Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko mt-ongelmaisilla naisilla lainkaan toivoa treffimarkkinoilla?

niiskuneiti
17.07.2021 |

Itse oon nuori aikuinen jolla ahdistusta ja masennusta (näiden vuoksi myös yksinäisyyttä) enkä koskaan seurustellut, mutta välillä musta tuntuu toivottomalta kun ajattelen että suuri osa miehistä kiertäisi kaukaa näiden vuoksi.

Välillä saan paniikkikohtauksia ja on päiviä kun tunnen oloni todella alakuloiseksi tai apaattiseksi, mutta vähiten maailmassa tahtoisin vaivata ketään muuta ongelmillani.

Tahtoisin vastauksia nimenomaan miehiltä, ja rehellisiä sellaisia

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta sellaiselta suhteelta, jossa itse haluaisin olla. Kannattaa ensin hoitaa pää kuntoon.

Vierailija
2/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tauti hoidossa, niin ei tuo välttämättä este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ongelman vakavuudesta. Kunhan ei ole narsisti. Onhan niitä ongelmia miehilläkin.

Vierailija
4/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulle ole este.

Vierailija
5/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minulle.

Ajattelen että naisten "kuuluukin" olla hieman sekavia ja mies on se vakaa. 

Vierailija
6/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa muitakin kuin mt-ongelmaisia naisia?

Minä en ole koskaan yli 50 vuoden ikäni aikana tavannut, ei sillä, mielellään kyllä tapaisin ihan päästään terveen naisen.

Ikävää että ilmeisesti suvussasi on myös tälle alttiutta. Miten äitisi, mummosi ja mahdolliset sisaruksesi tai tyttäresi ovat selvinneet ongelmiensa kanssa? Kuulostaa raskaalta tilanteelta. Toivotan voimia.

Vierailija
7/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule niiskuneiti, en ole mies vaan 50v nainen. Mt ongelmat ovat tosi yleisiä, toisilla diagnoosi ja toiset sitten ilman sitä joka tarkoittaa ettei ole myöskään hoidossa.

Itsellä viimeiset 10 vuotta diagnoosi, ja juurikin masennusta ja ahdistusta. Hoitoa olen hakenut ja saanut. Ja tässä vuosien varrella on 2 pidempää, vakavaa parisuhdetta ollut. Ei ole ollut minun mt ongelmani este miehille. Toki olen vielä ollut työkykyinen ja muutenkin asiat hoitanut.

Päinvastoin, enemmän tuntuu että ns. tervepäisissä vasta haasteita onkin. Kriteerit taivaissa, itsekkyyttä ja aika kovaa tuomitsemista. Ehkä me mt ongelmaiset joskus olemme jopa parempia kumppaneita.

Joten usko vaan että varmasti olet aarre jollekin miehelle joka sinut ansaitsee.

Vierailija
8/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajia on mt ongelmaisilla pilvinpimein. Tervepäisyys se miehet säikyttää pois. Olethan varovainen ja muistat pitää kiinni omista rajoistasi ap.

Vierailija
9/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa muitakin kuin mt-ongelmaisia naisia?

Minä en ole koskaan yli 50 vuoden ikäni aikana tavannut, ei sillä, mielellään kyllä tapaisin ihan päästään terveen naisen.

Ikävää että ilmeisesti suvussasi on myös tälle alttiutta. Miten äitisi, mummosi ja mahdolliset sisaruksesi tai tyttäresi ovat selvinneet ongelmiensa kanssa? Kuulostaa raskaalta tilanteelta. Toivotan voimia.

Hyvin selviävät kun minä miehenä pidän ohjat käsissäni ja sanani on laki ettei kukaan pääse sooloilemaan.

Pitää vaan olla mies miehen paikalla, tai muutenhan kaikki menisi päin sitä itseään kuten arkadianmäellä, you know.

Vierailija
10/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt - ongelmia on miehilläkin. Tottakai mt - ongelmainen on vastuussa siitä, että yrittää hoitaa ongelmiaan ja ei kohtele toisia huonosti mt-ongelman varjolla. Jos olet muuten mukava ihminen ja yrität parhaasi, niin miksi et olisi parisuhteen arvoinen? Mies joka jättää sinut heti, kun kuulee mt-ongelmistasi ei itse ole parisuhteen arvoinen.

Vierailija
11/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti toivoa. Tosin jos viihdyt omissa oloissasi kuten ymmärsin niin silloin voi tuottaa hankaluuksia saada kontakteja miehiin. 

Vierailija
12/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen kuin ap on todella rasittava, 100varmasti pilaa kaikki ennakolta suunnitellut jutut stressaamalla ja panikoimalla, masennus iskee myös sillä hetkellä kun vieraita tulee tai pitää lähteä ja silloin ei auta kuin pimeään makuuhuoneeseen linnoittautuminen ja uhriutuminen, samoin seksiä ei varmasti ole kuin kuun auringon ja tähtien tuurilla ollessa oikeassa asennossa, koska masennus ei tee mieli, paniikkikohtaus. Ym. Ym. Paskavammasta.

