Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yh-äidin tulee pukeutua ja käyttäytyä, jotta tulisi hyväksytyksi?

Vierailija
17.07.2021 |

Millainen vaatetus ja käytös on sallittua? Pitääkö pukeutua aika maskuliinisesti ja huomaamattomasti, jotta ei tule liian "helpon naisen" vaikutelmaa? Miten saa meikata? Pitääkö olla hoikka, normaalipainoinen vai pullea?

Pitääkö olla käytökseltään muodollisen kohtelias, hyvin hiljainen/omissa oloissaan/välttelevä vai sosiaalisen rempseä? Ilmeisesti pukeutumisen ainakin pitää olla keskivertoa säädyllisempää ja peittävämpää, jotta ei herättäisi negatiivisia mielikuvia, jos palstan mielipiteitä on uskominen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä hakeutua suosittujen äitien seuraan. Heiltä voit poimia ne tärkeimmät jutut.

En päässyt heidän seuraansa edes ydinperheäitinä. Koin olevani paljon huonompi ja jotenkin "viallinen" itse jo silloin. Ne muut olivat kauniimpia, coolimpia ja itsevarmempia.

Ei meidän lapsen koulussa ja harrastuksissa. Yh-äidit ovat kauniimpia ja hoikempia. He pukeutuvat kivasti.

Vierailija
22/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä hakeutua suosittujen äitien seuraan. Heiltä voit poimia ne tärkeimmät jutut.

Miksi haluaisin olla hullujen juoruilijoiden kanssa? En halua.

Mieluummin käytän aikaani muiden ”hutsujen” yh-äitien kanssa ja jaan kokemuksia suosittujen äitien aviomiesten flirttailuista. Teillä on ääliö-miehiä!

Olen kaunis ja hoikka yh-äiti ja olen kokenut hyvin ikävinä tuttujen isien flirttailut.

Pitäkää pls ydinperheäidit miehenne tyytyväisinä, koska en jaksa sitä enää!

Vaikea jutellakaan teille mitään kun tietää miestenne puuhista.

Miehenne ovat oikeasti sikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda fiksumpaan kaveripiiriin. Se on ratkaisu moniin ongelmiin.

Vierailija
24/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä yhtään mitään saadaksesi ihmisten hyväksyntää. Mitä tahansa teet, niin ihmiset vain vihaa yh-äitejä. Ollaan yhteiskunnan pohjasakkaa. Kannattaa lakkaa välittämästä muiden mielipiteistä ja keskittyä omaan lapseen ja itseensä.

En tiedä millanen ihminen sinä olet, millälailla käyttäydyt, mutta ei minua ainakaan kukaan vihaa siksi että olen äiti enkä elä miehen kanssa.

Riippuu varmaan siitäkin onko lapsia 10 vai yksi, että miten "pohjasakkaa" sitä kukakin on.

En minäkään olisi kuutta lasta tehnyt, koska edes pariskunta ei pysty niin monesta huokehtimaan ilman apua, saati yksi.

Yksinhuoltajuus on hyvää kun on 1-2 lasta ja mummo ja muita läheisiä elämässä.

Vierailija
25/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät ovat paljon hauskempaa seuraa leikkipuistossa kuin äidit. He leikkivät ja hassuttelevat lasten kanssa. Lasten seura on parasta.

Vierailija
26/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MicMac kirjoitti:

Riippuu tilanteesta.

Jos haluat olla yhteyksissä kokonaisiin perheisiin, on ulkoasun viestitettävä ettet ole tyrkyllä.

Viranomaisten kanssa siisti ja asiallinen, jos haluat viestiä talouden olevan kunnossa se pitää näkyä olemuksesta. Jos olet vailla tukia et saa käyttää liikoja arvokoruja yms.

Vanhemman roolissa pidä huoli ettet tule rasitteeksi. Kuskaa, kustanna ja huolla vähintään saman verran kuin parisuhteessa olevat. Muista myös sääntö 1.

Arjessa kaikki on kiinni siitä, millaisen vaikutelman luot muihin naisiin. He ottavat sinut mukaan tai sulkevat ulkopuolelle. Miehille on se ja sama.

Naiset ovat aina sulkeneet minut ulkopuolelle, ainakin lukiovuosien jälkeen. On hirvittävän vaikeaa tutustua naisiin ja naiset pitävät minua jotenkin itseään paljon huonompana. Sama juttu oli jopa silloin, kun olin parisuhteessa. Naisille olin vain arvoton roska ihmiseksi.

Mukaviakin naisia on olemassa. Oot yrittänyt tutustua ihan vääriin nousukkaisiin.. pintaliitäjiin. Tutustu huumorintajusiin ja rentoihin ihmisiin, tietysti ei sitä voi päältä päin heti tietää kuka millanenkin on.

Vierailija
27/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit seurata kuinka oikeat ydinperheäidit pukeutuvat, elehtivät ja puhuvat. Sitten voit harjoitella peilin edessä ja kerrata mielessäsi kiinnostavia keskustelun aiheita ja niihin kuuluvia kommentteja ja vastauksia.

Tervetuloa vuoteen 2021😂 Olet tainnut jämähtää 50-luvulle...

Vierailija
28/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas, on vain oma itsensä ja kohtelee muita hyvin, niin suuri osa ihmisistäkin kohtelee sinua hyvin.

En tiedä missä kuplassa osa näistä kirjoittajista elää, mutta en ole vaivautunut asiaa mitenkään miettimään eikä kukaan kyllä ole katsonut pitkin nenänvarttaan koska olen yh. Ihan olen paikkakuntani äitipiireihin (missä lähes kaikki ydinperheellisiä) olen päässyt.

Vierailija
29/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pukeutua vaikka pessaariin, niin ei tulisi ä päriä

Vierailija
30/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on yh-äipäks päätynyt niin on ihan sama kuinka pukeutuu tai käyttäytyy :D peli on pelattu.

Vierailija
31/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on yh-äipäks päätynyt niin on ihan sama kuinka pukeutuu tai käyttäytyy :D peli on pelattu.

Juuri niin. Elämä ei vaan mene niin, että saa vapaasti tehdä huonoja valintoja ja sitten muka aloittaa alusta. Ei. Se ei mene niin.

Vierailija
32/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niqabia olen yleensä suositellut.

Vierailija
33/33 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen käytös ja kasvatuksen pohjaaminen teoriaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi