Lue keskustelun säännöt.
Kaveri puhuu koko ajan raha-asioista.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Inhoan tuota ihmistyyppiä. Ei kiinnosta onko kyse tyypin sijoituksista, jahtiostoksista, vai vitutuksesta että haluaisi uuden sohvan muttei voi säästää 1475 euroa ikinä elämänsä aikana. Minulle ainakin opetettiin jo lapsena ettei raha-asioista sovi puhua.
Siitä puhe mistä puute, vai?