Miksi et tunne miespuolista ystävääsi kohtaan mitään seksuaalisia tunteita?
Olette hyviä ystäviä ja juttu luistaa, mutta miksi et halua häntä mieheksesi tai sänkykaveriksi?
Kommentit (33)
Hän ei kiihota ulkonäöllisesti. Luonteeltaan toki ihana. Ystävien ulkonäöllähän ei ole väliä
Koska hän on ollut ystävä niin pitkän aikaa, että en näe häntä missään muussa roolissa elämässäni. Olen tyytyväinen tähän tilnateeseen.
Sillä kait oli tosi pienet vehkeet. Muuten ei voi selittää.
Ei minua kiinnosta kaikki ihmiset seksuaalisessa mielessä. Itse asiassa hyvin harva.
Olen kiinnostuneempi asioista, siitä mitä ihminen ajattelee ja tekee ja tämän vuoksi en ajattele kavereitani sukupuolen mukaan. On ihmisiä, joiden seurassa viihdyn ja mulle on ihan sama, mitä heillä on housuissaan.
Mistä tiedät etten halua? Mua kiinnostaa siinä mielessä eräs tuttava, mutta en tietysti ehdota mitään koska hän on kaveri.
Samasta syystä kun en tunne seksuaalisia tunteita naispuolisia ystäviäni kohtaan.
Ulkonäkö ei herätä tunteita eikä kemiat kohtaa
Ap:ko himoitsee kaikki ystäviään?
Liian lihava ja liian loukkaantuvaa sorttia. Elämä olisi yhtä draamaa hänen kanssaan. On myös aika kovapäinen. Ystävinä ei tarvitse riidellä mistään kun säilyy tietty raja.
Olen mä sitä pannut silloin kun en ole jaksanut etsiä seksiä tai tilata vieraampaa. Ulkonäkö ei vetoa yhtään.
Koska olen varattu, vaikkakin huonossa suhteessa. Saatan kokea paljonkin vetoa mutta en tee mitään moraalin takia. :(
Tunnen kyllä, mutta en sitä hänelle kerro.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ko himoitsee kaikki ystäviään?
Ei ole siitä kyse -ap. Kiinnostaa kuulla perusteluita miksi joku on friendzonetettu.
Hänessä on muutamia piirteitä, joiden takia hän ei ole siinä mielessä kiinnostava. Olen nähnyt, miten hän kohtelee naisia ja puhuu selän takana ikävästi heistä (minulle). En halua siihen samaan asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Liian lihava ja liian loukkaantuvaa sorttia. Elämä olisi yhtä draamaa hänen kanssaan. On myös aika kovapäinen. Ystävinä ei tarvitse riidellä mistään kun säilyy tietty raja.
Miten iso hän on?
Teoriassa vain. Ehkä se on varmaan valittu juuri siksi kaveriksi että on väritön, tylsä, kuin seinä ja vähän naismainen.
Ei vaan vedä puoleensa seksuaalisesti
Paha sanoa.
M49