Meneekö normaalin jännityksen piikkiin se, että keho alkaa tärisemään kauttaaltaan?
Kommentit (9)
Ja onko olemassa lääkkeitä tärinään, jotka eivät kuitenkaan "sekoita päätä"?
Propral auttaa tärinään. Joka on kyllä ihan luonnollinen reaktio jännitykseen eläimilläkin. Tutustu tre-terapiaan niin tiedät mistä on kyse, keho ravistelee stressihormonit ulos. Mitä jos antaisit tärinän tulla ja mennä?
Tärinä johtuu siitä, että keho on "taistele tai pakene" tilassa, adrenaliini virtaa ja on valmis juoksemaan täysillä tai tappelemaan, lihakset ns valmistautuu.
Vierailija kirjoitti:
Propral auttaa tärinään. Joka on kyllä ihan luonnollinen reaktio jännitykseen eläimilläkin. Tutustu tre-terapiaan niin tiedät mistä on kyse, keho ravistelee stressihormonit ulos. Mitä jos antaisit tärinän tulla ja mennä?
Muuten se ei haittaisi, mutta silloin ei pysty esim. käsillä tekemään mitään ja on jopa vaarallista jos se tulee huonolla hetkellä. esim ajaessa tai jotain konetta käyttäessä.
Mulla tulee helposti tota jos on yhtään normaalia jännittävämpi tilanne, en ajattele että mulla ois fobiaa. Beetasalpaajat olis kiva saada sellasiin tilanteisiin.
Mä olen tärissyt noin aina niissä tärkeimmissä paikoissa ja siksi en ole elämässäni saavuttanut mitään mitä olisin halunnut. Kun olen ollut täysin rakastunut johonkin, niin en ole edes treffeille pystynyt menemään tuon kokovartalotärinän takia. Kunnon opiskelupaikkaa en myöskään ole voinut hankkia sillä esitelmistä ja ryhmässä puhumisesta ei olisi tullut mitään tuon tärinän takia.
Mikään propraali ei ole koskaan auttanyt yhtään tuohon voimakkaaseen tärinään, vaikka ole kokeillut. En tiedä mikä auttaisi, mutta minua ei ainakaan kukaan lääkäri ole tässä pystynyt auttamaan.
Kellään tietoa?