Vierailija
13/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule niiskuneiti, en ole mies vaan 50v nainen. Mt ongelmat ovat tosi yleisiä, toisilla diagnoosi ja toiset sitten ilman sitä joka tarkoittaa ettei ole myöskään hoidossa.

Itsellä viimeiset 10 vuotta diagnoosi, ja juurikin masennusta ja ahdistusta. Hoitoa olen hakenut ja saanut. Ja tässä vuosien varrella on 2 pidempää, vakavaa parisuhdetta ollut. Ei ole ollut minun mt ongelmani este miehille. Toki olen vielä ollut työkykyinen ja muutenkin asiat hoitanut.

Päinvastoin, enemmän tuntuu että ns. tervepäisissä vasta haasteita onkin. Kriteerit taivaissa, itsekkyyttä ja aika kovaa tuomitsemista. Ehkä me mt ongelmaiset joskus olemme jopa parempia kumppaneita.

Joten usko vaan että varmasti olet aarre jollekin miehelle joka sinut ansaitsee.

Ihana kommentti

-ap

Vierailija
14/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi olla sitten muita mairittelevia atribuutteja kuten top 10 % ulkonäkö tai varallisuus.

Vierailija
15/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin on ongelma, että olen ollut mt-ongelmaisen naisen kanssa naimisissa, kun piti poistattaa kommenttini.

Vierailija
16/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt olen keskustellut eri ihmisten kanssa mielenterveysasioista niin tuntuu että etenkin vaivaansa hoitoa saaneet ja asioita ajatelleet naiset ovat houkuttelevampia kuin ne joilla ei ole näihin asiohin mitään kontaktia.

Omaa kumppaninhakua kampittavat ujous ja kaikenlaiset pelot, yritän kuitenkin jaksaa uskoa että tästä vielä noustaan.

Vierailija
17/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Tuollainen nainen kuin ap on todella rasittava, 100varmasti pilaa kaikki ennakolta suunnitellut jutut stressaamalla ja panikoimalla, masennus iskee myös sillä hetkellä kun vieraita tulee tai pitää lähteä ja silloin ei auta kuin pimeään makuuhuoneeseen linnoittautuminen ja uhriutuminen, samoin seksiä ei varmasti ole kuin kuun auringon ja tähtien tuurilla ollessa oikeassa asennossa, koska masennus ei tee mieli, paniikkikohtaus. Ym. Ym. Paskavammasta.

Eli parisuhde on sinulle vain suorittamista ja kulissia. Sinulla ei ole mitään empatiaa kumppaniasi ja hänen hankaluuksiaan kohtaan. Tuollainen ihminen kun sinä olet, on juuri kamala. Toisten ongelmat ovat vain hankalia ja vaivaannuttavia SINULLE. Et edes ajattele kuinka vaikeaa kumppanillasi on vaan minä minä minä minä.

Aivan, kaikista pahimmilla tunnevammaisilla ei ole mitään sairaudentuntoa.

Minulla on mt diagnoosi ja 19 vuoden parisuhde. ❤️

Vierailija
18/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori, nätti ja hoikka, niin mitään muulla ei ole väliä. Mutta jos et ole, niin ei kannata vaivautua. Miehiä ei kiinnosta naisen luonne tai persoona, kunhan ei ole täysi sekopää. Paitsi jos on kaunis, silloin tuo sekopäisyyskään ei haittaa.

Vierailija
19/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Eli parisuhde on sinulle vain suorittamista ja kulissia. Sinulla ei ole mitään empatiaa kumppaniasi ja hänen hankaluuksiaan kohtaan. Tuollainen ihminen kun sinä olet, on juuri kamala. Toisten ongelmat ovat vain hankalia ja vaivaannuttavia SINULLE. Et edes ajattele kuinka vaikeaa kumppanillasi on vaan minä minä minä minä.

Onko se minun vika jos kerron omista kokemuksista?

Miltä itsestäsi tuntuisi jos puolisosi pilaisi aivan kaiken paskalla käytöksellä, pitäisi olla 24/7 pitämässä kädestä ja lohduttamassa toista, on ihan hel - vetin rasittavaa, en edes jaksa luetella kaikkea ja tietenkin vika on minussa, tuo on kaikista per - sees - tä vielä että vika on aina jonkun muun vaikka syy kaikkeen löytyy sieltä peilistä.

Vierailija
20/45 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykenlääkkeiden vaikuttaa orga smin saantiin....mutta ei ne miehet naisen orga smista muutenkaan välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi