Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin että saan syyttää itseäni miehen haluttomuudesta!

Vierailija
22.07.2014 |

Vuosikausiin en tehnyt yhtään seksialoitetta enkä sängyssä mitään temppua, enkä tainnut edes osoittaa läheisyyttä oma-aloitteisesti. En vain uskaltanut, kun pelkäsin miehen reagoivan tavalla josta en pidä. Helvetti että kaduttaa! Itsetuntoni on ollut liian huono parisuhteeseen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:32"]

On, mutta syynä myös se että mies on haukkunut mut ihan lyttyyn siitä kuinka paljon raskaus muutti vartaloani. Olin ennen raskautta langanlaiha, nyt vieläkin hoikka, mut mieheni ei ole koskaan pitänyt siitä että naisella on yhtään löysää. Hän tykkää että esim. kylkiluut näkyy seistessä, joita mulla enää ei näy. haukkuu vatsaani rumaksi kengurunpussiksi ja valittaa että rinnoista katosi imetyksen takia elastisuus. Hän ei ole löytänyt minusta enää mitään hyvää ja itsetuntoni on nolla siksi.

[/quote]

onko joku sanonut oikeasti noin? edes läpällä? t. mies   

[/quote]

Voi voi, monet miehet haukkuvat vaimojensa raskauden vuoksi muuttunutta ulkonäköä. Se ei todellakaan anna pontta eikä puhtia rakkauselämään, päinvastoin. Ehkä haukkujamiehet ovat salaa helpottuneita ettei potenssi joudu koetukselle kun haukuttu vaimo ei enää halua miestä?

Vierailija
42/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapauksessa kritisointi ei koskaan ole liittynyt raskauteen ja sen jälkeiseen ulkomuotoon, joka ei kyllä ole miksikään muuttunutkaan, kunhan kilot ovat muutamassa kuukaudessa sulaneet.

Kiitos 40 kommentistasi, siitä tuli hyvä mieli. En itsekään pidä tilannetta toivottomana, kunhan vain jaksan nyt vuorostani yrittää enkä saa hepulia, jos mies ei heti/joka kerta heti lämpene. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi