Lue keskustelun säännöt.
Loma pilasi miehen.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi ihmisten täytyy aina lomalla tehdä ja mennä koko ajan? Loma on lepäämistä varten. Katsokaa vaikka jotain kivaa elokuvaa sohvalla. Siinä on tekemistä, mutta ei tarvitse nähdä vaivaa sen eteen.
Tää nyt oikeasti oli pikkusen provo. Mammat niin valittaneet lomailevista miehistään.
Ap.
Pakota se poimimaan viinimarjoja, niin hyytyy hymy.
"Nyt se hymy perseeseen"!