Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

käytän samaa sidettä 6pv putkeen menkkojen aikaan

Vierailija
22.07.2014 |

En ole kertonut tätä kellekkään mutta syy on se että haluan säästellä side pakettia mahdollisen pitkään koska en kehtaa ostaa siteitä. Minusta se on noloa.

Ja kaiken kruunaa tämä. Minulla on kaksi lasta koska en uskalla sanoa miehille että käytä kortsua. Pillereitä tai muuta en halua koska tarvitsen niitä niin harvoin.

Olen 22 vuotias.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole miestä joka ostaisi. Taidan tilata siteet netistä. Ei se varmaan terveellistä olekkaan suihkun jälkeen laittaa vanhaa sidettä ja etenkään samoja pikkareita kuuden pv ajalta.

Ap

Vierailija
2/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:32"]

En ole kertonut tätä kellekkään mutta syy on se että haluan säästellä side pakettia mahdollisen pitkään koska en kehtaa ostaa siteitä. Minusta se on noloa.

Ja kaiken kruunaa tämä. Minulla on kaksi lasta koska en uskalla sanoa miehille että käytä kortsua. Pillereitä tai muuta en halua koska tarvitsen niitä niin harvoin.

Olen 22 vuotias.

[/quote]  näin tällä kertaa Porvoossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:48"]

Lapsillani on hyvä kasvatus ja tulee olemaan. Poikia molemmat. Suihkussa käyn päivittäin

Ap

[/quote]  se ei riitä, osaavatko sanoa kiitos, ole hyvä, anteeksi, tervehdykset

Vierailija
4/46 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
5/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaa ostaa kumejakaan. Käännän sen aina ympäri.

Vierailija
6/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaa? Ja jos netistä saa niin tilaan. Olen ollut aina näin ujo etten kehtaa tehdä näinkin normaaleja ostoksia kun kortsut ja siteet.

Ap

Vierailija
7/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetin helvetti. Toivon todella, että tämä on joku ylilaudan poitsujen kehittämä provo. En ole eläissäni kuullut mitään näin kuvottavaa! 

Vierailija
8/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra varjele.. Johan sun pillus mätänee! HYI HELVETTI! Mä todella todella toivon, että et oo tosissas? Tilaa vaikka netistä jostain marketin verkkokaupasta laatikollinen rättejä, ettei samoja tarvi käyttää!

Vierailija
9/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap toi sama joka ei ole käynyt suihkussa pariin päivään? Onko sun lapset tyttöjä? Meinasitko opettaa nekin samoille tavoille?

Vierailija
10/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa mitä haluutte mut oon tosissani. Menkat alko 14v ja lapset on 1v ja 4v.

Ap

Vierailija
11/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:32"]

Olen 22 vuotias.

[/quote] Viiden vuoden päästä sinulla on seitsemän lasta. 

Vierailija
12/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on hyvä kasvatus ja tulee olemaan. Poikia molemmat. Suihkussa käyn päivittäin

Ap

Vierailija
13/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin varmaan... Hohhoijaa taas.

Vastaan kuitenkin....

Mulla on käsittääkeni ihan suht normaalit kuukautiset ja parina ekana päivänä menee 6 sidettä PÄIVÄSSÄ siis vähintään, en ole kyllä koskaan laskenut, mutta vihaan sitä hajua ja sitä tunnetta kun sitä vuotoa holahtaa siteeseen (en voi käyttää tamponia, kuukuppi tuntuu hankalalta koska teen tosi paskasta työtä eläinten kanssa, hankala niissä olosuhteissa tyhjennellä ja pestä), vaihdan usein ja silti joskus tulee läpi/ohi. KUKAAN ei voi pitää yhtä sidettä kuutta päivää. Vaikka ei ois kuukautisiakaan, niin se side muhenis ihan muuusiks jo parissa päivässä. Vittu mikä provo.....

Jos et kehtaa ostaa muka siteitä ja kortsuja, niin kuitenkin kehtaat levittää värkkisi miehille ja harrastaa seksiä. Olet kehdannut synnyttää ja siellä itsesi läväyttää kaikille levälleen. Ristus näitä juttuja taas.

Vierailija
14/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah tää ei oo provo :) tosi juttu eikä oo koskaan side "hajonnut"

Vierailija
15/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ap, eikö se veri tuu jo läpi? Eikös se oo vielä nolompaa kuin kaupasta siteiden ostaminen? Käytkö töissä?

Vierailija
16/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:36"]Mä pärjäänkin yhdellä herneellä koko kuukauden! en vain kehtaa mennä ostamaan toista hernettä vaikka onkin nälkä. Mulla on oma hernemaakin mutta en kehtaa poimia niitä kun niissä voi olla hernemato

Oliko yhtä kiva tarina?

[/quote]

Hahahah, en tiedä johtuuko pitkästä päivästä, mutta nauroin tälle jotenkin aivan hirveästi :D Ja oli kiva tarina :D

3

[/quote]

Sama täällä :D Hernemato :D

Vierailija
17/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä. Olen kokki ja kiireinen sellainen niin eipä pääse edes päivän aikana vessaan. Kerran on vaan läpi tullut. Ylä asteella

Vierailija
18/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ymmärrän sua. En kehdannut nuorena kertoa äidille, että kuukautiseni olivat alkaneet, ja siksi myös ostin itse siteeni. Kävin aina ostamassa ne hiljaiseen aikaan kaupasta ja pidin huolen, ettei kukaan muu ollut kassalla samaan aikaan (odotin hiljaista hetkeä). Mutta sitten kasvoin ja tajusin, että muutkin ihmiset käyttää siteitä ja surutta nostelin kassalle (nykyään en, koska käytän kuukuppia). Ehkä tän ketjun jälkeen pääset tästä yli - ja ainahan voit ostaa hurjasti tavaraa, jolloin ne siteet jää muun ostettavan ruoan joukkoon, tai tilata siteet netistä tai etsiä sellaisen kaupan, jota kukaan muu ei käytä...

Vierailija
19/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto ja vielä kokki. En varmaan ikinä enää syö missään ravintolassa.

Vierailija
20/46 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta ei löyty tamponeita eikä siteitä.