Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet kerskuu, että on kylläinen olo pikaruokapaikan hampurilaisaterian jälkeen?

Vierailija
17.07.2021 |

Nehän ovat niin ravintoköyhää höttöä, ettei niillä todellisuudessa tule kylläiseksi. Juuri siksihän niiden ansiosta moni lihoo, kun niitä voi syödä loputtomasti tulematta kylläiseksi.

Miksi siis monet kerskuu kuinka "mulla ainakin on maha ihan täynnä vieläkin siitä ateriasta, vaikka siitä on jo viisi tuntia kun sen söin"?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä mahaa ei ole vielä niin paljoa että sen huomaisi ennen kuin on myöhäistä.

Vierailija
2/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minulla ainakin on. Tai ainakin, jos olen vetänyt kyytipojaksi vaikka cokista mukillisen. Muutaman rouhean röyhtäisyn jälkeen mahaan mahtuu taas ja kun pekonirasvat vielä saa pois, niin paremmin. N45

Vierailija
4/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä mitenkään täpötäyteen tule, mutta ei ole tullut mieleenkään että alkaisin syödä niitä loputtomasti. Ihan sen yhden aterian tilaan ja seuraavan kerran syön kun on taas ruoka-aika.

Vierailija
5/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut kenenkään noin kerskuvan

Vierailija
6/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, käyn melkoisen usein hampurilaisravintolassa. Tulen täyteen, ei jää nälkä. En kyllä mitenkään kersku. Syön hampurilaisen (en mitään suurinta) tai tortillan ja lisäksi salaatin tai porkkanoita. Koskaan en ota ranskiksia. Juon zerocokiksen. Sitten jälkiruoaksi jätski ja kaakao. Sinällään koko menu ei ole ihsn ”pika”, usein istun siellä ravintolassa tunnin. Tykkään syödä liikkuessani jossain näin. Huom. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
7/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne kerskuu, ap?

Vierailija
8/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koosta. Jotkut se täyttää. Mutta osa tarvisi kai sitten pari ateriaa tai enemmän.

Vierailija
9/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes jaksa syödä kaikkia ranskalaisia loppuun. Kyllä ateriasta vain täyteen tulee.

Ravintoköyhää joo, mutta käyn kerran tai kaksi kuussa, välillä on hyvä vähän oikaista. Ja kyllä minä pysyn kylläisenä useamman tunnin.

Vierailija
10/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin nuorempana, miten hampurilaisateriasta tulee maha täyteen, mutta nälkä ei lähde.

Vierailija
11/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jos kerran pari kuussa syö höttöä? Tarvitse ottaa elämää niin vakavasti. Burger Kingin king halloum on todella hyvää! Kannattaa maistaa.

Vierailija
12/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Upeeta!

Vierailija
13/13 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme