käytän samaa sidettä 6pv putkeen menkkojen aikaan
En ole kertonut tätä kellekkään mutta syy on se että haluan säästellä side pakettia mahdollisen pitkään koska en kehtaa ostaa siteitä. Minusta se on noloa.
Ja kaiken kruunaa tämä. Minulla on kaksi lasta koska en uskalla sanoa miehille että käytä kortsua. Pillereitä tai muuta en halua koska tarvitsen niitä niin harvoin.
Olen 22 vuotias.
Kommentit (46)
Kiitos kannustavasta viestistäsi!
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:48"]
Lapsillani on hyvä kasvatus ja tulee olemaan. Poikia molemmat. Suihkussa käyn päivittäin
Ap
[/quote]
käyt suihkussa ja pistät sen jälkeen jonku viikon vanhan siteen pikkareihin takas???
tiedätkö sä mikä bakteeripesäke sellainen on???
Mikähän siinä siteiden ostamisessa on niin noloa? Vilkaisepa kaupassa sidehyllyllä, kyllä siellä muitakin naisia on ja kaupan kassalle se on yhtä noloa kuin maidon ostaminen. Oikeesti, aikuistu hyvä ihminen. Äläkä leiki terveydelläsi, tuo ei todellakaan ole hygieenistä.
Toivon todella että tää oli provo, mutta mikäli ei, niin tee asialle jotain. Pyydä vaikka miestäsi tuomaan siteitä sinulle kaupasta, jos et itse siihen pysty. Häntä varmasti hävettää niiden ostaminen vähemmän, kuin se että sinusta lähtee menkkojen aikana melkoinen haju..
Miten yksi ja sama side voi edes kestää ehjänä 6 päivää? Ja luulis jo lyhyemmässäkin ajassa tulevan läpi. En usko koko juttua.
Mulla melkein sama juttu, olen itsekin 22v! Yhdellä siteellä pärjää hyvin 2-3 päivää..
Siteethän maksaa miljoonan kappale. Öö mahtaa teillä olla mukavan mehevät tuoksut viikon ajan.
Mä pärjäänkin yhdellä herneellä koko kuukauden! en vain kehtaa mennä ostamaan toista hernettä vaikka onkin nälkä. Mulla on oma hernemaakin mutta en kehtaa poimia niitä kun niissä voi olla hernemato
Oliko yhtä kiva tarina?
Kannnattaisko tehdä kestositeitä? Ei tarttis ikinä ostaa, viskaat vaan pesukoneeseen aina käytetyn, olis hygieenisempaa.
Onko jotain ohjetta noille? Tosi hyvä idea. On tosiaan aika tuoksut jo parin pv jälkeen :)
Ap
Toivottavasti et käytä julkisia, lienet yksi niistä julkisilla posottelevista haisuleista, joiden sisäänkapuaminen saa tajun kankaalle. Raudan aromi <3
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:36"]Mä pärjäänkin yhdellä herneellä koko kuukauden! en vain kehtaa mennä ostamaan toista hernettä vaikka onkin nälkä. Mulla on oma hernemaakin mutta en kehtaa poimia niitä kun niissä voi olla hernemato
Oliko yhtä kiva tarina?
[/quote]
Hahahah, en tiedä johtuuko pitkästä päivästä, mutta nauroin tälle jotenkin aivan hirveästi :D Ja oli kiva tarina :D
3
Mä en kehtaa ostaa shampoota. 5 vuotta pessyt vedellä täytetyllä purkilla ja purkin kaivoin aikoinaan roskiksesta.
Siis voi oksetus! :X Ei sulla sit kovin runsas vuoto voi olla, kun yksi side riittää... Haju on varmasti sanoinkuvaamattoman kaamea. Ajattele läheisiäsi!
Te pilailette kun oon tosissani? :D siellä ne lapset nyt tuhisee jo unessaan mutta on varmaan sanomattakin selvää että oon yh
Hei, taitaa olla meidän 22 v juttu? Mä oon samanikäinen. Käytän samaa Rainbow rättiä 3-4 vrk, sen verran on runsaat menkat. Yhdellä pikkarisuojalla pärjään menkkojen välit, sen 26-30 vrk. Joskus kierron loppupäivinä pitää vähän liimaa alapuolelle sipaista et pysyy.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:37"]Onko jotain ohjetta noille? Tosi hyvä idea. On tosiaan aika tuoksut jo parin pv jälkeen :)
Ap
[/quote
Googlaa
No nyt en enää ihmettele miksi tällä palstalla pari ihmistä on väittänyt haistavansa veristen siteiden hajun. Ne on törmänneet teihin ap , 2 ja 14. Minä en oo onneksi törmännyt.