Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä siitä ku ukot elättää?

Vierailija
22.07.2014 |

Mä en käsitä ihmisiä jotka on kotona lasten/lapsen kanssa vuosi tolkulla ja mies raataa töissä.... Toki tapauskohtaista, mut esim tässä tapauksessa: http://hugmetinkerhell.blogspot.fi/2014/07/lv-neverfull-mm-monogram_22.html#comment-form

ostellaan tonnin laukkuja, mies raataa töissä ja nainen makaa himassa tekemässä kynsipostauksia yms. työttömänä... :D No jokainen tyylillään mutta ton bloggaajan mies ei edes käy ikinä missään muualla kuin töissä ja kotona... Sääliksi käy :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä jossain keskihintaisessa laukussa on, tai jos mies ostaa joskus jotain lahjaksi?

Minua ihmetyttää enemmän ne jotka maksattaa miehillään ihan kaiken vaikka kävisivät itse töissä. Vaativat luksustuotteita, vaativat ulkomaan matkoja paikkoihin joista saa luksustuotteita, elävät jotain kulissielämää ja tekevät kaikkensa jotta pääsisivät parempiin piireihin.

Vierailija
2/17 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies haluaa maksaa kaikki lainat, laskut ja matkat vaikka molemmat käyvät töissä? Olen ihan tyytyväinen tähän järjestelyyn. Itsepähän ehdotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä minusta mitään paheksuttavaa ole. Mieheni on sitä mieltä että elämä on helpompaa kun vaimo hoitaa kodin ja lapsen menot, näin jää myös miehelle aikaa harrastaa urheilua.

Vierailija
4/17 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen niin paljon sitä, kuinka jotkut saman ikäiset voivat olla niin erilaisia kuin minä. Mitä saa siitä, että laittaa blogiin/ instaan tasan samanlaisia LV, Hermes, ym. kuvia kuin kaikki muut samanlaiset blondit? Aloin todella ihmetellä sen jälkeen, kun silmäilin Forssellin tyttöystävän instaa. Yllätyin muuten siitä, että heillä on vauva.

Vierailija
5/17 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 19:03"]

Mä en käsitä ihmisiä jotka on kotona lasten/lapsen kanssa vuosi tolkulla ja mies raataa töissä.... Toki tapauskohtaista, mut esim tässä tapauksessa: http://hugmetinkerhell.blogspot.fi/2014/07/lv-neverfull-mm-monogram_22.html#comment-form

ostellaan tonnin laukkuja, mies raataa töissä ja nainen makaa himassa tekemässä kynsipostauksia yms. työttömänä... :D No jokainen tyylillään mutta ton bloggaajan mies ei edes käy ikinä missään muualla kuin töissä ja kotona... Sääliksi käy :(

[/quote]Siis tuohan on miehen tehtävä! What's the problem? Nainen synnyttää, mies elättää.

Vierailija
6/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan tasa-arvoista perhettä eli myös nainen käy töissä. Itse olen lakialalla ja mies metallialalla - yhteinen tili ja kortit molemmilla. Palkassa pientä eroa välillä mutta eipä ole meitä haitannut :)

Palasin äitiyslomalta esikoisen ollessa 2v, olin töissä vuoden ja nyt palaan taas töihin kun toinen lapsi on 1v.

En koe oloani hyväksi jos olen esim: kotihoidontuella <- älyttömän pieni raha!

Vierailija
7/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, klassista ja tyydyttävää.

Vierailija
8/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti ole ikinä hoitanut useaa lasta kotona.

Vierailija
9/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että elättinä oloa paheksutaan täällä suomessa, mutta itse paljon matkustelevana naisena olen oppinut uusia näkökulmia ja se on ok jos mies haluaa rahoittaa yhteisen elämän. Jää rahaa enemmän matkusteluunkin :)

Oon muutenkin enemmän tällänen keeping it real - tyyppi et mun ratkaisut ei ehkä sovi kaikille perussuomalaisille :)

Vierailija
10/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli kertoi blogissaan, että maksoi laukun itse!

Vierailija
11/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tietää missä bloggaajan mies käy?

Ettei vaan kateus paistais läpi :D 

Vierailija
12/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaajan lapsi ei ole vielä edes kahta vuotta....

Vierailija
13/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset haluaakin elää noin?

No tiesin sen kyllä, mutta miksi täällä aina hyökätään kimppuun jos mies kertoo, että haluaa muijan olevan kotona? 

Vierailija
14/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ehtii tehdä koko loppuelämän, mutta lapset ovat lapsia vain kerran. Jos meillä olisi ollut taloudellisesti mahdollista olisin ollut kotona kolme vuotta.

Vierailija
15/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:18"]Töitä ehtii tehdä koko loppuelämän, mutta lapset ovat lapsia vain kerran. Jos meillä olisi ollut taloudellisesti mahdollista olisin ollut kotona kolme vuotta.

[/quote]

Mikä teki taloudellisesti mahdottomaksi? Onhan se kolme vuotta kieltämättä pitkä aika kituuttaa...

Vierailija
16/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:18"]Töitä ehtii tehdä koko loppuelämän, mutta lapset ovat lapsia vain kerran. Jos meillä olisi ollut taloudellisesti mahdollista olisin ollut kotona kolme vuotta.

[/quote]

Mikä teki taloudellisesti mahdottomaksi? Onhan se kolme vuotta kieltämättä pitkä aika kituuttaa...

Vierailija
17/17 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tienaa blogillaan? Yhteistyöpostauksia suurinosa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä