Miehet, onko mt-ongelmaisilla naisilla lainkaan toivoa treffimarkkinoilla?
Itse oon nuori aikuinen jolla ahdistusta ja masennusta (näiden vuoksi myös yksinäisyyttä) enkä koskaan seurustellut, mutta välillä musta tuntuu toivottomalta kun ajattelen että suuri osa miehistä kiertäisi kaukaa näiden vuoksi.
Välillä saan paniikkikohtauksia ja on päiviä kun tunnen oloni todella alakuloiseksi tai apaattiseksi, mutta vähiten maailmassa tahtoisin vaivata ketään muuta ongelmillani.
Tahtoisin vastauksia nimenomaan miehiltä, ja rehellisiä sellaisia
Kommentit (45)
Jos asut pks-Turku-Tampere- kolmion ulkopuolella niin uskoisin että mieskanditaattia löytyy jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa muitakin kuin mt-ongelmaisia naisia?
Minä en ole koskaan yli 50 vuoden ikäni aikana tavannut, ei sillä, mielellään kyllä tapaisin ihan päästään terveen naisen.Ikävää että ilmeisesti suvussasi on myös tälle alttiutta. Miten äitisi, mummosi ja mahdolliset sisaruksesi tai tyttäresi ovat selvinneet ongelmiensa kanssa? Kuulostaa raskaalta tilanteelta. Toivotan voimia.
Hyvin selviävät kun minä miehenä pidän ohjat käsissäni ja sanani on laki ettei kukaan pääse sooloilemaan.
Pitää vaan olla mies miehen paikalla, tai muutenhan kaikki menisi päin sitä itseään kuten arkadianmäellä, you know.Sorry, mä olen nainen ja minä määrään. Ja niin määrää nainen kaikissa tuttujen perheissä. Akateemisia ollaan. Sun tapa on alemman sosiaaliluokan touhua…
Meillä on toki näyttöä näistä akateemisista feministi-kommunisteista jopa maan hallituksessa jotka johtavat tätä maata diktatuurisesti täydelliseen perikatoon vähääkään välittämättä tai ymmärtämättä perustuslaista ja kansantahdosta.
Feminismi on mielisairas utopia ja ideologia millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden ja realiteettien kanssa.
Mutta aikansa kutakin, kunhan saadaan tulevat sodat sodittua, niin naiset menevät nöyrästi takaisin omille paikoilleen.Oon samaa mieltä. Feminismi on täysin luonnonvastaista. Yksikään nainen ei tuu löytämään onnellisuutta kapinallisuudesta, mutta valitettavasti harvoilla tänään riittää viisautta nähdä sitä.
-apMonikin nainen on löytänyt onnensa kapinallisuudesta. Miksi ei olisi? Ihmiselle kuin ihmiselle on kivaa tehdä juuri niin kuin tahtoo.
Mikä on kivaa on eri asia kuin mikä on oikein ja hyväksi. Todellinen onnellisuus ja tyytyväisyys ei löydy kapinallisuudesta.
-ap
Kyllä niitä ottajia löytyy, jos olet muuten mukava ihminen ja avoimin mielin liikkeellä. Kannattaa kiertää kaukaa kaikki pintaliitäjät, uraohjukset ja muut, joille kulissien ylläpito on tärkeintä. Sellaisten ihmisten kanssa tulet tuntemaan vain alemmuutta ennen pitkää. Itsellä olla mielenterveystaustaa ja olen löytänyt hyväsydämisen miehen, joka ymmärtää minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa muitakin kuin mt-ongelmaisia naisia?
Minä en ole koskaan yli 50 vuoden ikäni aikana tavannut, ei sillä, mielellään kyllä tapaisin ihan päästään terveen naisen.Ikävää että ilmeisesti suvussasi on myös tälle alttiutta. Miten äitisi, mummosi ja mahdolliset sisaruksesi tai tyttäresi ovat selvinneet ongelmiensa kanssa? Kuulostaa raskaalta tilanteelta. Toivotan voimia.
Hyvin selviävät kun minä miehenä pidän ohjat käsissäni ja sanani on laki ettei kukaan pääse sooloilemaan.
Pitää vaan olla mies miehen paikalla, tai muutenhan kaikki menisi päin sitä itseään kuten arkadianmäellä, you know.Sorry, mä olen nainen ja minä määrään. Ja niin määrää nainen kaikissa tuttujen perheissä. Akateemisia ollaan. Sun tapa on alemman sosiaaliluokan touhua…
Määräät ehkä jotakin lässykkää mitä ei voi edes miehenä pitää, mutta miestä sinä tyttörukka et ikinä määrää etkä tule määräämään.
Mikähän mahtaa olla syynä sille, että mt-ongelmat ovat niin yleisiä nuorilla naisilla? Kun miettii, miten paljon huomiota (toki ei aina pelkkää asiallista sellaista) saavat miehiltä, kuinka heitä kannustetaan työelämässä rikkomaan lasikattoja ja kotimainen mediahan hellittelee heitä, niin aika erikoista. Liikaa valinnanvaraa ja se ahdistaa?