Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö pelkää, että tuuli nostaa hameenhelmat ylös ?

Vierailija
22.07.2014 |

Kesäkuumalla olisi niin ihana käyttää erilaisia kevyitä hameita ja mekkoja. Katselen aina kateellisena naisia, jotka kulkevat kaupungilla näteissä mekoissa, jotka yltävät polviin tai niiden yläpuolelle. Miten te, jotka ette kesätuulista piittaa, uskallatte liikkua suht lyhyissäkin mekoissa "julkisesti"? Itseä aina pelottaa tai ahdistaa, että helmat nousee ja peppu vilkkuu. Jos kerran kesässä uskallankin sitten hameen laittaa, pidän käsillä helmoista kiinni suunnilleen koko ajan odottaen neuroottisesti tuulta. Ja sepäs vasta typerältä näyttääkin, kun koko ajan pitelee hameenhelmoista kiinni... :( En pysty rentoutumaan, olen vain ahdistunut (näkyykö peppu, tuuleeko, nouseeko helmat, vilahtiko etupuolelta, onko laukku nostanut helmaa reittä vasten...) . Haluaisin päästä tästä ongelmasta eroon. Ääh. Tällä hetkellä olen joutunut turvautumaan maximekkoihin.

Mistä itsevarmuutta lyhyempien hameiden ja mekkojen käyttöön kesällä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampoonikoruja voi käyttää myös tähän ongelmaan! Helmaan vain roikkumaan! 

Vierailija
2/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ongenpainoa voi laittaa helmaan kiinnki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele narun pää mekon takaosan helmaan, vedä naru jalkojen välistä eteen ja ompele myös etupuolen helmaan kiinni, ei nouse enää.

Vierailija
4/23 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tylkkään kun saan ohikulkijoilta aina kehuja pimppulistani

Vierailija
5/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käytä kovin kellohelmaisia hameita, niin ei tuuli tartu niihin. Minulta ei ole koskaan noussut mekon tai hameenhelma niin ylös, että peppu olisi vilahtanut. Jos niin kuitenkin jostain syystä sattuisi käymään, niin kannattaa olla pikkarit jalassa, sitten ei haittaa mitään.

Vierailija
6/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nyt ap jotain apua itsellesi - ei tuollainen pelko ole ihan normaalia. Tai sitten otat pelkoa niskasta kiinni ja laitat huomenna sen hameen. JOS sattuisi käymään niin, että pikkarisi vilahtavat niin kaatuisiko maailma siihen ? No ei. Aikuinen ihminen, aikuistu!

Vierailija
7/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pöytäliinapainot, vaikka sellaiset söpöt simpukat...

Vierailija
8/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai legginssit, ja ompelet helmat niihin kiinni. :)

Vierailija
9/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameeni ovat kellohelmaisia ja kyllä pelkään, että tuuli nappaa helmasta ja paljastaa äkkiarvaamatta selluliittiset lyllyvät yläreidet keskellä jotain parkkipaikkaa tai kävelykatua... Jos on tuulinen ilma, en käytä riskihameita, ainakaan ilman sukkahousuja.

Vierailija
10/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän lyhyitä, kevyitä hameita kesällä päivittäin. Laitan alle alushousut ja hieman pitkälahkeisemmat shortsit, jotka pahan paikan tullen estävät vilauttelun. Suosittelen ;)

Vierailija
11/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame päällä pyöräilyä varten Nyt-liite on keksinyt niksin

http://nyt.fi/a1305845663085

Vierailija
12/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Antaa tuulen viuhottaa. T.mies

Vierailija
13/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään EI käytä pikkuhousuja jos lähtee hameen kanssa ulos? Nainen ilman alushousuja on häpeällisin asia maailmassa, koska hän viestittää liian suoraan, että haluaa seksiä.

Vierailija
14/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellohelmaisuus tai kietaisumalli on avain siihen, että tuuli saattaa siihen tarttua. Voit itse testata kotona tai sovituskopissa kuinka paljon helma voi nousta/levitä ja paljastaa, jos tuuli tarttuu siihen. 

Itse koin kerran kaupungilla tukalia hetkiä empire-leikkauksellisen lyhyehkön mekon kanssa, kun tuuli alkoi kunnolla pyöriä melko tyhjällä kadunpätkällä, jossa kävelin. Eli kannattaa kyllä ottaa sekin puoli huomioon kun valitsee mekkoa/hametta, jolla lähtee julkisille paikoille. Mutta älä nyt hyvä ihminen mekkoja kokonaan hylkää tuollaisen pelon vuoksi, valitse vain helma, joka ei pölähdä korviin.

Vierailija
15/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina pyöräilenkin hame päällä, eikä hirvitä. Laita pyöräilyshortsit alle, jos kauheasti pelottaa.

Vierailija
16/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:25"]

Kuka ylipäätään EI käytä pikkuhousuja jos lähtee hameen kanssa ulos? Nainen ilman alushousuja on häpeällisin asia maailmassa, koska hän viestittää liian suoraan, että haluaa seksiä.

[/quote]

No come on, ei kai tässä kukaan puhunut ilman pikkuhousuja kulkemisesta! Minä en ainakaan halua edes alushousujen näkyvän yhtäkkiä kaikille.

Vierailija
17/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille miehille nuo nousevat helmat on vaan plussaa. Alushousuthan vaan sitten hiostaa näin kesäkuumalla, vai mitä AP? ;)

Vierailija
18/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 23:32"]

Meille miehille nuo nousevat helmat on vaan plussaa. Alushousuthan vaan sitten hiostaa näin kesäkuumalla, vai mitä AP? ;)

[/quote]

Ja me naisetkin tykätään kovasti, jos joku mies paljastaa elimensä, kun tuuli löyhäyttää popliinitakin liepeitä. 

Vierailija
19/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ja vähemmän nykyään käytänkään hameita tms

Kun mulla kävi ohuen pellavaisen tunikan kanssa, että kesätuuli nosti paidan ylös. Siinä sitten seisoin vilkkaan tien liikennevaloissa ja karkuun en päässyt. Autoissa naurettiin, osa naisista oli "kauhuissaan", yksi mies näytti peukkua. Voi hyvänen aika, että taas alko nolottaa.

Vierailija
20/23 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa? Itseä ei pelota ollenkaan vaikka vähän vilahtaisi, vaikka en tahallaan vilauttelakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän