Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä kihelmöinti ja pistely jaloissa ja käsissä

Vierailija
17.07.2021 |

Mistä muusta voi johtua kuin neurologisesta vaivasta? Ms-tauti ja diabetes tutkimusten perusteella poissuljettu, lääkärin mielestä olen vain kovin stressaantunut. Olenkin, mutta mietin voiko esim pahat lihasjumit selässä aiheuttaa tuota? Fibromyalgia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut muutaman päivän samantapaista, jalkateriä kihelmöi, isovarvas tuntuu puutuneelta, koko ajan tuntuu että pitää ravistella tai liikutella jalkoja. Lonkkia myös särkee kävellessä, maatessa ja jotkut liikkeet sattuu, esim. autosta nouseminen on tuskaa ajoittain. En tiedä onko siellä jotain jumeja ja liittyykö nämä lonkkakivut ja puutumisen tunteet alaraajoissa toisiinsa.

Liikun ja urheilen paljon. Olen hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut muutaman päivän samantapaista, jalkateriä kihelmöi, isovarvas tuntuu puutuneelta, koko ajan tuntuu että pitää ravistella tai liikutella jalkoja. Lonkkia myös särkee kävellessä, maatessa ja jotkut liikkeet sattuu, esim. autosta nouseminen on tuskaa ajoittain. En tiedä onko siellä jotain jumeja ja liittyykö nämä lonkkakivut ja puutumisen tunteet alaraajoissa toisiinsa.

Liikun ja urheilen paljon. Olen hoikka.

Tutun kuuloista! Itsellä ei muita kipuja mutta lonkat tosiaan täälläkin välillä juilii myös.

ap

Vierailija
24/26 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka ja suolojen puute. Hermosolut ja lihassolut tarvitsevat mineraalisuoloja (natrium, kalium, magnesium) toimuakseen kunnolla. Jos näitä ei ole tarpeeksi, voit saada vääriä signaaleja.

Itsellä nestehukka oireilee just sellaisena kivuliaana pistelynä sormissa, pari litraa vettä kun vetää ja syö jotain suolaista niin helpottaa nopeasti.

Vierailija
25/26 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermopinne selässä?

Vierailija
26/26 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän