Vaimo vaan vetää lepiä kun käyn töissä
Kyllä vituttaa. Itse oon 9h töissä ja vaimo saa viettää luppoaikaa kotona lapsen kanssa. Sitte valittaa ku muka rankkaa.
Siis oikeesti, se että mä painan 9h töitö ei ole mitään verrattuna siihen, että:
* keittää aamupuuron (mikrossa 2min)
* saa ulkoilla lapsen kanssa niin paljin ku haluaa
* pesee pyykit (2 min ku heittää koneeseen, 7 min ku ripustaa kuivuun)
* tekee ruoan (30min)
Saan vaimon "työpäivän" pituudeksi just ja just 1h. Menisi töihin niin mä jäisin kotiin, mutta ei! Luuseri mikä luuseri.
Viikonloppuisin olen nykyisin aina lapsen kanssa. Aika usein teen la aamupalan lapselle ennen kuin vaimo herää. En jaksa kuunnella valitusta miksei hänelle tehty (no itse en syö ikinä aamupalaa). Sitten otan lapsen kainaloon, ulkoilen, käyn monella kaverilla kylässä tai sukulaisilla, jotta tarttisi palata vasta illalla kuunteleen valitusta. Su meen kirkkoon, perhekerhoon, käyn lapsen kanssa lounaalla, sitten puistossa.. huoh, ja sitten on pakko palata taas norsunvitulla olevaa naamaa katsomaan kotiin.
Oon jo alkanut hiljakseen katsella työpaikkoja ulkomailta. Ja kunhan saan, varaan lennot itselle ja lapselle ja sitten lähetän tekstarin ku ollaan perillä et se on moro..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
miten ruoan tekoon saa muka aina menemään vain 30 min? Perunoitakaan ei siinä ajassa saa mitenkään, varsinkin jos lapsi pyörii jaloissa.
No jos perunat kippaa höyrykeittimeen ja laittaa ajastimeen aikaa 60 min niin eihän sitä tartte vieressä istua ja katsoa kun ne kypsyy. Siis ei mulla ainakaan mene ku kaksi minuuttia ku uudet perunat heitän kypsymään.
Siitä 45 min päästä lyön jauhelihan pannulle, heitän sipulia, kasviksia, tomaatti murskaa jne. ja vartissa kastike on valmis. Aktiivinen työaika alle 20min. Välissä ehdin terassilla/pihalla leikkiä lapsen kanssa puolisen tuntia.
Ei lasta voi viedä. Se voisi olla lapselle shokki ja ahdistaa. Ei vaimo ole tehnyt mitään, miksi sinun pitäisi kostaa. Eroat vain normaalisti kuten muutkin ja lomamatkailet, miksei voi asuakin ulkomailla. Mutta lasta ei voi kokonaan omia, lapsi tarvitsee hyvää äitiä. Aikuisena lapsi tajuaa jos joku tekee vääryyksiä lapsuudessa ja lopettaa yhteyden.
Miksipä ei.