi toisen, minä en. Ja mahdoton se on lasta ruveta väkisin tekemään, jos ei ole ollenkaan vauvakuume. Lopullista päätöstä ei ole tehty, sillä haluan pitää ovet avoimena, jos vielä rupeaisi lasta tekemään mieli. Onneksi mies ei painosta, vaikka toinen lapsi hänen hartain toiveensa  onkin.

[/quote]Jos ei pysty harrastamaan seksiä, kun mies ei halua lasta. Ei vaan pysty antautumaan.

Vierailija
24/24 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:34"]

Meillä on nyt parisuhde katkolla miesystävän kanssa. Itselläni on kaksi jo isoksi kasvanutta lasta, miehellä ei yhtään. Oli puhe että tehtäisi 1-2 lasta miehen kanssa vielä (kummallakin ikää melkoisesti). Nyt mies onkin perunut, taloudellinen tilanne ei kuulemma ole tarpeeksi hyvä? Sanoin että jos en edes yhtä lasta saa niin lähden. Mies on nyt nk. ulkoruokinnassa asiaa miettimässä. Mietin otanko edes takaisin koska suurin syy hänen kanssa oli juuri se että halusi perheen ja on "isämatskua". Mulla ihan vakavissaan aika loppuu, ei voi jäädä vuosiksi odottamaan mitään taantuman loppumisia tmv. paskaa. Mistä näitä naisten ajan tuhlaajia oikein riittää :/

[/quote]

Miksi olen saanut alapeukkuja? Enkö saa käyttää viimeisiä hedelmällisiä vuosiani lasten tekemiseen jos näin haluan? Melkoinen on katkeruus vanhana jos en nyt toteuta unelmiani ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän