Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin?

Vierailija
20.06.2014 |

Olimme sopineet kavereiden kanssa, että lähdemme reissuun. Olin ainut joka saa vetää isoa vaunua. Kaverit ostivat liput keikalle etukäteen. Lähtöpäivänä kaveri sanoi, että aionko lähteä. Sanoin että en haluakkaan lähteä. Heillä oli pienempi vaunu tiedossa ja saivat sen ja lähtivät ilman minua. Pari kaveria suuttuivat minulle. Olinko törkeä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olit. Jos kerran porukalla sovittu että lähdetään niin se sitten pitää. "En haluakkaan" ei ole pätevä syy peruutukselle.

Vierailija
2/3 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten yhtään aikaisemmin tullut ajatelleeksi kertoa, että et lähdekään ennen kuin kaveri kysyi? Jos ei olisi kysynyt, niin et olisi ilmoittanut mitään ja siellä ne olisivat sitten vaan odottelleet sinua aikansa ja ihmetelleet ...

En osaa kuvitella ärsyttävämpää kaveria kuin tuollaista viime hetken oharien tekijää, enkä ollenkaan ihmettele, että suuttuivat. Ilmeisesti kaverisi jo tuntevat tapasi, koska joku hoksasi kysyä ja oli jo pienempi vaunukin saatavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin, kun et ilmoittanut oma-aloitteisesti vaan vasta sitten kun kysyttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan