Jos töissä yritetään pakottaa ottamaan koronarokote, irtisanoudun saman tien
Useampi työkaveri aikoo toimia samoin.
T. Sairaanhoitaja
Kommentit (72)
Työyhteisössämme nämä totaalikieltäytyjät ovat juurikin niitä pahimpia juoruilijoita ja selkäänpuukottajia.
Mitä virkaa piikillä jonka teho kestää 3kk?
Kyllä tästäkin huomaa, että hoitajat ovat amistason porukkaa. Tervemenoa, minua et kyllä hoida!
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo väsyttämään tämä ihmiskunnan auktoriteettiuskoisuus.
..mutta tuo rokote on myös tällä hetkellä edellytys hoitoalalla töissäololle. Rokotustodistukset on ainakin omalla työpaikalla pitänyt esittää työnantajalle jo maaliskuussa. Kohta varmaan tulee neljäs rokote otettavaksi. Jos siis kiinnostaa työpaikalla työnteko ylipäätään, niin ei tuota rokotteen ottamattomuuta oikein voi valita. Se on myös uusilla työsuhteen edellytyksenä. Meillä ei edes kesätöihin päässyt ilman rokotetodistusta.
Vierailija kirjoitti:
Pelokkaita lampaita on helppo ohjata kohti uutta maailmanjärjestystä.
..kuka ne työttmät lapaat sitten elättää, jos kaikki hoitoalalla nyt töissäolevat lopettaisivat?
Taasko pitää jauhaa rokotteista ja nostaa vanhoja ketjuja. Keksikää edes jotain uutta. Sama levy pyörii toista vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ovat pelokkaita lampaita? Itse olen ottanut rokotteet ja terveys on kunnossa eikä minusta löydy mikrosiruakaan. Suhtaudun ihan luottavaisin mielin tulevaan epidemiasyksyyn
Toisaalta huomaa kyllä, että ryzzzä on häviämässä sodan kun pietarin röllit siirtyivät taas lietsomaan rokote- ja koronavastaisuutta palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ovat pelokkaita lampaita? Itse olen ottanut rokotteet ja terveys on kunnossa eikä minusta löydy mikrosiruakaan. Suhtaudun ihan luottavaisin mielin tulevaan epidemiasyksyyn
Toisaalta huomaa kyllä, että ryzzzä on häviämässä sodan kun pietarin röllit siirtyivät taas lietsomaan rokote- ja koronavastaisuutta palstalle.
Kiitos! Tähän on hyvä lopettaa tämä keskustelu.
Korona pitäisi vihdoin poistaa yleisvaarallisten tautien listalta.
Koronasta ei ole mitään haittaa, sen pystyy helposti hankkimaan, niin saa vapaata töistä.
Korona pitäisi julistaa viralliseksi lomavirukseksi. Aina kun tarttuu, niin sairasloma päälle ja mökille tekemään polttopuita.
Se on oikein, ja samoiten typerien tiktok-videoiden tekoon osallistumisesta kannattaa kieltäytyä.