Hirveä kihelmöinti ja pistely jaloissa ja käsissä
Mistä muusta voi johtua kuin neurologisesta vaivasta? Ms-tauti ja diabetes tutkimusten perusteella poissuljettu, lääkärin mielestä olen vain kovin stressaantunut. Olenkin, mutta mietin voiko esim pahat lihasjumit selässä aiheuttaa tuota? Fibromyalgia?
Kommentit (26)
Mulla on ollut muutaman päivän samantapaista, jalkateriä kihelmöi, isovarvas tuntuu puutuneelta, koko ajan tuntuu että pitää ravistella tai liikutella jalkoja. Lonkkia myös särkee kävellessä, maatessa ja jotkut liikkeet sattuu, esim. autosta nouseminen on tuskaa ajoittain. En tiedä onko siellä jotain jumeja ja liittyykö nämä lonkkakivut ja puutumisen tunteet alaraajoissa toisiinsa.
Liikun ja urheilen paljon. Olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut muutaman päivän samantapaista, jalkateriä kihelmöi, isovarvas tuntuu puutuneelta, koko ajan tuntuu että pitää ravistella tai liikutella jalkoja. Lonkkia myös särkee kävellessä, maatessa ja jotkut liikkeet sattuu, esim. autosta nouseminen on tuskaa ajoittain. En tiedä onko siellä jotain jumeja ja liittyykö nämä lonkkakivut ja puutumisen tunteet alaraajoissa toisiinsa.
Liikun ja urheilen paljon. Olen hoikka.
Tutun kuuloista! Itsellä ei muita kipuja mutta lonkat tosiaan täälläkin välillä juilii myös.
ap
Nestehukka ja suolojen puute. Hermosolut ja lihassolut tarvitsevat mineraalisuoloja (natrium, kalium, magnesium) toimuakseen kunnolla. Jos näitä ei ole tarpeeksi, voit saada vääriä signaaleja.
Itsellä nestehukka oireilee just sellaisena kivuliaana pistelynä sormissa, pari litraa vettä kun vetää ja syö jotain suolaista niin helpottaa nopeasti.
Up