Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 6 miljoonasta osan siskolle?

Vierailija
17.07.2021 |

Jos saisit yllättäen rahaa vaikka noin kuusi miljoonaa, niin antaisitko siitä tyyliin 500 tuhatta ainoalle siskollesi/veljellesi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Isoveli on juoppo ja aina kiusannut minua. Isosisko tulee varsin mainiosti toimeen omillaan. Vanhemmat ovat jo kuolleet. Omille lapsille antaisin molemmille asunnot ja rahaa.

Vierailija
22/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on mennä lahjoittelemaan, kun ei halua olla väleissä eli en.

Haluavat olla, kun tieto porvariudestasi kiirii heille asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruuttani voisin antaa euron, siskoni on ilkeä ja manipuloiva kuspää joka pyrkii hyväksikäyttämään ihmisiä, siinä olisi siis sopiva rahasumma ja testamentin tekisin toki heti jottei koskaan pääsisi hyötymään rahoista jos minusta aika jättää aikaisemmin.

Vierailija
24/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi, koskaan ei mitään apua saanut. Äidille antaisin jos eläisi vielä. Lapsilleni antaisin. En muille. Miksi pitäisi jaella rahaa. Kyllä mä ystäville järkkäisin vaikka yhteisen matkan, jonka kaikki kulut maksaisin.

Vierailija
25/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin katosi kuusi miljoonaa ihmistä?

Vierailija
26/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas aloitus! Kyseleekö ap neuvoa?

Vierailija
27/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antasin puolet siskolle. 💗

Vierailija
28/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kuudesta millistä antaisin 100 000 siskolle, toiset 100 000 siskon miehelle ja heidän kummallekin lapselleen 100 000.

Ja niin näistä jokainen maksaisi lahjaveroa melkein 25 000 e.

Maksaisin mielelläni verot, jos jäisi 75000e

Vierailija
29/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin Italialle kaiken. Se on kuitenkin vain tuhannesosa siitä, mitä Sanna antoi. Me olemme rikas maa. Ja minä olen rikas. Tai siis olin, ennen kuin lahjoitin rahat pois.

Vierailija
30/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piruuttani voisin antaa euron, siskoni on ilkeä ja manipuloiva kuspää joka pyrkii hyväksikäyttämään ihmisiä, siinä olisi siis sopiva rahasumma ja testamentin tekisin toki heti jottei koskaan pääsisi hyötymään rahoista jos minusta aika jättää aikaisemmin.

Siskosi varmaan viihtyy täällä av-palstalla. Ainakin tän palstan normaalien tekstien perusteella uskoisin näin.

Vierailija
31/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sen kirjekuoren jossa rahat on minulle toimitettu. Saisi leikata siitä muistilappuja itselleen.

Vierailija
32/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ees sisko.

Vierailija
33/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 4 sisarusta, joista jokaiselle voisin kyllä tuollaisen summan antaa, mutta eihän siinä verojen takia olisi järkeä. Ja yksi sisaruksistani on niin varakas, että ei todellakaan tarvitsisi meikäläisen rahoja, mutta tasapuolisuuden nimissä pitäisi tietysti hänellekin lahjoittaa, jos muillekin, mutta sekin tuntuis vähän hölmöltä.

Mutta eipä taida olla miljoonia meikäläiselle tulossa, niin ei tarvi moisia miettiä :D

Vierailija
34/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä veljestäni huolta pitäisin ja ostaisin hänelle kalliimpia lahjoja, mutta rahaa en ehkä suoraan antaisi.

Vierailija
35/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jonkun osan, mutta en kertoisi paljonko kokonaisuudessaan sain. Vaikka hyvin hänellä menee muutenkin. Mutta olisi kiva vaikka yhdessä ökylomailla. :D

Vierailija
36/36 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisin mieluummin Elviksen ja Amiran esimerkkiä. Elvis lahjoitti todistetusti ainakin 200 Cadillacciä, sekä lisäksi asuntoja ym., uransa aikana. Suuri osa näistä meni jopa täysin varattomille ihmisille. Elvis myös maksoi monien sairaala ja muita kuluja, kun eivät pystyneet itse huolehtimaan niistä. Laulaja Jackie Wilsonin jouduttua koomaan, Elvis maksoi hänen sairaalalaskunsa vuosien ajan.

Amira taas lahjoittaa yleensä suurimman osan tai monesti jopa koko esiintymispalkkionsa sekä levymyyntitulonsa, hyväntekeväisyyteen. Hän perusti 9-vuotiaana Gelukskinders.org-hväntekeväisyyssäätiön, joka rakentaa leikkipaikkoja sekä antaa ruoka-apua vähävaraisille lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi